LEGO – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, яка широко використовується вчителями пілотних класів у НВО №25.
Робота з LEGO обумовлюється високими освітніми можливостями конструктора: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових і навчальних зонах.
Робота з LEGO обумовлюється високими освітніми можливостями конструктора: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових і навчальних зонах.
Під час тематичного тижня "Моя родина" учні 1-Г та 1-А класів (вчителі - Прокопенко Г.М., Журавльова Л.М.) моделювали з конструктора LEGO свою сім'ю, вчилися визначати час за годинником, проектували своє майбутнє.
"Людина, яка здатна конструктивно мислити, швидко вирішувати логічні завдання, найбільш пристосована до життя, так як швидко знаходить вихід з складних ситуацій, приймає раціональні рішення" - стверджує вчитель 1-А класу Журавльова Л.М.
"Людина, яка здатна конструктивно мислити, швидко вирішувати логічні завдання, найбільш пристосована до життя, так як швидко знаходить вихід з складних ситуацій, приймає раціональні рішення" - стверджує вчитель 1-А класу Журавльова Л.М.
"Нова українська школа ставить перед вчителем конкретні вимоги щодо формування певних особистісних якостей дітей в системі знань. Саме багатофункціональність LEGO - конструювання допомагає нам реалізувати ці завдання на практиці" - відзначає вчитель 1-Г класу Прокопенко Галина Миколаївна.
Переваги використання LEGO в освітньому процесі:
- діти впроваджують нові ідеї, втілюючи в реальність те, що є чи могло б бути насправді;
- цеглинки LEGO створюють поживний ґрунт для гри, навчання, творчості, фантазії;
- на заняттях з LEGO створюється атмосфера, в якій діти відчувають себе творцями;
- активізується словниковий запас дитини, розвивається творчість дітей, формуються навички діалогічного мовлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар