Орієнтовні дослідницькі запитання (26.02-03.03.18р):
● Чому варто читати книжки?
● Як народилася книжка?
● Як продовжити життя книжки?
● Для чого потрібна книжкова майстерня?
● Де живуть книжки?
●Яка найбільша домівка книжок?
● Яка моя улюблена книжка?
На фото - учні 1-А класу (вчитель - Журавльова Л.М.)
Тижневі рекомендації для вчителів
1. Організувати акцію «Книжки-мандрівниці» (випозичальня дитячих
книжок для друзів).
2. «День без книжки – що обід без хліба» (15 хвилин «тихого читання» щодня (учитель
та учні читають улюблені книжки).
3. Оформити виставку «Улюблені дитячі книжки батьків (дорослих)».
4. Скласти фотокнигу класу.
5. Колективне виготовлення лепбука «Наш світ книжкових вподобань».
6. Робота над лепбуком розпочинається першого і закінчується останнього тематичного
дня у тижні. Учні прикріплюють до однієї частини лепбука свої роботи.
7. Щоденно в кутку «Щоденні новини» розміщувати вислови відомих людей про
книжки, рекомендувати учням переписувати, передруковувати ці вислови,
запам’ятовуючи їх.
8. Запрошувати до класу гостей тижня, які дітям читатимуть (уривки зі своїх улюблених
дитячих книжок) на ранковій зустрічі (діти можуть підготувати блокнотики для
автографів). Серед запрошених можуть бути: директор бібліотеки;
відома людина («зірка»); голова органу місцевого самоврядування, представник влади; письменник; лікар (прочитає, а потім розповість, як читати без шкоди для здоров’я).
Завдання тижня для батьків: Записати дитину до бібліотеки. Відвідати разом книжкову крамницю. Прочитати казку чи свою улюблену дитячу книжку у класі дитини для її
однокласників. Читати дитині щовечора (20 хвилин), бажано свої улюблені дитячі твори. Запитувати про улюблені твори дитини, цікавитися, що вона читає, ініціювати бесіди
про різні книжки у родині. Читання творів В.Сухомлинського
Немає коментарів:
Дописати коментар