"Геоборд – це прекрасна, необхідна і дуже цікава річ для першокласників" - вважає вчитель початкових класів Журавльова Л.М, яка працює у пілотному 1-му класі.
Геоборд - це математичний планшет для конструювання плоских зображень. Він складається з плоского поля і штирів, розташованих на полі рівновіддалено один від одного по горизонталі і вертикалі. Для роботи з геобордом також потрібні гумки – це можуть бути звичайні латексні канцелярські або тонкі кольорові. Одягаючи гумку на два штирі, можна отримати пряму лінію, на три – трикутник, на чотири – квадрат. З ліній і фігур можна створювати різні зображення, що просто неможливо не використовувати в іграх і навчанні дітей.
У чому користь геоборду? По-перше, він розвиває когнітивні здібності дитини: просторове і асоціативне мислення, увагу, пам’ять. По-друге, сприяє психосенсомоторному розвитку та розвиває дрібну моторику (розтягування, надягання гумок на штирі – корисна сенсорна «зарядка» для маленьких пальчиків!). По-третє, математичний планшет дозволяє самостійного вигадувати зображення, а значить, розвиває фантазію і творчий потенціал дітей. По-четверте, це відмінний метод розслаблення і зняття фізичного та психологічного напруження у дітей.
До того ж, в процесі гри з геобордом дитина засвоює такі непрості геометричні поняття, як форма, розмір, симетрія і т.д.
1. Довільне фантазування. На великому полі можна придумувати власні творіння, робити лабіринти для чоловічків або, наприклад, «писати» гумками своє ім’я.
2. Вибудовування різноманітних геометричних фігур – різних за типом, кольором і розміром.
3. Малювання малюнків за схемою. Заготуйте дидактичні картки з нанесеними на них крапочками так, як це зроблено на полі геоборда.
4. На геобордах можна використовувати не лише гумки, а і нитки. З них можна зробити лабіринти і котити кульку або можна давати завдання – провести ниточку по геоборду так, щоб обхопити гвіздочки одного кольору і т.п.
5. За допомогою математичного плашнету можна відпрацьовувати навички рахування, наприклад, побудувати фігуру, у якої 4 кута, не обов’язково квадрат або прямокутник, побудувати фігуру з п’ятьма кутами і т.д.
6. Гра навпаки. Придумуєте на дошці малюнок і перемалюйте його на папір. Слідкуйте, щоб малюнок був згідний можливостям малювання. Давайте можливість дітям давати завдання дорослим. Їм це дуже подобається.
Немає коментарів:
Дописати коментар