пʼятниця, 10 травня 2024 р.

Рекомендації для батьків учнів 2-х класів (Свідоцтва досягнень)

2 клас
- Сприяти тому, щоб дитина сформувала у собі активну життєву позицію.
- Підтримувати в дитині впевненість і самостійність.
- Формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності, до осмислення навчального матеріалу.
- Вдосконалювати швидкість осмислення.
- Формувати у дитини відчуття відповідальності, вміння долати труднощі.
- Зацікавлювати процесом роботи, а не тільки результатом.
- Вчити організовувати та тримати в порядку своє робоче місце.
- Постійно зміцнювати в дитині впевненість у собі, у власних силах.
- Залучати дитину до виконання різних доручень, пов'язаних із спілкуванням.
- Приділяти особливу увагу розвитку мовлення (образності, емоційності мови, вміння висловити свою думку усно і письмово), каліграфії та охайності виконання робіт.
- Формувати вміння швидко осмислювати навчальний матеріал.
- Приділяти увагу розвитку математичних вмінь і навичок.
- Формувати прагнення навчатися активно.
- Сприяти розвитку старанності та наполегливості в навчальній діяльності.
- Сприяти формуванню впевненості, активної взаємодії з учителем (не боятися ставити питання)
- Формувати впевненість у своїх здібностях.
- Вчити працювати в темпі, жваво.
- Сприяти формуванню наполегливості, відповідальності.
- Допомагати своїй дитині організовувати себе.
- Приділяти увагу питанню залучення дитини до читання в колі сім'ї.
- Заохочувати дитину до всіх видів діяльності, що вимагають концентрації уваги.
- Приділяти увагу підвищенню інтересу до читання.
- Створити умови для успішного опановування навичками вдумливого читання.
- Приділити увагу питанню залучення дитини до активної розумової діяльності, осмисленню навчального матеріалу та швидкості осмислення.
- Сприяти розвитку вміння виражати свою думку письмово й усно.
- Поповнювати активний словниковий запас.
- Підтримувати у дитини емоційно - позитивне ставлення до навчання.
- Звернути увагу на формування свідомого, виразного, в потрібному темпі, читання.
- Підтримувати бажання вчитися.
- Виховувати працелюбність, відповідальність, уміння долати труднощі.
- Щоденно цікавитися навчанням дитини. Надавати розумну допомогу у виконанні домашніх завдань.
- Приділяти увагу питанню залучення дитини до активної розумової діяльності.
- Усіма способами й методами підтримувати у дитини бажання вчитися, працювати самостійно.
- Розвивати навички емоційного самоконтролю.
- Формувати у дитини прагнення пізнавати.
- Формувати навички впевненого, вдумливого читання.


четвер, 9 травня 2024 р.

Рекомендації для батьків учнів 1-х класів (Свідоцтва досягнень)

1 клас

¾       Вдосконалювати навички списування з друкованого тексту, дотримуючись правил орфографії та пунктуації.

¾         Вчити обґрунтовувати, пояснювати свої думки.

¾         Вчити виконувати дії за складеним алгоритмом.

¾         Приділити увагу вихованню у дитини самостійності.

¾         Формувати навички зосередженої роботи, уважності.

¾         Формувати уміння і навички з усіх видів мовленнєвої діяльності.

¾         Звернути увагу на формування навички охайно оформлювати роботи.

¾         Вдосконалювати уміння та навички виконувати обчислювальні операції.

¾         Вдосконалювати графічні навички письма, культуру оформлення письмових робіт.

¾         Вдосконалювати навички читання вголос та розуміння прочитаного.

¾         Звернути увагу на формування навичок каліграфічного письма, культуру оформлення письмових робіт.

¾         Застосовувати обчислювальні навички у розв'язуванні практичних завдань.

¾         Розвивати навички самоконтролю.

¾         Виховувати активність в навчальній діяльності.

¾         Вдосконалювати  орфографічні та пунктуаційні вміння при списуванні.

¾         Вдосконалювати навички усного рахунку.


 

середа, 24 квітня 2024 р.

Кулінарний збірник дитячого харчування

На підтримку Стратегії реформи системи шкільного харчування, презентовано оновлений збірник рекомендованих рецептур для харчування дітей у закладах освіти.

Збірник містить 621 рецептуру традиційних українських страв та популярних страв світової кухні, зокрема зі шкільного меню європейських країн.
Страви, що увійшли до збірки, відповідають вимогам постанови Кабінету міністрів № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Збірник складається не тільки з покрокових рецептів, а й технічних карток. Вони адаптовані до різних форматів приготування: і на старому обладнані, й на сучасному. Крім того, у збірнику враховані актуальні потреби дітей у харчуванні - запропоновано понад 80 альтернатив страв без лактози та глютену, а у кожній технічній картці зазначено наявні алергени.                                       новини МОНУ

четвер, 29 лютого 2024 р.

Онлайн-семінари, майстер-класи та тренінги у березні

Інститут післядипломної освіти Університету Грінченка пропонує керівникам та педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти дистанційну онлайн-програму «Безперервна підтримка професійної діяльності педагога». Актуальні щотижневі вебінари на проблеми, які потребують термінового вирішення.

Всі учасники отримають сертифікат на 3 год. (0.1 ECTS) або 6 год. (0.2 ECTS).

Сертифікати можна завантажити в розділі «Сертифікати учасників онлайн-заходів Інституту». 

Графік заходів та посилання на приєднання у березні…