Далеко не завжди зима радує нас пухнастим снігом, а в деяких регіонах це взагалі велика рідкість.
"Але не треба засмучуватися, адже створити штучний сніг своїми руками не так вже й складно. Тим більше, що до процесу можна залучити цілий клас першокласників" - вважає вчитель пілотного класу Журавльова Л.М.
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Які сюрпризи нам готує зима?
- Що відбувається з рослинами взимку? Як зимують тварини?
- «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»?
Завдання тринадцятого тижня:
1. Навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі взимку.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Ознайомити з мистецькими творами про зиму, формувати уміння сприймати красу довкілля взимку, виявляти власні враження, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати засобами мистецтва.
4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати тринадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● основні ознаки зими; зміни, які відбуваються у неживій та живій природі взимку;
● можливі небезпеки, що можуть очікувати людину в довкіллі взимку;
● як дбайливо ставитися до водних багатств. та вмітимуть:
● спостерігати за довкіллям, висловлювати свої думки;
● знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі взимку;
● емоційно сприймати і виконувати твори мистецтва про зиму;
● дотримуватися правил безпечної та здоров’язбережувальної поведінки у навчанні та повсякденному житті;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар