четвер, 13 жовтня 2016 р.

Написання есе "Ми обираємо стежку життя"

Вчитель початкових класів Онищенко Валентина Олександрівна 
провела відкритий урок для слухачів курсів підвищення кваліфікації 
на тему: "Ми обираємо стежку життя (написання твору-есе)


   

   

 Вдячні гості побажали висловити свої враження, використовуючи матеріал уроку, теж у формі есе: 

..." Чи знаєте Ви, що у місті Кіровограді є НВО №25"
Я вам розповім! Одного разу мені довелося побувати в цьому чудовому закладі, який зустрів нас привітною атмосферою співпраці та взаємоповаги. Ознайомившись із педагогічним колективом, я зробила для себе висновок, що вони - сучасні педагоги, котрі прагнуть втілювати в своїх учнів все найкраще, щоб виховати свідомого громадянина.
Хочу порадити всім познайомитись з цим закладом.
Спитаєте, чому я вражена їхньою творчістю? А тому, що в сучасному суспільстві лише учень саме цього закладу може бути конкурентноспроможним. Коли ми увійшли до класної кімнати, нас дуже привітно зустріли учні. Весь урок пройшов у атмосфері співпраці, творчої взаємодії. Моя думка така, що творчість вчителя проникає лагідними промінчиками у його вихованців. Недарма говорять, що учні схожі на свого вчителя.
Я впевнена! Кожен учень цього колективу - це майбутній Т.Шевченко, Л.Українка, Л.Каденюк, О.Мазур та інші творчі особистості нашої країни...."

..." Я сьогодні вперше відвідала Вашу школу. Я вражена доброю атмосферою і прийомом гостей у Вашому закладі. Хочу всім колегам порадити побувати у Вас у гостях. Я впевнена, що учні і вчителі задоволені, що працюють і навчаються саме тут. Молодці! Так тримати!.."

..."Урок був дуже цікавий. Спитаєте чому? Я вам розповім. Було дуже багато видів роботи, учні працювали в парах і групах та показали злагоджену роботу. Я вражена тим, як цікаво, швидко і точно учні склали сенкан. Мені сподобалося, як вчитель керував роботою класу, а види робіт тривали рівно стільки, стільки потрібно.
На мою думку, урок пройшов на "ура". Я раджу всім відвідати уроки Валентини Олександрівни в 3-Б класі!.."

..."Враження від відвідування Вашого закладу дуже гарні і приємні. Дуже сподобалась презентація про роботу вчителів та адміністрації школи. А також залишилась задоволеною від відвіданих уроків. Велике "дякую" вчителям. Так тримати!.."

..."Ви запитаєте який урок я відвідала і які мої враження? Я Вам розповім про урок розвитку мовлення в 3-Б класі НВО №25.
Урок був дуже цікавий. Вдало підібрана тема уроку. Адже саме від вибору професії залежить майбутнє людини, пр яке вона мріє з дитинства. На уроці було багато різних видів робіт, емоцій учителя та учнів. Важливо те, як учні висловлюють свої думки, як непомітно вчитель допомагає їм, налаштовує їх на певний вид роботи. Урок був веселий, сучасний, проведений на високому методичному рівні. Мені урок сподобався. Дякую Вам!"

..."Ви запитаєте мене для чого потрібний обмін досвідом? Для того, щоб побачити такий чудовий навчальний заклад, як Ваш. Приємним був перегляд уроку в 3-Б класі. Хочу відзначити добре розвинене мовлення учнів, уміння працювати в парах, групах. А особливо - дух колективізму та знання рідної мови.
Впевнена, що ці діти стануть гідними громадянами нашої держави, прикладуть всі свої сили для її розвитку та процвітання..."

Немає коментарів:

Дописати коментар