Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Де є вода в природі? Як берегти воду?
● Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?
● Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?
Завдання дванадцятого тижня:
1. Формувати уявлення про розподіл води на Землі.
2. Навчити досліджувати деякі властивості води.
3. Формувати розуміння значення води для рослин, тварин.
4. Виробляти навички економного використання води.
5. Ознайомити учнів з відповід творами мистецтва та медіа.
6. Формувати здоров’язбережну компетентність.
Очікувані результати дванадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● назви водойм свого краю;
● властивості води (прозора, без запаху, займає форму посудини, без смаку);
● як «мандрує» вода;
● як економно використовувати воду;
● як дбайливо ставитися до водних багатств;
та вмітимуть:
● пояснити значення води у природі та житті людини;
● досліджувати деякі властивості води;
● розпізнавати за малюнками види водойм свого краю;
● описувати свої враження від почутого, побаченого;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
● дотримуватися безпечних прийомів праці.
Немає коментарів:
Дописати коментар