неділю, 8 вересня 2019 р.

Завдання для 1-го класу НУШ (всі тижні)

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для всіх тижнів 1-го класу Нової української школи (НУШ). Детальніше
Перелік тижнів:
1 тиждень: «Я – школяр»
2 тиждень: «Мій/наш клас»
3 тиждень: «Мої друзі»
4 тиждень: «Моє довкілля»
5 тиждень: «Осінь»
6 тиждень: «Я і моя Батьківщина»
7 тиждень: «Ми підприємливі»8 тиждень: «Техніка, яка нам допомагає»
9 тиждень: «Ігри»
10 тиждень: «Театр»
11 тиждень: «Мода»
12 тиждень : «Пригоди крапельки»
13 тиждень: «Зима»
14 тиждень: «Таємниця космосу»
15 тиждень: «Подорожуємо у часі»
16 тиждень: «Зимові свята»
17 тиждень: «Світ захоплень»
18 тиждень: «Я – мандрівник»
19 тиждень: «Ми дослідники. Ми винахідники»
20 тиждень: «Спорт»
21 тиждень: «Мої улюблені книжки»
22 тиждень: «Транспорт»
23 тиждень: «Професії»
24 тиждень: «Час/Як керувати часом»
25 тиждень: «Весна»
26 тиждень: «Весняні свята. Великдень»
27 тиждень: «Навіщо їсти?»
28 тиждень: «Світ рослин»
29 тиждень: «Світ тварин»
30 тиждень: «Веселка»
31 тиждень: «Моя родина»
32 тиждень: «Ми – українці. Ми – європейці»
33 тиждень: «Літо»
Наскрізні завдання до різних тем 1-го класу НУШ
Дивіться також: Завдання для 2-го класу Нової української школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар