Добірка складається з 20 роликів, їх можна завантажити за цим посиланням, а також переглянути ниже чи на ютуб-каналі nus.org.ua.
Сторінки
середа, 18 вересня 2024 р.
Стійкість для стійких: 20 коротких відео з практиками
неділя, 15 вересня 2024 р.
Рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2024-2025 н.р.
Міністерство освіти і науки України опублікувало Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році. Вони доступні за покликанням.
пʼятниця, 10 травня 2024 р.
Рекомендації для батьків учнів 4-х класів (Свідоцтва досягнень)
-
Формувати та розвивати вміння писати прості тексти, висловлюючи свої думки та враження.
-
Звернути увагу на формування вміння розв'язувати складені задачі.
-
Формувати у дитини почуття відповідальності, вміння долати труднощі.
-
Зацікавлювати процесом навчання.
-
Заохочувати дитину до всіх видів діяльності, що вимагають концентрації уваги,
розвиток пам'яті.
-
Формувати вміння коректно, толерантно вести діалог з однолітками.
-
Вдосконалювати вміння висловлювати свою думку та обов'язково пояснювати.
-
Виховувати у дитини активність, ініціативність.
-
Формувати навички охайно виконувати та оформлювати завдання.
-
Вдосконалювати вміння опрацьовувати текст: пояснювати зміст прочитаного,
причинно-наслідкові зв'язки.
-
Формувати вміння співпрацювати з іншими дітьми, вміння дослухатися до інших
думок.
-
Виховувати відповідальне ставлення до навчання.
Рекомендації для батьків учнів 3-х класів (Свідоцтва досягнень)
- Приділяти особливу увагу
виконанню домашніх робіт (каліграфії, охайності, правильності)
- Виховувати небайдуже ставлення до
виконання завдань, бажання продуктивно працювати самостійно.
- Звернути увагу на те, що у дитини
нерівномірний, з елементами астенії, темп роботи, часто є спад працездатності.
- Приділити увагу вихованню впевненості
у своїх діях.
- Формувати охайність виконання
всіх завдань, техніки письма, культури оформлення робіт.
- Надавати постійну допомогу
дитині. Здійснювати контроль за оформленням робіт.
- Сприяти вдосконаленню умінь і навичок, засвоєння яких передбачено програмою з математики для початкових класів.
- Приділяти увагу розвитку навичок
читання (швидкість читання).
- Приділяти увагу розвитку
математичних вмінь і навичок.
- Вдосконалювати смислову і
технічну сторони читання.
- Приділяти особливу увагу розвитку
мовлення (образності, емоційності мови, вміння висловити свою думку усно і
письмово)
- Виконувати завдання у той день,
коли їх одержано, золотим правилом поведінки нехай стане мудра народна порада
"Нинішньої роботи на завтра не відкладай".
- Сприяти розвитку у дитини
доброзичливості до оточуючих.
- Формувати співвідношення мовної
теорії та мовної практики.
- Вдосконалювати навички розв'язування
задач.
- Виховувати активність, прагнення ділитися
інформацією, відповідати на запитання вчителя.
- Заохочувати до активної праці на
уроках, підкреслювати переваги в розширенні своїх навичок і здобутків.
- Здійснювати постійний контроль за
виконанням домашніх робіт.
- Вдосконалювати навички, які
передбачені програмою з математики для початкової школи.
- Формувати співвідношення мовної
теорії та мовної практики.
- Формувати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки.
Рекомендації для батьків учнів 2-х класів (Свідоцтва досягнень)
- Сприяти тому, щоб дитина сформувала у собі активну життєву позицію.
- Підтримувати в дитині впевненість і самостійність.
- Формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності, до осмислення навчального матеріалу.
- Вдосконалювати швидкість осмислення.
- Формувати у дитини відчуття відповідальності, вміння долати труднощі.
- Зацікавлювати процесом роботи, а не тільки результатом.
- Вчити організовувати та тримати в порядку своє робоче місце.
- Постійно зміцнювати в дитині впевненість у собі, у власних силах.
- Залучати дитину до виконання різних доручень, пов'язаних із спілкуванням.
- Приділяти особливу увагу розвитку мовлення (образності, емоційності мови, вміння висловити свою думку усно і письмово), каліграфії та охайності виконання робіт.
- Формувати вміння швидко осмислювати навчальний матеріал.
- Приділяти увагу розвитку математичних вмінь і навичок.
- Формувати прагнення навчатися активно.
- Сприяти розвитку старанності та наполегливості в навчальній діяльності.
- Сприяти формуванню впевненості, активної взаємодії з учителем (не боятися ставити питання)
- Формувати впевненість у своїх здібностях.
- Вчити працювати в темпі, жваво.
- Сприяти формуванню наполегливості, відповідальності.
- Допомагати своїй дитині організовувати себе.
- Приділяти увагу питанню залучення дитини до читання в колі сім'ї.
- Заохочувати дитину до всіх видів діяльності, що вимагають концентрації уваги.
- Приділяти увагу підвищенню інтересу до читання.
- Створити умови для успішного опановування навичками вдумливого читання.
- Приділити увагу питанню залучення дитини до активної розумової діяльності, осмисленню навчального матеріалу та швидкості осмислення.
- Сприяти розвитку вміння виражати свою думку письмово й усно.
- Поповнювати активний словниковий запас.
- Підтримувати у дитини емоційно - позитивне ставлення до навчання.
- Звернути увагу на формування свідомого, виразного, в потрібному темпі, читання.
- Підтримувати бажання вчитися.
- Виховувати працелюбність, відповідальність, уміння долати труднощі.
- Щоденно цікавитися навчанням дитини. Надавати розумну допомогу у виконанні домашніх завдань.
- Приділяти увагу питанню залучення дитини до активної розумової діяльності.
- Усіма способами й методами підтримувати у дитини бажання вчитися, працювати самостійно.
- Розвивати навички емоційного самоконтролю.
- Формувати у дитини прагнення пізнавати.
- Формувати навички впевненого, вдумливого читання.
четвер, 9 травня 2024 р.
Рекомендації для батьків учнів 1-х класів (Свідоцтва досягнень)
¾ Вдосконалювати навички списування з
друкованого тексту, дотримуючись правил орфографії та пунктуації.
¾ Вчити обґрунтовувати, пояснювати свої
думки.
¾ Вчити виконувати дії за складеним
алгоритмом.
¾ Приділити увагу вихованню у дитини
самостійності.
¾ Формувати навички зосередженої роботи,
уважності.
¾ Формувати уміння і навички з усіх видів мовленнєвої
діяльності.
¾ Звернути увагу на формування навички
охайно оформлювати роботи.
¾ Вдосконалювати уміння та навички
виконувати обчислювальні операції.
¾ Вдосконалювати графічні навички письма,
культуру оформлення письмових робіт.
¾ Вдосконалювати навички читання вголос та
розуміння прочитаного.
¾ Звернути увагу на формування навичок
каліграфічного письма, культуру оформлення письмових робіт.
¾ Застосовувати обчислювальні навички у
розв'язуванні практичних завдань.
¾ Розвивати навички самоконтролю.
¾ Виховувати активність в навчальній
діяльності.
¾ Вдосконалювати орфографічні та пунктуаційні вміння при
списуванні.
¾ Вдосконалювати навички усного рахунку.
середа, 24 квітня 2024 р.
Кулінарний збірник дитячого харчування
четвер, 29 лютого 2024 р.
Онлайн-семінари, майстер-класи та тренінги у березні
Інститут післядипломної освіти Університету Грінченка пропонує керівникам та педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти дистанційну онлайн-програму «Безперервна підтримка професійної діяльності педагога». Актуальні щотижневі вебінари на проблеми, які потребують термінового вирішення.
Всі учасники отримають сертифікат на 3 год. (0.1 ECTS) або 6 год. (0.2 ECTS).
Сертифікати можна завантажити в розділі «Сертифікати учасників онлайн-заходів Інституту».