Сторінки

неділя, 3 грудня 2017 р.

Кольоровий тиждень у пілотних класах


Орієнтовні дослідницькі запитання тижня "Мода":
● Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність? 
● Хто створює модний одяг?Як змінюється мода? 
● Чому здоровим бути модно? 
Завдання одинадцятого тижня: 
1. Організувати навчальні ситуації, щоб учні поділилися власними міркуваннями про те, що таке «мода» та «неповторність». 
2. Формувати розуміння, що кожна людина має право на вираження власної неповторності. 
3. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків.
4. Спонукати учнів до розповідей про те, що їх вразило, схвилювало.
5. Формувати здорові й корисні звички.
6. Навчати організовувати власне робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати одинадцятого тижня: На кінець тижня учні вмітимуть:
• пояснювати, у чому їхня неповторність;
• переконувати про те, що не можна оцінювати людей за їхнім одягом;
• пояснювати, що кожен має право на вираження власного «Я», зокрема й через моду;
• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
• взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
• порівнювати і впорядковувати об’єкти за однією або декількома ознаками;
• висловлювати власну думку, відповідати на поставлені запитання;
• ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та почутого;
• дбайливо ставитися до свого здоров’я; творити модні речі.
На фото - учні 1-Г класу (класний керівник - Прокопенко Г.М.)

1 коментар: