Основний позитивний момент уроку-подорожі полягає в тому, що учні відчувають себе мандрівниками дослідниками, першовідкривачами, вченими-науковцями, які вирішують важливу проблему. Вони самі роблять
висновки, підсумки-узагальнення. Самостійно можуть відповісти, наприклад, на запитання:
- Чому з хмари падає сніг і дощ?
- Чому сніг перетворюється на лід, на воду?
висновки, підсумки-узагальнення. Самостійно можуть відповісти, наприклад, на запитання:
- Чому з хмари падає сніг і дощ?
- Чому сніг перетворюється на лід, на воду?
- Чому дерева не завжди вкриваються інеєм?
Таким чином, проведення уроків-подорожей розвиває в учнів спостережливість, уміння робити підсумок та висновки, шукати зв'язки між наслідками і причинами, по-своєму трактувати певне явище. Крім того, урок-подорож сприяє розвиткові уяви і фантазії, мови і мислення, інтересу до вивчення природи.
Таким чином, проведення уроків-подорожей розвиває в учнів спостережливість, уміння робити підсумок та висновки, шукати зв'язки між наслідками і причинами, по-своєму трактувати певне явище. Крім того, урок-подорож сприяє розвиткові уяви і фантазії, мови і мислення, інтересу до вивчення природи.
Отже, процес навчання забезпечує освіту, виховання і розвиток особистості школяра.
Немає коментарів:
Дописати коментар