Нова Українська школа (з досвіду роботи НВО №25)

Пілотування 1-го класу Нової Української школи
     З 2017-2018 навчального року в 100 школах країни здійснюється пілотування першого класу Нової української школи за новим держстандартом.
      «Школа повинна не тільки давати знання, а й вміння ці знання застосовувати та формувати цінності, що допоможуть відрізнити правду від брехні та критично сприймати інформацію», – зазначила міністр. 
      16 червня 2017 року в НВО №25 пройшла зустріч адміністрації, вчителів початкової школи з представниками Міністерства України, які повідомили, що саме наш заклад увійшов до складу 100 шкіл України, на базі яких буде проведено пілотне експериментальне впровадження Нового Державного стандарту у 2017-2018 н.р.
   В пілотуванні Нової української школи за новим держстандартом беруть участь учні 1-А класу (класний керівник - Журавльова Л.М) та учні 1-Г класу (класний керівник - Прокопенко Г.М.). Керівник проекту - директор НВО №25 - Матяшова Л.П., наставник - заступник директора з навчально-виховної роботи - Левшун А.М.

Звертаємо Вашу увагу, що для комунікації реформи “Нова українська школа” 
створено спеціалізований сайт nus.org.ua.
Телевізійна програма "Радіомайдан" від 27.10.2017 року 
Реформа освіти в ракурсі НУШ (з досвіду НВО №25, Левшун А.М., Журавльова Л.М.)

Телевізійна програма "Радіомайдан" від 09.02.2018 року 
Пропагування досвіду впровадження НУШ в пілотних класах НВО №25 (Левшун А.М.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Про успіхи та труднощі пілотування (Левшун А.М, Журавльова Л.М, Прокопенко Г.М)

Коротко про Нову українську школу:
Методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2018-2019 н.р.
Новий Державний стандарт початкової освіти
Навчальні Програми для 1-4 класів
Новий простір в НУШ (рекомендації МОН України)
Метод рекомендації щодо організації навч-вих процесу в пілотних класах у 2017-2018 н.р.;
Усе, що цікавить вчителів про експериментальні пілотні класи (http://nus.org.ua);
Презентація комплекту з навчання грамоти "Я читаю і пишу"
Відеокоментар до навчально-матодичного комплекту "Математика". 1-й клас
Календарне планування уроків читання і письма
Календарне планування: початок НУШ
Матеріали для викладання англійської мови
Лекція "Нова українська школа"
Завантажити файли: Порадник для вчителя
Тематичні тижні НУШ (1-33)
Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі
Зустріч змайбутніми першокласниками НУШ (батьківські збори)
Посібники з використання LEGO
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
У 1-й клас - за новими правилами

1 тематичний тиждень  (04.09-08.09.17 року) - "Я - школяр"


Портфоліо першокласника 

Стенд "Наші іменинники"

2 темат тиждень (11.09.15.09.17 р) - "Мій/наш клас"
Математика 1. Навч зошит. част 1. С.Скворцова, О.Онопрієнко

3 тематичний тиждень  (18.09-22.09.2017 року) - "Мої друзі"
Модельна Навчальна програма (3 тиждень)
Математика 1 клас. С.Скворцова Число і цифра 1, 2 (презентац)
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 3, 4 (презент)
Навч зош "Я досліджую світ" Н.Бібік, М.Пристінська. Част 1.
Метод рекомендації до посібника "Я читаю і пишу"
Будиночки "Склад числа"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Батьки - це діти, які люблять гратися (1-А, вч Журавльова Л.М)
5 завдань, що формують навичку співпраці
Впровадження рутин в освітній простір 1-го класу
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
Ранкова зустріч "Дружба - велика сила"
Коло вибору - вправа для подолання конфліктів
Розвиток мовлення "Тому, що..."
Рефлексія "Скажи одним реченням" (картки)
Дні тижня із Крошем (картки)
Числа-динозаври (попереднє-наступне)
Обов'язки чергових (візуально)
4 тематичний тиждень (25.09-29.09.17 р) - "Моє довкілля"
Навчальні Програми для 1-4 класів
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Навч зошит "Я досліджую світ" Н.М.Бібік Частина 1
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи


"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Куточок настрою "Сонячна квітка"
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Гімнастика для очей
Кубик Блума 
Розвиток мовлення "Встанови відповідність"
Календар природи. Осінь (жовтень)
5 тематичний тиждень (02.10-06.10.2017 року) - "Осінь"
Модельна Навчальна програма (5 тиждень)
Гра "Склади букву"
Декорація під дошку


6 темат тиждень (09.10-13.10.17 р) - "Я і моя Батьківщина"
Фінляндія виділить кошти в підтримку НУШ

7 тематичний тиждень навчання (30.10-03.11.2017 року) - "Ми підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Ранкові зустрічі в НВО №25 (1а, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Дисграфія. Як учителю допомогти учню
Прийом критичного мислення "Дискусійне кафе"
Результати навчання в НУШ (презентація О.Я.Савченко)
12 ознак хорошого вчителя
Тренінг для тренерів
Знайомтеся: робот Dash
Математика зі смаком яблук (картки) 
Вправи-руханки "На всі випадки"
Коло вибору "Слова ввічливості"
Коло вибору "Кожна дитина має право"

9 тематичний тиждень  (13.11-17.11.2017 року) - "Ігри"
Коло вибору. Інструменти виходу з конфліктних ситуацій
Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Роман Шиян: "Ми готували Держстандарт так, аби все починалось із зацікавленості дитини"
Повірити в дитину
Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)
Математичні загадки
Радість від навчання
Гра "Математичні квіточки"
Правила дружби

10 тематичний тиждень  (20.11-24.11.2017 року) - "Театр"
Облаштовуємо класну кімнату
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Як створити лепбук. Майстер-клас
Аналізуємо себе: 5 позитивних якостей
Характеризуємо головного героя
Граємо в математику. Сусіди числа
Ввічливі слова на пташках

11 тематичний тиждень  (27.11-01.12.2017 року) - "Мода"
Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
На урок з кубиком і квіткою
Конспект уроку "Знайомство з модою"
Правила мого класу
Всеукраїнський форум "Нова Українська школа" (відео)
Яким має бути вчитель Нової української школи
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Масаж долонь олівцями
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
Новий освітні простір (рекомендації МОН)
Ігрова математика (картки)
Правила роботи групи зі смішариками

13 тематичний тиждень  (11.12-15.12.17 р) - "Зима"
Вчимося по-новому (тренінг для вчител, методистів, заст дир)
Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
Шкільні рутини
Кольорові сни інопланетянина
Виготовляємо власний словничок
Учимо українські фразеологізми
Учимось помічати мамематику в житті
Якою має бути Нова українська школа?
Посібники з використання LEGO
На допомогу вчителю (число і цифра)
Коло вибору. Розв'язання конфліктів (олівці)
Тематичні осередки НУШ
Коло вибору з фіксиками


Мультимедійна теорія для сучасних школярів 
Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
Учимось визначати час за годинником
Вивчаємо математику цікаво (картки)
Куточок настрою "Колобок"
Правила школяра "У нас дозволено"

16 темат тиждень (15.01-19.01.18 р) - "Зимові свята"
Модельна навчальна програма (16 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
У Кропивницькому презентували Нову українську школу
5 навичок, які повинен мати вчитель майбутнього
В центрі уваги - дитина (НВО №25)
Канадські та фінські методики в Україні
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
Казка з татом "Івасик Телесюк і Водяник"
Як вчителька початкових класів випередила новий стандарт
Прибульці з майбутнього. Покоління Z. Як з ним порозумітися? 
Уряд затвердив Новий стандарт початкової освіти
Головоломка "Знайди слова-синоніми"
Таблиця множення (помічник)
Цікаві цифри для першокласників НУШ


17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
Модельна навчальна програма (17 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі 
Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи  
Вчитель має бути поруч з дитиною, а не стояти над нею
Новий освітній простір НУШ (рекомендації МОН України)
Замок будівельника: відсутня деталь
Числа 20-90 (картки)
Склад числа "Соняхи" для математичного куточка


18 темат тиждень (29.01-02.02.18 р) - "Я - мандрівник"
Модельна навчальна програма (18 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Коло вибору. Розв'язання конфліктів (олівці)
Континуум інтегрованого навчання
Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
Чому сучасні діти нудьгують у школі?
Як все починалося: 1-й тиждень пілотування в НВО №25
Зірваний графік і люди-підзарядки

Математичні знаки (картки)
Чарівні слова "Сови"

19 тиждень (05.02-09.02.18 р) - "Ми - дослідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
Учимось складати спонукальні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
Як все починалося: 2-й тиждень пілотування
НУШ-школа для найменших (канал "Кіровоград" з НВО №25)
Учні показують високі результати, якщо батьки багато читають

Кубики Rory’s Story

Модельна навчальна програма (20 тиждень)
Міністр освіти побувала на уроках в 1А та 1Г класах НВО №25
Як стати генієм зі спінером в руках
Як намалювати спортсменів різних видів спорту
Важко в навчанні - легко в житті
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Як все починалося: 3-й тиждень пілотування
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
21 тиждень (26.02-02.03.18 р) - "Мої улюблені книжки"
Модельна навчальна програма (21 тиждень)
Візит Лілії Гриневич в НВО №25
Тижневі рекомендації для вчителів НУШ
Казки Сухомлинського дітям
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
100 днів у школі (Свято в 1-Г, НВО №25, вч Прокопенко Г.М.)
Сайт "UA: Казки"
Як цікаво розказати про Тараса Шевченка в 1-му класі?
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Подорожуємо Читай-містом за допом QR-коду (НВО №25)
Як урізноманітнити навчання та осучаснити клас
Як навчає своїх учнів одна з "найрозумніших країн"
Учимось складати спонукальні речення

22 тематичний тиждень  (05.03-07.03.18р)-  "Транспорт"
Модельна навчальна програма (22 тиждень)
23 тематичний тиждень (12.03.-17.03.18р) - "Професії"
Модельна навчальна програма (23 тиждень)
Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює
Міністр освіти у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
Відгадайте, хто працює!
Використання LEGO-технологій в НВО №25

Поради для налагодження комунікації з батьками

24 тем тиждень  (19.03-23.03.18р) - "Час/Як керувати часом"
Визначаємо, малюємо та порівнюємо час
Оцінювання по-новому
Посібники з використання LEGO
Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво

25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
Модельна навчальна програма (25 тиждень)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)

26 тиждень (10.04-13.04.18р)  -  "Весняні свята. Великдень"
Модельна навчальна програма (26 тиждень)

27 тематичний тиждень (16.04-20.04.18р) -  "Навіщо їсти?"
Модельна навчальна програма (27 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Казка з татом "Івасик Телесик і Кощій" (Юрій Горбунов)
Завершення очних сесій для вчителів (Кропивницький)
Сортуємо за категоріями: холодне і гаряче
Діти створюють власний мікрокосмос з LEGO
Як учителю впоратись зі стресом
Флеш-карти з математики
Зустріч з батьками майбутніх першокласників
Як розвивати критичне мислення учнів


28 тематичний тиждень (23.04-27.04.18р) - "Світ рослин"
Модельна навчальна програма (28 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО 325 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Щоденні 5 або "Письмо для себе"
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Барвисте рахування
Ігри з LEGO на розвиток креативності
П'ять ігор-п'ятихвилинок для молодшої школи

Тренінгові вправи на уроках у 1-му класі

30 тематичний тиждень (07.05-11.05.18р) - "Веселка"
Модельна навчальна програма (30 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Казка з татом "Райдугони" (читає Євген Кошовий)
Як в НВО №25 пілотують НУШ
Бажання та потреби: тренуємо інтелект
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів

32 тижд (21.05-25.05.18р) - "Ми - українці. Ми - європейці"

33 тематич тиждень  (29.05-31.05.18р.) -  "Літо (канікули)"
Модельна навчальна програма (33 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
Навчальні Програми для 1-4 класів
Посібники з використання LEGO
План-конспект перших батьківських зборів
На урок з кубиком і квіткою
Камінці, фарби, пензлики і фантазія
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Он-лайн вебінар "Школа по-новому"
Ігри, що допоможуть налаштувати клас на командну роботу



14 коментарів:

  1. "Для здійснення реформи потрібно вийти з зони комфорту..."

    ВідповістиВидалити
  2. Проведення наставницької зустрічі: http://pochatkova25.blogspot.com/2017/10/blog-post_82.html

    ВідповістиВидалити
  3. Відомий австрійський педагог, піаніст і композитор Артур Шнабель писав: «Роль педагога полягає в тому, щоб відкривати двері, а не в тому, щоб проштовхувати в них учня»

    ВідповістиВидалити
  4. Адо Миколаївно! Дякую за матеріали, які ви надаєте . Були у вас на семінарі, вивчали роботу пілотних класів.Тепер часто переглядаю ваш блог. Щиро вдячна

    ВідповістиВидалити
  5. Скажіть, будь ласка, чи ділите ви класи на групи при вивченні української мови у 1-4 класах, якщо дітей більше 27. Як на це іде відділ освіти?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класи менше 28 осіб на групи для вивчення укр та анг мови не поділяються.

      Видалити
  6. Сьогодні відвідала Вашу школу з колегами і хочу за нас всіх подякувати Вам за все, що побачили і про що дізнались. Творчих успіхів Вашим вчителям! Щиро вдячні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо за щирі слова. Приємно працювати з людьми, які розуміють і підтримують зміни.

      Видалити
  7. Креативно!Цікаво!!!Надихаюче!!!Успіхів Вам та Вашому колективу!Дякую за все,що побачила та почула,за те,чим щиро поділилися з іншими.
    Вересюк Ольга -Гайворонщина.

    ВідповістиВидалити
  8. Адо Миколаївно, доброго Вам дня! Хочу звернутися до Вас із проханням вчителів Новоархангельського НВО №1, які набиратимуть перший клас, відвідати Вашу школу і побачити робочий процес в пілотних класах НУШ та поспілкуватися з клолегами, так як здобутий досвід, живе спілкування не заміниш тренінгами та семінарами. Бажаємо натхнення в роботі та родинного затишку.

    ВідповістиВидалити
  9. Адо Миколаївно, дякую Вам за систематизацію матеріалів!Дуже цікаво,пізнавально! Пройшла курси НУШ, але запитань залишилося багато!!!Аж ось потрапила на сторінки вашого блогу і, не повірите, але запитань меншає! Я Вам вдячна!Бажаю натхнення і успіхів!!!

    ВідповістиВидалити