
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів

Конспект уроку "Знайомство з модою"
Правила мого класу
Назви днів тижня, місяців, днів для щоденних новин
Коло вибору "Хто я?"
Рутини уроку
"У нас треба" У нас можна" від Олександра Зімби
Рутина "Розпочалася перерва"
Рутина "Початок навчального дня"
Рефлексійна вправа "Ромашка"
Азбука для батьків
Основні елементи рукописних літер (1 клас, І семестр)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (червоний день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (жовтий день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (зелений день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (синій день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (фіолетовий день)
Ранкові зустрічі 1 клас І семестр - 2018
Ігри від Лего (11-й тиждень)
Ранкове коло з цеглинками Лего (11-й тиждень)
11-й тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Матеріали до 11-го тижня НУШ
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Коло вибору "Хто я?"
Рутини уроку

Рутина "Розпочалася перерва"
Рутина "Початок навчального дня"
Рефлексійна вправа "Ромашка"
Азбука для батьків
Основні елементи рукописних літер (1 клас, І семестр)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (червоний день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (жовтий день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (зелений день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (синій день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (фіолетовий день)
Ранкові зустрічі 1 клас І семестр - 2018
Ігри від Лего (11-й тиждень)
Ранкове коло з цеглинками Лего (11-й тиждень)
11-й тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Матеріали до 11-го тижня НУШ
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Немає коментарів:
Дописати коментар