З 07 травня по 11 травня 2018 року в пілотних класах проходив тематичний тиждень "Веселка"
На фото - учні 1-А класу (вчитель - Журавльова Л.М.)
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як з’являється веселка?
● Чому веселка різнокольорова?
● Як зробити веселку на шкільному подвір’ї?
Завдання тридцятого тижня:
1. Навчити спостерігати за явищами природи та аналізувати їх.
2. Формувати первинні уявлення про світло і колір.
3. Допомогти створити просту модель веселки.
4. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати тридцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● причини виникнення веселки; ● порядок кольорів веселки;
та вмітимуть:
● створювати просту модель веселки;
● проводити досліди та практичні роботи, пов’язані з веселкою;
● пояснювати природу веселки;
● використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
● краще розуміти тексти про природу;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар