З 12 по 17 березня 2018 року в пілотних класах проходив тиждень, присвячений транспотрним засобам.
(На фото - учні 1-А класу, вчитель - Журавльова Л.М.)
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які є види транспорту?
● Транспорт моєї місцевості.
● Як бути гарним пасажиром?
● Для чого потрібні правила дорожнього руху?
Завдання двадцять другого тижня:
1. Допомогти дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у
рідній місцевості.
2. Поглибити знання про правила дорожнього руху і їх застосування в конкретних
життєвих ситуаціях.
3. Спільно з’ясувати важливість правил користування транспортом.
4. Формувати екологічну свідомість учнів.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного
спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
6. Спонукати до висловлення власних вражень у письмовому вигляді через
«Щоденник вражень».
Очікувані результати двадцять другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть: назви і види транспорту своєї місцевості;
правила поведінки на дорозі й у транспорті; екологічні види транспорту
та вмітимуть:
● пояснити, чому від виконання правил дорожнього руху залежить власне життя і
здоров’я;
● спостерігати за транспортом рідної місцевості;
● пояснювати вплив автотранспорту на довкілля;
● пояснювати свою роль як «водія» (велосипедиста), пасажира,
пішохода та
правила поведінки відповідно до цієї ролі;
● користуватися найпопулярнішими видами транспорту рідної місцевості;
● застосовувати правила дорожнього руху та правила користування транспортом;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
● висловлювати власну думку щодо переваг і недоліків конкретних видів
транспорту;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій.
Немає коментарів:
Дописати коментар