Виховувати небайдуже ставлення до виконання завдань, бажання добре працювати самостійно.
Звернути увагу на те, що у дитини нерівномірний, з елементами астенії, темп роботи, часто є спад працездатності.
Приділити увагу вихованню впевненості у своїх діях.
Формувати охайність виконання всіх завдань, техніки письма, культури оформлення робіт.
Надавати постійну допомогу дитині. Здійснювати контроль за оформленням робіт.
Сприяти вдосконаленню умінь і навичок, засвоєння яких передбачено програмою з математики для початкових класів.
Приділяти увагу розвитку навичок читання (швидкість читання).
Приділяти увагу розвитку математичних вмінь і навичок.
Вдосконалювати смислову та технічну сторони читання.
Приділяти особливу увагу розвитку мовлення (образності, емоційності мови, вміння висловити свою думку усно і письмово)
Виконувати завдання у той день, коли їх одержано, золотим правилом поведінки нехай стане мудра народна порада "Нинішньої роботи на завтра не відкладай".
Сприяти виконанню у дитини доброзичливості до оточуючих.
Формувати співвідношення мовної теорії і мовної практики.
Вдосконалювати навички розв'язування задач.
Виховувати активність, прагнення ділитися інформацією, відповідати на запитання вчителя.
Заохочувати до активної праці на уроках , підкреслювати переваги в розширенні своїх навичок і здобутків.
Здійснювати постійний контроль за виконанням домашніх робіт.
Вдосконалювати навички, які передбачені програмою з математики для початкової школи.
Формувати співвідношення мовної теорії і мовної практики.
Формувати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки.
4 клас
Формувати та розвивати вміння писати прості тексти про свої думки та враження.
Звернути увагу на формування вміння розв'язувати складені задачі.
Формувати у дитини почуття відповідальності, вміння долати труднощі.
Зацікавлювати процесом навчання.
Заохочувати дитину до всіх видів діяльності, що вимагають концентрації уваги, розвиток пам'яті.
Формувати вміння коректно, толерантно вести діалог з однолітками.
Вдосконалювати вміння висловлювати свою думку і обов'язково пояснювати.
Виховувати у дитини активність, ініціативність.
Формувати навички охайно виконувати та оформлювати завдання.
Вдосконалювати вміння опрацьовувати текст: пояснювати зміст прочитаного, причинно-наслідкові зв'язки.
Формувати вміння співпрацювати з іншими дітьми, вміння дослухатися до інших думок.
Виховувати відповідальне ставлення до навчання.
Вірити в успіхи своєї дитини. Створювати в родині атмосферу довіри та взяємоповаги. Розвивати пізнавальні інтереси дитини.
Уникайте негативної оцінки своєї дитини. Знаходьте слова підтримки. Частіше хваліть дитину за терпіння, наполегливість тощо.
Ніколи не порівнюйте свою дитину з іншими дітьми. Формуйте в дитини впевненість у своїх силах, високу самооцінку.
Підтримуйте дитину в її бажанні досягти успіху. У кожній роботі обов'язково знайдіть, за що можна її похвалити.
Привчайте дитину до самообслуговування, формуйте трудові навички та любов до праці.
Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами та проблемати дитини.
Привчайте дитину до навички читати книжки щодня.