В МОН розробили нову модель оцінювання в перших класах, що ґрунтується на формувальному оцінюванні, яке дозволяє оцінити насамперед процес навчання, а не результат (тобто кількість помилок), а також поступ кожного учня. Зокрема, за запропонованим зразком учителі оцінюватимуть, як активно дитина працювала на уроці, чи була допитливою, чи добре співпрацювала з іншими тощо.
Документ уже надіслали для апробування в школи, які пілотують новий Стандарт початкової освіти. За результатами оцінювання в цих класах і зворотного зв’язку від учителів, міністерство внесе корективи і надасть нову форму оцінювання всім першим класам для 2018/2019 навчального року. Детальніше
Читайте детальніше про нову модель оцінювання в нашому роз’ясненні.
Немає коментарів:
Дописати коментар