Міністерство освіти і науки розробило інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. Рекомендації є в додатку до листа №1/9-249 від 19 квітня, опублікованому на сайті МОН.
Зокрема, у документі застерігають від надмірної уваги до інтелектуального розвитку дітей.
“Підкреслюємо, що Державним стандартом початкової освіти навчання дитини писемному мовленню (читання, письмо) передбачено в початковій школі. Разом з тим, неприпустимо штучно уповільнювати індивідуальний темп розвитку дитини, не задовольняючи інтереси та потреби старших дошкільників”, – пояснюєть у листі.
Також, щоб уникнути дублювання програм дошкільної та початкової освіти, рекомендують “посилити розвивальну і виховну складові освітнього процесу, надати пріоритет соціалізації, моральному вихованню, формуванню мотивів пізнавальної діяльності тощо”.
Немає коментарів:
Дописати коментар