Згідно з новим Державним стандартом початкової загальної освіти навчання математики в початковій школі виконує низку значущих для загального
розвитку особистості учня завдань, серед яких: формування здатності логічного міркування, уміння
виділяти властивості предметів і явищ навколишнього світу; виховання зосередженості, наполегливості, працьовитості, самостійності та ін.; розвиток
інтелекту, пам'яті, мовлення, уяви.
Вчителі пілотних класів Журавльова Л.М., Прокопенко Г.М. широко використовують роботу з танграмами під час освітнього процесу. Ці завдання є чудовою нагодою познайомити дитину із стародавньою китайською головоломкою, знаною на весь світ. За її допомогою дитина вивчатиме геометричні фігури (трикутник, квадрат та чотирикутник, та ін), досліджуватиме різні форми, розвиватиме увагу, пам’ять, уяву, образне та логічне мислення; матиме змогу вчитися аналізувати складові простих зображень.
Зміст роботи з конструювання в початкових класах повинен відповідати програмовим вимогам і бути спрямований на закріплення та поглиблення знань з основних тем. Завдання варто добирати такі, щоб вони викликали інтерес, бажання пізнати нове, спробувати свої сили та виявити здібності. Тому, добираючи завдання для першокласників, слід чітко визначити мету та створювати умови для розвитку пам'яті, уваги, уяви. Всі завдання в 1 класі бажано проводити в ігровій формі.
Немає коментарів:
Дописати коментар