неділю, 4 лютого 2018 р.

Тема пілотного тижня: "Я - мандрівник"


Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: 

- Хто такий мандрівник?
- Чи можу я назвати себе мандрівником?
- Куди ми помандруємо? Подорож Україною. 
- Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент. 
- Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? 



Завдання вісімнадцятого тижня: 
1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу та їх дослідженнями. 
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 
3. Виробляти навички дбайливого ставлення до природи. 
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. 
Очікувані результати вісімнадцятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть: 
● хто такий мандрівник; ● найважливіші географічні об’єкти та пам’ятки культури рідного краю; ● деякі властивості льоду. 
та вмітимуть: ● пояснювати, які речі необхідно взяти із собою в мандрівку; ● описувати місцевість, у якій проживають; ● планувати власну мандрівку; ● висловлюватись про свої емоції, почуття, переживання; ● проводити найпростіші дослідження за інструкцією, робити узагальнюючі висновки за результатами дослідження; ● дотримуватися безпечних прийомів праці; ● описувати негативні наслідки засмічення природи.

Немає коментарів:

Дописати коментар