четвер, 3 листопада 2016 р.

Чому опадає осіннє листя? (есе учнів 3-Б класу)

Вчитель - Онищенко Валентина Олександрівна
  
Ви мене спитаєте: «Чому опадає осіннє листя?». А я вам відповім так . Листя опадає, коли настає осінь. Воно стає жовтого, червоного, багряного або золотого кольору, засихає і опадає. Ця подія навіває сум .Я б не хотів , щоб листя опадало, а ви? (Стегній Артур)

Ви знаєте , чому опадає осіннє листя? Зараз я розповім вам свою думку. Так от… Приходить осінь, розглядає усі дерева і робить так своїми чарами, щоб листя опадало. Я вважаю саме так. А ви вже додумайте самі.  (Дорчинець Давид)

Ви мене спитаєте, чому опадає осіннє листя? Я вам  відповім . Коли настає осінь, змінює колір, а потім опадає листя з дерев. Мені здається, що коли падає листочок, у світі народжується іще одне життя(Соменко Катерина)

Я вважаю, що листя повинне опадати. По-перше, воно змінює колір: стає оранжевим, жовтим, червоним. Це красиво. По-друге, в листі граються діти. Це весело. На  мою думку, листю дуже потрібно опадати. (Касьянов Микита)

Ви спитаєте мене, чому опадає листя? Якщо ви думаєте, що воно опадає саме, то дуже помиляєтеся. Я зроблю для вас підказку. Дерево має велику силу, якої набирається ще влітку. Восени воно віддає цю силу своїм листкам. А листки не витримують і опадають додолу. Ось так міркую я, а ви? (Шерстньова Єлизавета)

Восени ми спостерігаємо таке явище в природі, як листопад. Ідуть дощі, стає холодно. Дерева теж мерзнуть, їхні листочки жовтіють і сохнуть . А  коли дме сильний вітер, листя осипається. Я думаю, що  переконала вас і ви не будете заперечувати мені. (Унгул Діана)

Ви мене спитаєте, чому опадає листя?  Ось як думаю я. Листя, які опадають, вже сухі і хрумкі,мов літні люди, а ті, що виростають, молоді і маленькі, як я. У жовтих листочків немає такою стійкості, як у зелених. Тому їх легко може зірвати і понести за собою осінній вітер. Я хочу, щоб всі завжди були молодими та здоровими. Ось таке в мене бажання (Колєчкін Кирило)

Чому опадає листя? Моя думка, що їх зриває осінь. Спитаєте навіщо? Я вважаю, щоб листочки не замерзали під снігом . А  для дерев сніг не страшний. А ваша думка яка? (Кулінка Артем)

Ви мене спитаєте, чому опадає листя?  По-перше, приходить осінь і деревам, як і людям, стає холодно. По-друге, листочки замерзають і хворіють, як люди, тому й опадають. Але це тільки до весни. Прийде весна і народиться нове життя! (Любімова Емілія)

Немає коментарів:

Дописати коментар