Ідея педагогіки оздоровлення спонукають учителя 1-В класу ліцею "Європейська освіта" Стадник Аліну Володимирівну до широкого використання в практиці нестандартних уроків, серед яких особливе місце посідають уроки на природі (оpenair уроки).
Основні вимоги до якісного уроку на природі наступні:
1. Побудова уроку на основі закономірностей освітнього процесу з використанням досягнень передової педагогічної практики з урахуванням питань здоров'язбереження.
2. Реалізація на уроці в оптимальному співвідношенні принципів і методів як загальнодидактичних, так і специфічних.
3. Забезпечення необхідних умов для продуктивної пізнавальної діяльності учнів з урахуванням їх стану здоров'я, особливостей розвитку, інтересів, нахилів та потреб.
4. Встановлення міжпредметних зв'язків, здійснення зв'язку з раніше отриманими знаннями й уміннями.
5. Активізація розвитку всіх сфер особистості учнів.
6. Логічність і емоційність усіх етапів навчально-виховної діяльності.
7. Ефективне використання педагогічних засобів здоров'язберігаючих освітніх технологій (фізкультхвилинок, рухливих ігор).
8. Формування практично необхідних знань, умінь, навичок, раціональних прийомів мислення та діяльності.
9. Забезпечення варіативного використання правил здорового способу життя в залежності від конкретних умов проведення уроку.
10. Формування вміння вчитися, піклуючись про своє здоров’я.
Немає коментарів:
Дописати коментар