Орієнтовні дослідницькі запитання, які вчителі пілотних класів Прокопенко Г.М. та Журавльова Л.М. розглядали з учнями 1-А та 1-Г класів протягом дев"ятого тижня навчання першокласників:
● Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
● У які ігри грали наші батьки?
● Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра?
Завдання дев’ятого тижня:1. Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор.
2. Організовувати взаємодію в парах та групах.
3. Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм.
4. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх.
5. Організовувати творчу діяльність учнів у грі.
Очікувані результати дев’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть: чому корисно бавитися; у які ігри бавилися їхні батьки;
та вмітимуть:
• пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні;
• виявляти ризики гри та враховувати їх;
• розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри;
• перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми;
• організовувати гру та брати участь у ній;
• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування й тактовно висловлювати свою думку;
• взаємодіяти в парах і групах для досягнення цілей;
• дотримуватись запропонованих правил або складати правила гри.
Немає коментарів:
Дописати коментар