суботу, 16 грудня 2017 р.

Тема пілотного тижня "Зима"

Далеко не завжди зима радує нас пухнастим снігом, а в деяких регіонах це взагалі велика рідкість. 
"Але не треба засмучуватися, адже створити штучний сніг своїми руками не так вже й складно. Тим більше, що до процесу можна залучити цілий клас першокласників" - вважає вчитель пілотного класу Журавльова Л.М.
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Які сюрпризи нам готує зима?
- Що відбувається з рослинами взимку? Як зимують тварини?
- «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»? 
Завдання тринадцятого тижня: 
1. Навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі взимку. 
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 
3. Ознайомити з мистецькими творами про зиму, формувати уміння сприймати красу довкілля взимку, виявляти власні враження, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати засобами мистецтва. 
4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність. 
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. 
Очікувані результати тринадцятого тижня: 
На кінець тижня учні знатимуть: 
● основні ознаки зими; зміни, які відбуваються у неживій та живій природі взимку; 
● можливі небезпеки, що можуть очікувати людину в довкіллі взимку; 
● як дбайливо ставитися до водних багатств. та вмітимуть: 
● спостерігати за довкіллям, висловлювати свої думки; 
● знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі взимку; 
● емоційно сприймати і виконувати твори мистецтва про зиму; 
● дотримуватися правил безпечної та здоров’язбережувальної поведінки у навчанні та повсякденному житті; 
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Немає коментарів:

Дописати коментар