З 20 листопада по 24 листопада першокласники в пілотних 1-х класах (вчителі - Журавльова Л.М., Прокопенко Г.М.) вирішували наступні дослідницькі / проблемні запитання:
● Чому люди ходять до театру?● Навіщо нам театр?
● Хто найголовніший у театрі?
● Як створити театр?
● Хто автор вистави?
● Ми творимо театр?
Завдання десятого тижня:
1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з
театром.
2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.
3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.
4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на
квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10.
6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку.
7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного
відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення.
8. Сприяти дотриманню правил поведінки на вулиці, у театрі.
Очікувані результати десятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть про:
• театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром;
• автора як творця різного характеру текстів (казки, сценарію тощо);
• правила поведінки в театрі, на виставі, під час репетиції;
та вмітимуть:
• створювати невеликі тексти-повідомлення інформаційного характеру
(квитки, запрошення, афіша, оголошення);
• пояснювати, що відчувають, розрізняти позитивні й негативні емоції;
• розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на на квитку,
афіші, циферблаті годинника тощо.
• виготовляти (за шаблоном) та оздоблювати маски, елементарні костюми
та інші атрибути театрального мистецтва;
• виконувати різні соціальні ролі, пов’язані з театральним мистецтвом;
• розробляти правила та поводитися у театрі згідно з ними;
• драматизувати, виконувати ролі під час імпровізованої вистави.
Немає коментарів:
Дописати коментар