Нова Українська школа (з досвіду роботи НВО №25)

Пілотування 1-го класу Нової Української школи
     З 2017-2018 навчального року в 100 школах країни здійснюється пілотування першого класу Нової української школи за новим держстандартом.
      «Школа повинна не тільки давати знання, а й вміння ці знання застосовувати та формувати цінності, що допоможуть відрізнити правду від брехні та критично сприймати інформацію», – зазначила міністр. 
      16 червня 2017 року в НВО №25 пройшла зустріч адміністрації, вчителів початкової школи з представниками Міністерства України, які повідомили, що саме наш заклад увійшов до складу 100 шкіл України, на базі яких буде проведено пілотне експериментальне впровадження Нового Державного стандарту у 2017-2018 н.р.
   В пілотуванні Нової української школи за новим держстандартом беруть участь учні 1-А класу (класний керівник - Журавльова Л.М) та учні 1-Г класу (класний керівник - Прокопенко Г.М.). Керівник проекту - директор НВО №25 - Матяшова Л.П., наставник - заступник директора з навчально-виховної роботи - Левшун А.М.

Звертаємо Вашу увагу, що для комунікації реформи “Нова українська школа” 
створено спеціалізований сайт nus.org.ua.
Телевізійна програма "Радіомайдан" від 27.10.2017 року 
Реформа освіти в ракурсі НУШ (з досвіду НВО №25, Левшун А.М., Журавльова Л.М.)

Телевізійна програма "Радіомайдан" від 09.02.2018 року 
Пропагування досвіду впровадження НУШ в пілотних класах НВО №25 (Левшун А.М.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Про успіхи та труднощі пілотування (Левшун А.М, Журавльова Л.М, Прокопенко Г.М)

Коротко про Нову українську школу:
Новий Державний стандарт початкової освіти
Навчальні Програми для 1-4 класів
Новий простір в НУШ (рекомендації МОН України)
Метод рекомендації щодо організації навч-вих процесу в пілотних класах у 2017-2018 н.р.;
Усе, що цікавить вчителів про експериментальні пілотні класи (http://nus.org.ua);
Презентація комплекту з навчання грамоти "Я читаю і пишу"
Відеокоментар до навчально-матодичного комплекту "Математика". 1-й клас
Календарне планування уроків читання і письма
Календарне планування: початок НУШ
Матеріали для викладання англійської мови
Лекція "Нова українська школа"
Завантажити файли: Порадник для вчителя
Про деякі організаційні питання щодо курсів НУШ
Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі
Мультимедійна теорія для сучасних школярів
Посібники з використання LEGO
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів

1 тематичний тиждень  (04.09-08.09.17 року) - "Я - школяр"
Модельна Навчальна програма (1 тиждень)
Навч грам. 1-й кл. Навч зошит. І.Большакова, М.Прістінська 1ч
Методичний коментар до курсу "Навчання грамоти"
Навч пос для 1-го кл "Я пізнаю світ" Т.Гільберг. Частина 1
Навч пос "Я досліджую світ" Н.Бібік, М.Пристінська. Част 1.

Навч посібник "Дивосвіт". О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова Частина 1
Навч посібник "Дивосвіт".О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова.Частина 2
Календарно-тематичний план інтегрованого курсу "Дивосвіт"
Навчальна програма з математики для 1-го класу
Пояснювальна записка до програми з математики

З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Створення освітнього середовища (НВО №25)
Як виростити громадян світу

2 тематтиждень  (11.09-15.09.17 р) - "Мій/наш клас"
Модельна Навчальна програма (2 тиждень)
Математика 1. Навч зошит. част 1. С.Скворцова, О.Онопрієнко
3 тематичний тиждень  (18.09-22.09.2017 року) - "Мої друзі"
Модельна Навчальна програма (3 тиждень)
Математика 1 клас. С.Скворцова Число і цифра 1, 2 (презентац)
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 3, 4 (презент)
Навч зош "Я досліджую світ" Н.Бібік, М.Пристінська. Част 1.
Метод рекомендації до посібника "Я читаю і пишу"
Органайзер-конструктор для Порфоліо учня-першокласника
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Батьки - це діти, які люблять гратися (1-А, вч Журавльова Л.М)
Як приймають до школи в різних країнах? Досвід Чехії
Впровадження рутин в освітній простір 1-го класу
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
Набори LEGO "Шість цеглинок" будуть в кожному 1 класі
4 тематичний тиждень (25.09-29.09.17 р) - "Моє довкілля"
Навчальні Програми для 1-4 класів
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Навч зошит "Я досліджую світ" Н.М.Бібік Частина 1
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Як приймають до школи в різних країнах? (Досвід США)
Шкільний дизайн у стилі НУШ
5 тематичний тиждень (02.10-06.10.2017 року) - "Осінь"
Модельна Навчальна програма (5 тиждень)

6 темат тиждень (09.10-13.10.17 р) - "Я і моя Батьківщина"
Фінляндія виділить кошти в підтримку НУШ
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
                           
 7 тематичний тиждень навчання (30.10-03.11.2017 року) - "Ми підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Ранкові зустрічі в НВО №25 (1а, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Коло вибору. Інструменти виходу з конфліктних ситуацій
Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Роман Шиян: "Ми готували Держстандарт так, аби все починалось із зацікавленості дитини"
Повірити в дитину
Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)

10 тематичний тиждень  (20.11-24.11.2017 року) - "Театр"
Облаштовуємо класну кімнату
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Як створити лепбук. Майстер-клас
Аналізуємо себе: 5 позитивних якостей
Характеризуємо головного героя

11 тематичний тиждень  (27.11-01.12.2017 року) - "Мода"
Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Матеріали з математики (ІІ підхід, частина ІІІ)
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів

12 темат тиждень  (04.12-08.12.17 р) - "Пригоди крапельки"
Модельна Навчальна програма (12 тиждень)
Рекомендації авторам підручників НУШ 
Всеукраїнський форум "Нова Українська школа" (відео)
Яким має бути вчитель Нової української школи
Математика 1 кл, С.П.Логачевська ІІ частина
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
Новий освітні простір (рекомендації МОН)

13 тематичний тиждень  (11.12-15.12.17 р) - "Зима"

14 темат тиждень  (18.12-22.12.17 р) - "Таємниці космосу"
Вчимося по-новому (тренінг для вчител, методистів, заст дир)
Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
Шкільні рутини
Кольорові сни інопланетянина
Виготовляємо власний словничок
Учимо українські фразеологізми
Учимось помічати мамематику в житті
Якою має бути Нова українська школа?
Посібники з використання LEGO

Мультимедійна теорія для сучасних школярів 
Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
Учимось визначати час за годинником

16 темат тиждень (15.01-19.01.18 р) - "Зимові свята"
Модельна навчальна програма (16 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
У Кропивницькому презентували Нову українську школу
5 навичок, які повинен мати вчитель майбутнього
В центрі уваги - дитина (НВО №25)
Канадські та фінські методики в Україні
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
Казка з татом "Івасик Телесюк і Водяник"
Як вчителька початкових класів випередила новий стандарт
Прибульці з майбутнього. Покоління Z. Як з ним порозумітися? 
Уряд затвердив Новий стандарт початкової освіти
Головоломка "Знайди слова-синоніми"

17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
Модельна навчальна програма (17 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі 
Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи  
Вчитель має бути поруч з дитиною, а не стояти над нею
Новий освітній простір НУШ (рекомендації МОН України)
Замок будівельника: відсутня деталь


18 темат тиждень (29.01-02.02.18 р) - "Я - мандрівник"
Модельна навчальна програма (18 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Новини інтернет-марафону (відео)
Континуум інтегрованого навчання
Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
Чому сучасні діти нудьгують у школі?
Як все починалося: 1-й тиждень пілотування в НВО №25
Зірваний графік і люди-підзарядки


19 тематичний тиждень (05.02-09.02.18 р) -  "Ми - дослідники. Ми - винахідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
Учимось складати спонукальні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
Як все починалося: 2-й тиждень пілотування
НУШ-школа для найменших (канал "Кіровоград" з НВО №25)
Учні показують високі результати, якщо батьки багато читають

Кубики Rory’s Story


Модельна навчальна програма (20 тиждень)
Міністр освіти побувала на уроках в 1А та 1Г класах НВО №25
Як стати генієм зі спінером в руках
Як намалювати спортсменів різних видів спорту
Важко в навчанні - легко в житті
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Як все починалося: 3-й тиждень пілотування
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
21 тиждень (26.02-02.03.18 р) - "Мої улюблені книжки"
Модельна навчальна програма (21 тиждень)
Візит Лілії Гриневич в НВО №25
Тижневі рекомендації для вчителів НУШ
Казки Сухомлинського дітям
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
100 днів у школі (Свято в 1-Г, НВО №25, вч Прокопенко Г.М.)
Сайт "UA: Казки"
Як цікаво розказати про Тараса Шевченка в 1-му класі?
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Подорожуємо Читай-містом за допом QR-коду (НВО №25)
Як урізноманітнити навчання та осучаснити клас
Як навчає своїх учнів одна з "найрозумніших країн"
Учимось складати спонукальні речення


22 тематичний тиждень  (05.03-07.03.18р)-  "Транспорт"
Модельна навчальна програма (22 тиждень)
23 тематичний тиждень (12.03.-17.03.18р) - "Професії"
Модельна навчальна програма (23 тиждень)
Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює
Міністр освіти у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
Відгадайте, хто працює!

24 тем тиждень  (19.03-23.03.18р) - "Час/Як керувати часом"
Визначаємо, малюємо та порівнюємо час
Оцінювання по-новому
Посібники з використання LEGO

25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
Модельна навчальна програма (25 тиждень)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)

26 тиждень (10.04-13.04.18р)  -  "Весняні свята. Великдень"
Модельна навчальна програма (26 тиждень)

31 тематичний тиждень  (14.05-18.05.18р.)  "Моя родина"
Модельна навчальна програма (31 тиждень)
Якою має бути Нова українська школа? 
Казка з татом "Мишка-наречена" (читає Руслан Сенечкін)

32 тематичний тиждень  (21.05-25.05.18р) -  "Ми - українці. Ми - європейці"

12 коментарів:

  1. "Для здійснення реформи потрібно вийти з зони комфорту..."

    ВідповістиВидалити
  2. Проведення наставницької зустрічі: http://pochatkova25.blogspot.com/2017/10/blog-post_82.html

    ВідповістиВидалити
  3. Відомий австрійський педагог, піаніст і композитор Артур Шнабель писав: «Роль педагога полягає в тому, щоб відкривати двері, а не в тому, щоб проштовхувати в них учня»

    ВідповістиВидалити
  4. Адо Миколаївно! Дякую за матеріали, які ви надаєте . Були у вас на семінарі, вивчали роботу пілотних класів.Тепер часто переглядаю ваш блог. Щиро вдячна

    ВідповістиВидалити
  5. Скажіть, будь ласка, чи ділите ви класи на групи при вивченні української мови у 1-4 класах, якщо дітей більше 27. Як на це іде відділ освіти?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класи менше 28 осіб на групи для вивчення укр та анг мови не поділяються.

      Видалити
  6. Сьогодні відвідала Вашу школу з колегами і хочу за нас всіх подякувати Вам за все, що побачили і про що дізнались. Творчих успіхів Вашим вчителям! Щиро вдячні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо за щирі слова. Приємно працювати з людьми, які розуміють і підтримують зміни.

      Видалити
  7. Креативно!Цікаво!!!Надихаюче!!!Успіхів Вам та Вашому колективу!Дякую за все,що побачила та почула,за те,чим щиро поділилися з іншими.
    Вересюк Ольга -Гайворонщина.

    ВідповістиВидалити
  8. Адо Миколаївно, доброго Вам дня! Хочу звернутися до Вас із проханням вчителів Новоархангельського НВО №1, які набиратимуть перший клас, відвідати Вашу школу і побачити робочий процес в пілотних класах НУШ та поспілкуватися з клолегами, так як здобутий досвід, живе спілкування не заміниш тренінгами та семінарами. Бажаємо натхнення в роботі та родинного затишку.

    ВідповістиВидалити