Відкрила практикум директор школи Матяшова Лілія Петрівна. Директор зауважила, що вчителі вже давно чекали на зміни та швидко звикли до нових умов. Із плюсів для своєї роботи називають можливість самим ухвалювати навчальні плани та свободу у виборі форм роботи. "Це певний спусковий механізм, який далеко не гарантує результату, але принаймні його уможливлює, який знімає частину бар'єрів до змін, до якісної освіти, які існували досі", - підсумувала директор експериментального закладу.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Левшун Ада Миколаївна, запропонувала присутнім презентацію діяльності школи за напрямком: «Пілотне експериментальне впровадження Нового Державного стандарту в 1-х класах НВО №25 у 2017-2018 н.р».
Уже більше місяця учні 1-А та 1-Г класів НВО №25 займаються за методикою, яка вже із наступного року буде використовуватись у всіх навчальних закладах. Вони не отримують погані оцінки у щоденники, а вчителі намагаються розкрити у дітях приховані таланти.
Учасники практикуму мали змогу поставити питання вчителям, які пілотують впровадження Нового Державного стандарту в НВО №25.
- "Ми намагаємося створити умови, за яких діти самі хотіли б іти до школи" - пояснювала принцип нових підходів вчитель початкових класів Журавльова Л.М.
- "Дуже багато навчального матеріалу, який діти раніше повинні були завчити напам'ять. Це було дуже важко. І тепер подивіться на "зошити-підручники". Тут підбірка дуже цікавих завдань, які ми опрацьовуємо усно і тут же працюємо письмово", - пояснювала переваги нового підходу вчитель початкових класів НВО №25 Прокопенко Г.М.
Уже більше місяця учні 1-А та 1-Г класів НВО №25 займаються за методикою, яка вже із наступного року буде використовуватись у всіх навчальних закладах. Вони не отримують погані оцінки у щоденники, а вчителі намагаються розкрити у дітях приховані таланти.
Учасники практикуму мали змогу поставити питання вчителям, які пілотують впровадження Нового Державного стандарту в НВО №25.
- "Ми намагаємося створити умови, за яких діти самі хотіли б іти до школи" - пояснювала принцип нових підходів вчитель початкових класів Журавльова Л.М.
- "Дуже багато навчального матеріалу, який діти раніше повинні були завчити напам'ять. Це було дуже важко. І тепер подивіться на "зошити-підручники". Тут підбірка дуже цікавих завдань, які ми опрацьовуємо усно і тут же працюємо письмово", - пояснювала переваги нового підходу вчитель початкових класів НВО №25 Прокопенко Г.М.
Немає коментарів:
Дописати коментар