неділю, 4 лютого 2018 р.

LEGO DUPLO як інструмент для активного навчання

Всі батьки знають, якими активними та непосидючими можуть бути діти, і наскільки важко всадити їх за парти. Діти прагнуть руху, активних дій, мають надзвичайно багато енергії. Вони бажають рухатися, гратися, випробувати та дослідити оточуючий світ, доторкнутися, відчути та самостійно зрозуміти як працюють різні речі.
Саме тому гра в LEGO ефективно сприяє розвиткові дітей, і LEGO DUPLO є саме тим, найкращим вибором для наймолодших учнів.

Вчителі НВО №25 Прокопенко Г.М., Журавльова Л.М та Онищенко В.О. пройшли тренінг з використання конструктора LEGO під час навчально-виховного процесу в молодших класах.
Вони переконані, що все дуже просто. Коли діти граються, вони відтворюють власний мікрокосмос, що у мініатюрі повторює світ дорослих. Саме конструктор LEGO дає змогу вільно творити, розкривати свій характер, будувати життя.
Завдяки LEGO діти вчаться поняттям розміру та сумісності деталей, адже якщо деталі підібрані правильно, то вони міцно скріпляться між собою.
Більшість конструкторів LEGO DUPLO є тематичними наборами та несуть навчальне навантаження, допомагаючи дітям пізнавати різні сфери життя. Персонажі наборів - це лікарі, фермери, мандрівники, пожежники, сім'ї з дітьми та тварини. Граючись з LEGO DUPLO, діти фантазують, уявляють себе пожежниками або дослідниками, пілотами літака або навіть королями у власних замках.
Ігри з конструктором LEGO DUPLO розвивають дрібну моторику рук дитини. У майбутньому це позитивно вплине на розвиток мовлення, читання та формування почерку. Також стимулюються образне та логічне мислення. Будуючи різноманітні будівлі, діти розвивають конструктивне мислення.
 Граючи у рольові ігри з конструктором LEGO DUPLO, діти формулюють чітке розуміння про взаємозв'язки у суспільстві та своє місце у соціумі. Вчаться висловлювати власні думки, спілкуватися з іншими учасниками діалогу.
Багато тем конструктора LEGO DUPLO присвячено математиці та мові: діти вчаться розрізняти та правильно називати цифри, букви, будувати числові та буквенні послідовності.
Діти вчаться розповідати прості історії про персонажів. з якими граються, розрізняти тварин, рослин, предмети мебелів, професії тощо. Потім діти будують більш складні конструкції, вчаться вирізняти в складних предметах окремі функціональні частини, складають історії, в яких беруть участь більше персонажів, грають у рольові ігри.
Давайте разом із дітьми навчатись і пізнавати світ!

2 коментарі: