Сторінки
- Новини
- Про мене
- Ed Era
- На допомогу вчителю
- ГПД
- Створення освітнього середовища
- Формувальне оцінювання (методичний кейс)
- НУШ у 1-х класах
- Ранкове коло з Лего
- Тематичні тижні НУШ Лего
- Ранкові зустрічі в НУШ
- Руханки в НУШ
- НУШ у 2-му класі
- НУШ у запитаннях і відповідях
- НУШ у 3-му класі
- НУШ 4 клас
- Підвищуємо кваліфікацію онлайн
вівторок, 7 грудня 2021 р.
середа, 1 грудня 2021 р.
Варіанти позитивних оцінних висловлювань
Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
Проаналізувавши оцінні судження (вирази), які є найдієвішими для учнів, ми розділити їх на три групи:
- оцінні судження (вирази) оцінювання результату роботи (Наприклад: Ти можеш краще! В тебе дуже добре вийшло! Гарна робота! Чудовий результат! Ти робиш успіхи! Відмінно!);
- оцінні судження (вирази) оцінювання особистості учнів (Наприклад: Молодець (вказано 25 разів), Розумник! Чемпіон!).
Вербальні судження, які допомагають перетворити звичне “Молодець” на більш цілеспрямовані оцінювальні конструкції:
- Я задоволена тим, як ти виконав вправу…
- Дякую за допомогу з …
- Приклад/вірш набагато кращий, коли ти … Дякую тобі!\
- Я дуже ціную те, що ти охайно написав …
- Дякую, що зробив це … це означає, що я / ми можемо зараз …
- Це забрало так багато часу, але ти впорався!
- змінити ставлення всіх учасників навчально-виховного процесу до оцінювання та оцінки не як до констатації результатів діяльності, а як інструменту руху (розвитку) дитини;
- разом з дитиною розробити критерії оцінювання її прогресу: темпу, об’єму, правильності тощо;
- постійно розвивати відповідальність учня за роботу, яку він виконує, та впевненість у собі;
- формувати в учнів потребу у самоконтролі та самооцінці; збільшити використовування елементів оцінки-гри.
Короткий словник оцінювальних суджень
Короткий словник оцінювальних суджень для формувального оцінювання письмових робіт в 1-2 класах НУШ
Детальніше
субота, 16 жовтня 2021 р.
Обкладинки для зошитів
неділя, 29 серпня 2021 р.
пʼятниця, 30 липня 2021 р.
вівторок, 29 червня 2021 р.
Тематичні дні у 1-му класі
Унаслідок вивчення учнями різних предметів їхні знання набувають системності, уміння стають комплексними, посилюється світоглядне спрямування інтересів дітей, досягається більш високий рівень розвитку їхнього інтелекту.
Тематична інтеграція посилює пізнавальні інтереси учнів, здійснює всебічний розвиток особистості, яка прагне нетрадиційно розв’язувати сучасні проблеми, виконує людинознавчу, екологічну, комунікативну функції.
вівторок, 15 червня 2021 р.
середа, 26 травня 2021 р.
Рекомендації до Свідоцтв досягнень
*Зразки рекомендацій вчителя щодо оптимізації освітнього процесу, як підсумок результатів у свідоцтві досягнень учня за навчальний рік:*
1. Встановлюйте обмеження часу на виконання тих чи інших навчальних завдань, часовий інтервал допоможе дитині оптимально налаштуватися на виконання роботи та раціонально використовувати час в навчальному процесі.
2. Відмічайте навіть найменші та незначні успіхи вашої дитини у виконанні поставленого завдання, це допомагатиме їй повірити у власні сили й можливості.
3. Акцентуйте увагу на необхідності повторювання засвоєного матеріалу через деякий час. Це сприятиме розвитку розумових здібностей дитини, закріпленню набутого досвіду.
4. Поступово збільшуйте тривалість навчальних занять з дитиною на незначні відрізки часу, попередньо визначивши межі дитячої витривалості.
5. В дитини має формуватися почуття власної відповідальності за свої дії та здобутки, то ж мотивуйте дитину та сприяйте розвитку цього.
6. Формуйте вміння ставити перед собою мету та досягати її, задля цього дитячу увагу потрібно зосередити на плануванні та контролі за майбутніми діями, концентрації її зусиль.
7. Сприяйте усвідомленню дитиною того, що успіх залежить саме від неї.
8. Працюйте над вихованням наполегливого ставлення в подоланні труднощів та рішучості в доведенні початої справи до кінця.
9. Навчайте дитину не боятись допущених помилок, бо всі усвідомлені помилки можна піддати коригуванню і виправленню.
10. Допомагайте дитині приймати самостійні рішення під час навчання чи спілкування з ровесниками чи старшими людьми.
11. Аби постійно вдосконалювати навички читання, потрібно читати щодня не менше 15 хвилин. Важливо пам'ятати, що успіхи в техніці читання і бажанні читати в дитини залежить насамперед від культури читання в сім'ї.