Сьогодні в НВО №25 відбулась довгоочікувана зустріч учнів 4-А класу (класний керівник - Чернецька-Кліменчук О.В.) з Кропивницькою поетесою Оленкою Горобець. Діти підготували ілюстрації до її віршів, декламували твори поетеси. Приємним сюрпризом для Оленки Горобець та учнів став виступ саксофоніста, учня 4-А класу - Демеденка Михайла. Олена так само не давала дітям нудьгувати - декламувала свої нові вірші з майбутньої збірки та запропонувала пограти в гру - "Як створити вірш"..... Докладніше
Сторінки
▼
середа, 29 листопада 2017 р.
Виготовлення портретів жінки-Осені
Сьогодні, 29 листопада, учні 1-В класу (класний керівник - Ратушняк Т.В.) прощалися з красунею-осінню. Розповідали вірші, читали оповідання, ділилися спогадами і, наостанок, виготовили на згадку портрети Осені, які будуть їм нагадувати про чудову різнокольорову пору року.
вівторок, 28 листопада 2017 р.
Ми віримо у нашу перемогу
Учні 1-Г класу (вихователь ГПД - Торжинська С.В.), вирішили підтримати воїнів АТО своїми “поробками”.
У наш час немає жодної людини, яка б не переймалася долею бійців. Кожен з нас намагається їх підтримати: хто – матеріально, хто – морально, хто – духовно. Але найдорожча і найцінніша підтримка – дитяча.
Кожна дитина вкладала в роботу не лише старанність, а й душу. І ми маємо надію, що ці вітальні листівки приємно порадують наших захисників. Ми хочемо, щоб вони знали: Ми віримо у нашу перемогу і чекаємо бійців додому живими і здоровими.
Квітка незабудька – не забудь про Голодомор
Вчитель 3-А класу Сойченко А.М. на уроках трудового навчання разом із дітьми виготовляли символ пам'яті жертв Голодомору 1932 – 1933 років.
Незабудька – це маленька дрібненька тендітна квітка з синьо-голубими пелюстками та жовтою серединкою.
"Квітка незабудька нагадує нам і нашим дітям, що ми не маємо права забути про мільйони людських жертв" - зауважує Анна Миколаївна.
Науково-практичний семінар
Левшун А.М., заступник директора з НВР, взяла участь у роботі науково-практичного семінару з проблеми: «Управління інноваційною освітньою діяльностю як умова розвитку професійної компетентності педагога», який відбувся 28.11.2017 року о 9.00 на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського».
неділя, 26 листопада 2017 р.
"Покоління Z - цифрові діти". Як порозумітися?
Нові технології змушують людський мозок еволюціонувати в небаченому досі темпі. Діти, які ніколи не жили у світі без інтернету, вже «заточені» під віртуальну реальність. До школи зараз приходять абсолютно нові за типом мислення учні. Якщо орієнтуватися на теорію поколінь, нині за партами сидить покоління Z — «цифрові» діти.
Як вчителям і батькам з інших поколінь уникнути конфліктів з ними? Розбираємося разом із психологом, Оленою Любченко.
Як вчителям і батькам з інших поколінь уникнути конфліктів з ними? Розбираємося разом із психологом, Оленою Любченко.
Тест "Оцінювання навчальних досягнень учнів"
Чи можна знижувати оцінку за каліграфію, як потрібно перевіряти, чи набули учні компетентностей, та які є види контролю? Відповіді на ці та інші запитання є в “Орієнтовних вимогах до оцінювання навч досягнень учнів 1-4 класів“.
Уважно читали цей документ? Що ж, тоді перевірте себе за допомогою тесту, що розробив Сергій Запісов – директор Стрийської ЗШ І ступеня №11 та координатор EdCamp Ukraine.
Уважно читали цей документ? Що ж, тоді перевірте себе за допомогою тесту, що розробив Сергій Запісов – директор Стрийської ЗШ І ступеня №11 та координатор EdCamp Ukraine.
Розвиваємо творчі здібності
Як ви думаєте скільки навколо нас творчих людей? Одиниці? Ні, насправді творчим є абсолютно кожна людина. Просто не всі змогли розвинути свій талант, а деякі просто не вміють його показати.
Здібності є психічною особливістю людини, завдяки якій вона може успішно опановувати ті чи інші знання та навички. Творчі здібності можуть виявитися в різних сферах діяльності. Вони дозволяють створити що-небудь нове, що не існувало до цього.
Своє завдання, як вчителя початкових класів, Варданян А.Х. вбачає у допомозі дитині розвивати свої творчі здібності, свою обдарованість. Особливо цінними в цьому плані є уроки трудового навчання та образотворчого мистецтва в 1-Б класі.
Переглянути більше фото: http://vardanyan1986.blogspot. com/2017/11/blog-post_25.html
Тематичний тиждень для 1-х класів "Театр"
З 20 листопада по 24 листопада першокласники в пілотних 1-х класах (вчителі - Журавльова Л.М., Прокопенко Г.М.) вирішували наступні дослідницькі / проблемні запитання:
● Чому люди ходять до театру?● Навіщо нам театр?
● Хто найголовніший у театрі?
● Як створити театр?
● Хто автор вистави?
● Ми творимо театр?
Завдання десятого тижня:
1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з
театром.
2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.
3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.
4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на
квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10.
6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку.
7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного
відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення.
8. Сприяти дотриманню правил поведінки на вулиці, у театрі.
Очікувані результати десятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть про:
• театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром;
• автора як творця різного характеру текстів (казки, сценарію тощо);
• правила поведінки в театрі, на виставі, під час репетиції;
та вмітимуть:
• створювати невеликі тексти-повідомлення інформаційного характеру
(квитки, запрошення, афіша, оголошення);
• пояснювати, що відчувають, розрізняти позитивні й негативні емоції;
• розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на на квитку,
афіші, циферблаті годинника тощо.
• виготовляти (за шаблоном) та оздоблювати маски, елементарні костюми
та інші атрибути театрального мистецтва;
• виконувати різні соціальні ролі, пов’язані з театральним мистецтвом;
• розробляти правила та поводитися у театрі згідно з ними;
• драматизувати, виконувати ролі під час імпровізованої вистави.
На уроках в 1-Б завжди цікаво
24 листопада у 1-Б класі (класний керівник - Варданян А.Х.) відбувся інтегрований урок з природознавства та основ здоров'я на тему: "Харчування та здоров'я. Тварини".
На даному уроці учні пригадали правила здорового харчування та визначили корисний раціон. Також учні ознайомилися з різноманітними видами тварин і намагалися визначити чим харчуються тварини.
На даному уроці учні пригадали правила здорового харчування та визначили корисний раціон. Також учні ознайомилися з різноманітними видами тварин і намагалися визначити чим харчуються тварини.
На завершення уроку була проведена групова робота, її завдання: визначити "Чим живляться тварини?"
Перейдіть за посиланням для перегляду фото - https://photos.app.goo.gl/cYGkFjJR99zj0cjm2
Перейдіть за посиланням для перегляду фото - https://photos.app.goo.gl/cYGkFjJR99zj0cjm2