Світ навколо – це яскраве мультисенсорне середовище, під час пізнання якого працюють всі органи чуття. Тому вчені все більше досліджують зв’язок між віком людини та сприйняттям інформації, аналізуючи і виокремлюючи оптимальні умови навчання в процесі розвитку.
Людина постійно взаємодіє з середовищем та впливає на нього. Цей досвід дозволяє їй змінюватися та по-новому взаємодіяти зі світом, що її оточує. Тому навчання – це зміна поведінки, на яку впливає попередня поведінка, а навички, знання, звички, ставлення, інтереси та інші характеристики особистості є результатом навчання. Науці давно відомі різні типи сприйняття та переробки інформації. Відповідно до цих відомостей, людей умовно поділяють на візуалів, аудіалів та кінестетиків. Хто це такі в загальних рисах? Детальніше
Людина постійно взаємодіє з середовищем та впливає на нього. Цей досвід дозволяє їй змінюватися та по-новому взаємодіяти зі світом, що її оточує. Тому навчання – це зміна поведінки, на яку впливає попередня поведінка, а навички, знання, звички, ставлення, інтереси та інші характеристики особистості є результатом навчання. Науці давно відомі різні типи сприйняття та переробки інформації. Відповідно до цих відомостей, людей умовно поділяють на візуалів, аудіалів та кінестетиків. Хто це такі в загальних рисах? Детальніше
Немає коментарів:
Дописати коментар