неділю, 26 листопада 2017 р.

Тематичний тиждень для 1-х класів "Театр"

З 20 листопада по 24 листопада першокласники в пілотних 1-х класах (вчителі - Журавльова Л.М., Прокопенко Г.М.) вирішували наступні  дослідницькі / проблемні запитання: 
● Чому люди ходять до театру?
● Навіщо нам театр?
● Хто найголовніший у театрі?
● Як створити театр?
● Хто автор вистави?
● Ми творимо театр?
Завдання десятого тижня: 
1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з театром. 
2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість. 
3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами. 
4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо. 
5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10. 
6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку. 
7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення. 
8. Сприяти дотриманню правил поведінки на вулиці, у театрі. 
Очікувані результати десятого тижня: 
На кінець тижня учні знатимуть про: 
• театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром; 
• автора як творця різного характеру текстів (казки, сценарію тощо); 
• правила поведінки в театрі, на виставі, під час репетиції; 
та вмітимуть:
• створювати невеликі тексти-повідомлення інформаційного характеру (квитки, запрошення, афіша, оголошення); 
• пояснювати, що відчувають, розрізняти позитивні й негативні емоції;
• розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
• виготовляти (за шаблоном) та оздоблювати маски, елементарні костюми та інші атрибути театрального мистецтва; 
• виконувати різні соціальні ролі, пов’язані з театральним мистецтвом; 
• розробляти правила та поводитися у театрі згідно з ними; 
• драматизувати, виконувати ролі під час імпровізованої вистави. 

Немає коментарів:

Дописати коментар