неділя, 30 листопада 2014 р.

Нестандартний урок англійської мови в 4-В класі

28 листопада учитель англійської мови Єршова Наталія Євгеніївна провела урок-практикум за темою "Продуктовий магазин" за межами закладу. Група учнів 4-В класу відвідали магазин "Ятрань", де змогли попрактикуватися у застосуванні англійської мови під час покупки товарів.

Мета уроку: повторити раніше вивчену по темі лексику і закріпити нововведену,
розвивати навики всіх видів мовленнєвої діяльності учнів;
розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самовдосконалення і вміння
самореалізуватися; розвивати увагу, пам'ять, спостережливість,
мислення; виховувати гігієнічні навики, вміння поводити себе в магазині, прагнення
вести здоровий спосіб життя і правильно харчуватися.

понеділок, 24 листопада 2014 р.

МОН розвантажить програми початкової школи

МОН розвантажить програми початкової школи

У Міністерстві освіти наголошують, що навчальні програми для початкової школи надмірно ускладнені

У Міністерстві освіти та науки відбулося засідання робочої групи щодо розвантаження надмірно ускладнених навчальних програм для початкової школи.
За словами заступника міністра освіти Павла Полянського, через надмірне та ні науково, ні дидактично не виправдане навантаження у школі діти втрачають мотивацію до навчання, а вчителі – до викладання.
Він зазначив, що навчальні програми нерідко передбачають такі вимоги до дітей, які значно перевищують параметри Держстандарту початкової освіти.
До цього додається велика кількість предметів, багато з яких - "одногодинні"; чи не щоуроку вчитель змушений навчати дітей новій темі. Адже головне завдання педагога у початковій школі – зацікавити і навчити школяра, а не "вичитати" запланований матеріал.
З огляду на те, що невдовзі стартуватиме конкурс рукописів підручників для 4-го класу, найбільш нагальним у часовому вимірі є наведення ладу з програмами саме для цього класу.
"Неприпустимо допустити ні появи на шкільних партах підручників, укладених до надмірно ускладнених програм, ні ситуації, коли програми і зміст підручників відрізнятимуться", - наголосив Павло Полянський.
Робоча група також обговорила перспективу можливості інтегрувати зміст ряду предметів, щоб скоротити кількість уроків у розкладі школяра.
Передбачається, що упродовж листопада буде здійснений весь комплекс робіт, пов'язаних із "розвантаженням" програм.

http://osvita.ua/school/43996/

четвер, 20 листопада 2014 р.

Конкурс знавців української мови імені Петра Яцика

                      Найменші учасники конкурсу (2 класи)

2-Г клас (Вчитель - Журавльова Л.М.) Переможці класного етапу - 1 місце - Гришко Дмитро, 2 місце - Салтанова Вероніка, 3 місце - Комар Варвара

                               
2-Б клас (Вчитель - Варданян А.Х.) Переможці - 1 місце - Гордієнко Юрій, Кохан Ольга, Малєєва Тетяна, Таран Анна

2-А клас (Вчитель - Прокопенко Г.М.) Переможці - 1 місце - Андрійчук Женя, Скічко Михайло, 2 місце - Толстенко Микита, Гусак Денис, Черевко Костя, Ковальова Даша

2-В клас (Вчитель - Ратушняк Т.В.) Переможці - 1 місце - Берладіна Марія, Білогуб Дар'я, Гущин Дмитро, Хайнацька Карина

вівторок, 11 листопада 2014 р.

Квітуй у пісні й добрих справах, чарівна молодість моя

10 листопада в закладі відзначили Всесвітній День Молоді. До свята підготували виставку малюнків «Діти малюють мир»  та концертну програму «Квітуй у пісні й добрих справах,  чарівна молодість моя». Зі сцени пролунали  ліричні пісні   у виконані тріо бандуристів та колективів вокальних гуртків. Прозвучав також сольний авторський інструментальний твір у виконанні учня 8-В класу Баракаєва Ігоря.  Учасники колективу хореографічного ансамблю «Світанок» порадували  глядачів запальними танцями.  


понеділок, 10 листопада 2014 р.

Захист людини у надзвичайних ситуаціях

     Життя - це найбільша цінність людини! Але у сучасних умовах людство переживає період небаченого зростання негативних чинників, які загрожують існуванню цивілізації. 
     В НВО №25 пройшли практичні заняття з ЦО. 
     Дана робота ознайомлює дітей з типами надзвичайних ситуацій та подає чіткі правила поведінки під час надзвичайних ситуацій в школі. Виховує навички організованості, впевненості у своїх силах та прагнення допомогти тим, хто цього потребує під час аварій чи катастроф.