НУШ у 1-х класах

Пілотування 1-го класу Нової Української школи
     З 2017-2018 навчального року в 100 школах країни здійснюється пілотування першого класу Нової української школи за новим держстандартом.
      «Школа повинна не тільки давати знання, а й вміння ці знання застосовувати та формувати цінності, що допоможуть відрізнити правду від брехні та критично сприймати інформацію», – зазначила міністр. 
      16 червня 2017 року в НВО №25 пройшла зустріч адміністрації, вчителів початкової школи з представниками Міністерства України, які повідомили, що саме наш заклад увійшов до складу 100 шкіл України, на базі яких буде проведено пілотне експериментальне впровадження Нового Державного стандарту у 2017-2018 н.р.
   В пілотуванні Нової української школи за новим держстандартом беруть участь учні 1-А класу (класний керівник - Журавльова Л.М) та учні 1-Г класу (класний керівник - Прокопенко Г.М.). Керівник проекту - директор НВО №25 - Матяшова Л.П., наставник - заступник директора з навчально-виховної роботи - Левшун А.М.

Звертаємо Вашу увагу, що для комунікації реформи “Нова українська школа” 
створено спеціалізований сайт nus.org.ua.
Телевізійна програма "Радіомайдан" від 27.10.2017 року 
Реформа освіти в ракурсі НУШ (з досвіду НВО №25, Левшун А.М., Журавльова Л.М.)

Телевізійна програма "Радіомайдан" від 09.02.2018 року 
Пропагування досвіду впровадження НУШ в пілотних класах НВО №25 (Левшун А.М.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Про успіхи та труднощі пілотування (Левшун А.М, Журавльова Л.М, Прокопенко Г.М)

Коротко про Нову українську школу:

Новий Державний стандарт початкової освіти
Навчальні Програми для 1-4 класів
Новий простір в НУШ (рекомендації МОН України)
Метод рекомендації щодо організації навч-вих процесу в пілотних класах у 2017-2018 н.р.;
Усе, що цікавить вчителів про експериментальні пілотні класи (http://nus.org.ua);
Презентація комплекту з навчання грамоти "Я читаю і пишу"
Відеокоментар до навчально-матодичного комплекту "Математика". 1-й клас
Календарне планування уроків читання і письма
Календарне планування: початок НУШ
Матеріали для викладання англійської мови
Лекція "Нова українська школа"
Завантажити файли: Порадник для вчителя
Тематичні тижні НУШ (1-33)
Тематичні дні в НУШ
Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі
Зустріч з майбутніми першокласниками НУШ (батьківські збори)
Посібники з використання LEGO
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу в 1 класі НУШ
У 1-й клас - за новими правилами
Завдання для 1-го класу НУШ (всі тижні)

1 тематичний тиждень   - "Я - школяр"
Словник НУШ: оцінювання в початковій школі
Портфоліо першокласника 

Стенд "Наші іменинники"
План виховної роботи ГПД (1-й клас)
Шаблони-теми для 1-го класу
Методичні матеріали "Я досліджую світ" Ольги Волощенко
Оцінювання "нових українських першачків"
Перший тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Вивіска на клас
Як адаптувати 1-класників до НУШ (рекомендації)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Співучителювання. Що це і навіщо?
Інтерактивні вправи для роботи з батьками
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
10 ідей щодо створення Лепбука
Чергування в класі (картки)
Орієнтовні теми для "Щоденника вражень"
Тонкощі роботи в НУШ (питання-відповідь)
Куточок настрою "Совоньки"
Правила класу від "Майстерні казок"
Цікаві конспекти для першокласників НУШ
Правила нашого класу
Методика проведення ранкових зустрічей
Другий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Ранкові зустрічі 1 клас І семестр
Мотиваційні браслети
Плакат з рухомою стрілкою "Дні тижня"

3 тематичний тиждень   - "Мої друзі"
Дні тижня із Крошем (картки)
Числа-динозаври (попереднє-наступне)
4 тематичний тиждень  - "Моє довкілля"
Навчальні Програми для 1-4 класів
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Заповіді школярика
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
Навчальні осередки з ведмедиками
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Куточок настрою "Сонячна квітка"
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Гімнастика для очей
Кубик Блума
Розвиток мовлення "Встанови відповідність"
Календар природи. Осінь (жовтень)
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
Перші враження від навчання в НУШ
Щоденник вражень
Рефлексія (цікаво та нестандартно)
Правила класу (на листочках)
Шаблони-теми для 1-го класу НУШ
Методика проведення ранкової зустрічі
Як легко зробити зображення для друку
Четвертий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка ігор та вправ до теми тижня 4
Розклад уроків (на дошку)

5 тематичний тиждень  - "Осінь"
Модельна Навчальна програма (5 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Флеш-моб світлин (1-А, вч Торжинська С.В.)
Виготовлення портретів Жінки-Осені (1-В, вч Ратушняк Т.В)
Новий простір у школах (вирішення питання)
Гра "Чарівні окуляри"
Презентації до уроків математики
Ранкова зустріч. Компонент "Щоденні новини"
Створення середовища в НУШ (з досвіду роботи)
Навч грамоти І.Большакова, М.Прістінська Частина1
Зошит І.Большакова. М.Прістінська"Я досліджую світ" Ч 1
Методичний супровід "Я досліджую світ"
Гра "Склади букву"
Декорація під дошку
Правила уроку "Дай мені 5"
Ростомір
Виставка поробок "Осінні барви"
Матеріали для вчителя
Картки для читання
Дидактична гра "Весела прищіпка"
Як легко виготовити зображеннядля друку
Освітні осередки для Вашого класу
Помічники учителя (демонстраційні картки)
Вербальне оцінювання (картки)
Щоденні 3 та Щоденні 5
Квітник для представлення класу
Вибір "У нас можна"
Шкала настрою "Портфелики"
Оцінювання "нових українських першачків"
П'ятий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка ігор і завдань до теми тижня 5
Рахувати весело: НУШ+1

6 темат тиждень - "Я і моя Батьківщина"
Основні елементи рукописних літер (1 клас, І семестр)
Модельна Навчальна програма (6 тиждень)
Проведення наставницької зустрічі
Міжнародний семінар для пілотних шкіл
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
"Z-цифрові діти. Як порозумітися?"
Інтегрований підхід у навчанні
Незвичайна іграшка геоборд (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Хто над ким володарює (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Коло вибору "Розв'язання конфліктів" (олівці)
Правила нашого класу
Вивіска на клас
Працюємо в групах
Щоденні новини (картки)
Розробки ігор від Лего (7-й тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Використання математичних планшетів (Журавльова Л.М.)
Додаткові матеріали до підручника "ЯДС" "Світ гри"
Флеш-моб світлин "Створюємо квітку дружби"
Доміно "Метелики"
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Рефлексійна вправа "Долонька"
Веселі перерви: ідеї рухливих ігор для першачків
Дев'ятий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Ігри від ЛЕГО (9 тиждень)
Народні ігри (розробки)
Добірка вправ та навчальних прийомів до теми тижня 9
Словник НУШ: оцінювання в початковій школі

10 тематичний тиждень  - "Театр"
10-й тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка цікавих додаткових завдань до тижня 10
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Матеріали для вчителя

11 тематичний тиждень   - "Мода"
Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
На урок з кубиком і квіткою
Конспект уроку "Знайомство з модою"
Правила мого класу
12 тематичний тиждень   - "Пригоди крапельки"
Модельна Навчальна програма (12 тиждень)
Всеукраїнський форум "Нова Українська школа" (відео)
Яким має бути вчитель Нової української школи
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
Новий освітні простір (рекомендації МОН)
Ігрова математика (картки)
Правила роботи групи зі смішариками
Вербальне оцінювання (картки)
Рефлексійна вправа "Яблунька"
Кольори веселки
Модельна навчальна програма (15 тиждень)
Лілія Гриневич вручила Подяки педагогам НВО №25
Мультимедійна теорія для сучасних школярів 
Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
Учимось визначати час за годинником
Вивчаємо математику цікаво (картки)
Вивіска на клас від Олександра Зімби
Куточок настрою "Колобок"
Правила школяра "У нас дозволено"
Рефлексійна вправа "Скажи одним реченням"
15-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Ігри з Лего (15-й тиждень)
Правила класу від Всеосвіти
Стіна слів "Подорожуємо в часі"
Доба. Ілюстративні матеріали
Казка про частини доби
Цифри "Міньйони"
Добірка ігор та вправ до 15-го тижня НУШ
Матеріали для вчителя

Безпечні зимові канікули 
Як привести клас до тями після канікул
Добірка цікавих ідей до 16-го тижня НУШ

17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
Модельна навчальна програма (17 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі 

Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
Державні символи України (відео)

19 тиждень (05.02-09.02.18 р) - "Ми - дослідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
Учимось складати спонукальні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
Як все починалося: 2-й тиждень пілотування
НУШ-школа для найменших (канал "Кіровоград" з НВО №25)
Учні показують високі результати, якщо батьки багато читають

Кубики Rory’s Story

Дидактична гра "Склади морозиво"
Дитина не хоче вчитися
Кубик Блума до тематичного тижня "Ми - дослідники"
Ігри з Лего (19-й тиждень)
Безпека життєдіяльності: 101, 102,103, 104
Мультфільм про дослідників та винахідників
19-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Ранкове коло з цеглинками "Лего"
Стіна слів "Ми - дослідники. Ми - винахідники"
Добірка цікавих ідей до 19-го тижня НУШ
Пізнати 4 стихії: експерименти для дітей
Стіна слів від "Sova"
Вподобайки для дітей
Модельна навчальна програма (20 тиждень)
22 тематичний тиждень  (05.03-07.03.18р)-  "Транспорт"
Модельна навчальна програма (22 тиждень)
Матеріали для вчителя
Вчимо транспорт (мультфільми укр мовою)

23 тематичний тиждень (12.03.-17.03.18р) - "Професії"
Модельна навчальна програма (23 тиждень)
Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює
Міністр освіти у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
Гра з Лего "Зважуємо числа"
Відгадайте, хто працює!
Читацьке колесо фортуни

24 тем тиждень  (19.03-23.03.18р) - "Час/Як керувати часом"
24-й тиждень: добірка чудових ідей до уроків від "Всеосвіти"
24-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Лего-матеріали до тематичного тижня 24

25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
Модельна навчальна програма (25 тиждень)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
26 тиждень (10.04-13.04.18р)  -  "Весняні свята. Великдень"
Модельна навчальна програма (26 тиждень)
Не можна стояти на місці (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Цікаві розмальовки до Великодня
Тренінги в НВО №25 тривають
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Метод коментар до впровадження типової освітньої програми
Коли школи отримають LEGO 
Нова модель оцінювання для 1-х класів
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Дисграфія. як учитею допомогти учню
Повчальна казка про Великодню писанку
Творчі ідеї для покращення поведінки у класі
10 речей, які варто говорити своїм дітям
Де пташки облаштовують гнізда?

27 тематичний тиждень (16.04-20.04.18р) -  "Навіщо їсти?"
Модельна навчальна програма (27 тиждень)

30 тематичний тиждень (07.05-11.05.18р) - "Веселка"
31 тематичний тиждень  (14.05-18.05.18р.)  "Моя родина"
Добірка матеріалів (31-й тиждень)
31-й тиждень НУШ від "На урок"

32 тижд (21.05-25.05.18р) - "Ми - українці. Ми - європейці"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Крокуйте з нами! (НВО №25)
Ефект гніву: тренуємо емоційний інтелект
Вивчаємо різні сторони світу
Практична робота "Країни Європи" з LEGO
Дидактична гра "Асоціації"
Флеш-карти з математики
Фрази з подвійним змістом
Літня школа для першокласників

Ранкові зустрічі 1 клас II семестр - 2018
Он-лайн вебінар "Партнерство в НУШ"
Перша інтерактивна відеочитанка "Мавпа Буф"
Цікава математика "Створюємо паперові міста"
Крок за кроком до нової демократичної української школи

31 коментар:

  1. "Для здійснення реформи потрібно вийти з зони комфорту..."

    ВідповістиВидалити
  2. Проведення наставницької зустрічі: http://pochatkova25.blogspot.com/2017/10/blog-post_82.html

    ВідповістиВидалити
  3. Відомий австрійський педагог, піаніст і композитор Артур Шнабель писав: «Роль педагога полягає в тому, щоб відкривати двері, а не в тому, щоб проштовхувати в них учня»

    ВідповістиВидалити
  4. Адо Миколаївно! Дякую за матеріали, які ви надаєте . Були у вас на семінарі, вивчали роботу пілотних класів.Тепер часто переглядаю ваш блог. Щиро вдячна

    ВідповістиВидалити
  5. Скажіть, будь ласка, чи ділите ви класи на групи при вивченні української мови у 1-4 класах, якщо дітей більше 27. Як на це іде відділ освіти?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класи менше 28 осіб на групи для вивчення укр та анг мови не поділяються.

      Видалити
  6. Сьогодні відвідала Вашу школу з колегами і хочу за нас всіх подякувати Вам за все, що побачили і про що дізнались. Творчих успіхів Вашим вчителям! Щиро вдячні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо за щирі слова. Приємно працювати з людьми, які розуміють і підтримують зміни.

      Видалити
  7. Креативно!Цікаво!!!Надихаюче!!!Успіхів Вам та Вашому колективу!Дякую за все,що побачила та почула,за те,чим щиро поділилися з іншими.
    Вересюк Ольга -Гайворонщина.

    ВідповістиВидалити
  8. Адо Миколаївно, доброго Вам дня! Хочу звернутися до Вас із проханням вчителів Новоархангельського НВО №1, які набиратимуть перший клас, відвідати Вашу школу і побачити робочий процес в пілотних класах НУШ та поспілкуватися з клолегами, так як здобутий досвід, живе спілкування не заміниш тренінгами та семінарами. Бажаємо натхнення в роботі та родинного затишку.

    ВідповістиВидалити
  9. Адо Миколаївно, дякую Вам за систематизацію матеріалів!Дуже цікаво,пізнавально! Пройшла курси НУШ, але запитань залишилося багато!!!Аж ось потрапила на сторінки вашого блогу і, не повірите, але запитань меншає! Я Вам вдячна!Бажаю натхнення і успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Прийміть щиру подяку за Вашу подільчивість! Найвищих моральних та матеріальних винагород Вам!

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую за такий великий вибір матеріалів по НУШ. Все таке потрібне.

    ВідповістиВидалити
  12. Також дуже вдячна Вам. Багато використала для роботи.

    ВідповістиВидалити
  13. Дуже вдячна. Колосальна робота, яка слугує методичним кейсом для нас.

    ВідповістиВидалити
  14. Дуже вдячна. Колосальна робота, яка слугує методичним кейсом для нас.

    ВідповістиВидалити
  15. Шановна Адо Миколаївно! Щира подяка за таку неймовірно велику роботу. Хай Вам щастить у подальшому житті.

    ВідповістиВидалити
  16. Щиро вдячна за поради,якими можно скористатися та цікавої пібіркою матеріалів.Творчості,успіхів,наснаги,терпіння та вчительського щастя!

    ВідповістиВидалити
  17. Дякую за матеріали.
    Ваша робота безцінна

    ВідповістиВидалити
  18. Шановна Адо Миколаївно! Матеріал, який ви систематизуєте та накопичуєте щоразу - безцінний скарб для вчителів НУШ. Дякую Вам за вашу працю, старанність і допомогу. Хай Вам щастить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, пані Валентино, за зворотній зв'язок! Приємно, що матеріали знаходять відгуки у Ваших серцях.

      Видалити
  19. Дякую дуже великий вибір роботи по НУШ, але буду Вдячна якщо покажите роботу колег робочий процес (уроки). Дуже цікаво подивитись. Щиро Вам вдячна.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня, пані Наталіє. На жаль, відео уроків ми не записували. Але в кожному тематичному тижні є презентаційні фото-матеріали, які надали вчителі-пілотники нашого закладу - Журавльова Людмила Михайлівна та Прокопенко Галина Миколаївна зі свого досвіду роботи. Ви можете переглянути.

      Видалити
  20. Мені дуже подобається,дякую.

    ВідповістиВидалити
  21. Познайомилася з вашими матеріалами в інтернеті. Для вчителя НУШ це величезна підтримка. Велика подяка за таку кропітку працю.

    ВідповістиВидалити