четвер, 17 січня 2019 р.

18-й тиждень НУШ: додаткові матеріали

18 темат тиждень (29.01-02.02.18 р) - "Я - мандрівник"
Модельна навчальна програма (18 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Створення освітнього середовища для 1 класів (НВО №25)
Коло вибору. Розв'язання конфліктів (олівці)
Континуум інтегрованого навчання
Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
Чому сучасні діти нудьгують у школі?
Як все починалося: 1-й тиждень пілотування в НВО №25
Зірваний графік і люди-підзарядки 
Математичні знаки (картки)

Чарівні слова "Сови"
Квітник для представлення класу
Стіна слів
"Я  мандрівник" 18-й тиждень НУШ
Ігри з Лего (18-й тиждень)
Математика із жабкою
Гра "Знайди пару"
Цифри-пазли
18-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Правила школяра: "У нас заборонено"
Стіна слів "Я - мандрівник"
Дидактична гра "Олені Санти"
Назви тематичних тижнів (1-33)
Стіна слів до тижня 18
7 відеоуроків про порятунок
Ранкова зустріч "Я -мандрівник"
Валізи "Мій настрій"
Веселі та різноманітні ранкові вітання
Ранкове коло з ЛЕГО
Кубик Блума до тематичного тижня "Я -мандрівник"
18-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Пам'ятка свідомого туриста

Немає коментарів:

Дописати коментар