Сторінки

четвер, 22 березня 2018 р.

Пілотний тиждень "Професії"


З 19 по 23 березня 2018 року в пілотних класах проходив тиждень, присвячений професіям. 
(На фото - учні 1-А класу, вчитель - Журавльова Л.М.)
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: 
● Які бувають професії? Ким працюють мої батьки? 
● Ким стати? Яку професію обрати? 
Завдання двадцять третього тижня: 
1. Викликати в учнів інтерес до професійної діяльності дорослих, показати її соціальну спрямованість, значення для людей. 
2. Систематизувати знання дітей про різні професії, зокрема й сучасні, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг. 
3. Виховувати відповідальність, працьовитість, старанність, шанобливе ставлення до праці людей усіх професій. 
4. Сприяти первинній профорієнтації дітей, формувати готовність до творчої самореалізації. 
5. Спонукати до висловлювання  вражень у письмовому вигляді через «Щоденник вражень». 
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. 
Очікувані результати двадцять третього тижня: На кінець тижня учні знатимуть: 
● назви різних професій; ким і де працюють батьки
● назви інструментів, якими послуговуються представники найпопулярніших професій;
● професії минулого та казки, у яких ми дізнаємося про ці професії
та вмітимуть:
● розпізнавати найпопулярніші професії;
● описувати знаряддя праці, спец одяг, якості характеру представників різних професій;
фантазувати про професії майбутнього;
● висловлювати свою думку щодо майбутнього вибору власної професії;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Немає коментарів:

Дописати коментар