субота, 25 лютого 2017 р.

Конкурс "Моральний вчинок"

        23 лютого 2017 року було підведено підсумки міського конкурсу «Моральний вчинок», який проводився серед шкілярів 1-11 класів міста Кропивницького.
     Мета Конкурсу - популяризація духовних і моральних надбань українців, консолідація зусиль, спрямованих на моральний саморозвиток особистості, здатної забезпечити країні гідне місце у цивілізованому світі, сприяння формуванню громадянської позиції та соціально-правової активності учнів, створення належних умов для прояву патріотизму, високих моральних цінностей, почуття любові до України, готовності до захисту України, забезпечення її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканості.
За результатами Конкурсу:
  • 1 місце в номінації творче есе вибороли учні 3-Б класу з проектом "Що мені потрібно для життя" (кл кер - Онищенко В.О.);
  • 1 місце в номінації фоторепортаж отримали учні 4-Б класу  з репортажем "Ми діти твої, Україно!" (кл кер Варданян А.Х.);
  • 2 місце в номінації стіннівка отримали учні 1-Г класу з роботою "Алея годівничок для пташок" (кл кер Мельник М.Я.);
  • 3 місце в номінації стіннівка мають вихованці ГПД 1б та 1в класів з творчою роботою "Конвалія - квітка моєї душі" (вихователь Горкіна Л.В.).
     Учасниками даного Конкурсу були також учні 3-В класу з проектом "Екологія і ми" (кл кер Мельник Т.О.) та вихованці ГПД 2в та 2б класів з творчою роботою за оповіданням В.О.Сухомлинського "Покинуте кошеня"  (вихователь Яблонська А.В.).
                                                                                                      Вітаємо переможців!!!!

вівторок, 21 лютого 2017 р.

Нова українська школа в Кропивницькому

У рамках  проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID,  20 лютого 2017 року управлінням освіти Кіровоградської міської ради  на базі НВО №25 було проведено  семінар для директорів шкіл міста   «Нова українська школа в Кропивницькому». У ході практикуму із застосування законодавства  «Нове у сфері освіти. Організація надання якісних освітніх послуг»  керівники навчальних закладів  ознайомилися з  використанням новітніх технологій під час навчально – виховного процесу, запровадження сервісів Google Apps for Education в управлінську діяльність закладів освіти,  що стимулює особистісне і професійне зростання  вчителя та  разом з тим  створює  сучасне освітнє середовище, яке забезпечує необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів.
У  ході семінару  були продемонстровані роботи таких експертних паралелей:
-         біолого – хімічна
-         робототехніка
-         smart - технології
-         історико – наукова
-         фізико – математична
-         військово – патріотична
-         іноземна
-         економіко – географічна
-          медійно – проекторна
-         економічна
-         гуманітарна
-         skype – конференція

 Проведений захід ще раз переконав, що   використання новітніх технологій у навчально – виховному  процесі сприяє  профілізації старшої школи, забезпечує  розвиток пізнавальних здібностей кожної дитини, формує  в неї життєві компетенції, які є передумовою продуктивної організації повсякденного життя та подальшого життєвого вибору  школярів. 

понеділок, 20 лютого 2017 р.

Зимові розваги на ГПД

"Різні рухи і вправи на свіжому повітрі є ефективними засобами загартовування дітей. В природних  умовах рухи дітей стають більш природними й невимушеними" - вважає вихователь ГПД Онищенко В.О.

Взимку, в холодну пору року, тривалість перебування дітей на повітрі сильно залежить від правильної організації їх діяльності, від того, чим вони займаються: бродять від дерева до дерева або грають, рухаються і веселяться.  Якщо влітку без спеціального устаткування для деяких ігор не обійтися, то взимку завжди можна використовувати сніг, з якого можна побудувати гірки, снігові вали, снігові фігури, мішенями можуть служити дерева, стіни і т. д.
 В багато ігор взимку грати набагато цікавіше, ніж в будь який інший час року. Діти завжди з радістю зустрічають сніг, а якщо їм надається можливість з ним пограти, то вони просто в захваті. Необхідно тільки стежити за їх станом, щоб у всіх була одяг і щоб ніхто не замерз. 
Якщо відчуваєте, що діти ставляться до грі прохолодно або взагалі грати в неї не хочуть, не думайте, що винні діти, цілком можливо, що гра у даній варіації для них не підходить, от і все. Так що завжди варто пробувати щось нове і експериментувати.

субота, 18 лютого 2017 р.

Інтерактивна школа творчого вчителя

cCAwhoMrjZAЗакінчилась зимова сесія вебінарів. Сертифікати отримали:

Варданян А.Х., Чернецька-Кліменчук О.В., Чередник Т.Г., Мельник Т.О., Левшун А.М., Прокопенко Г.П., Платон А.Є., Краснюк О.Є., Торжинська С.В., Повшебна І.С., Отряжа Н.І., Даниленко Н.В., Корж Т.М., Ратушняк Т.В., Журавльова Л.М., Панежа Н.О., Яблонська А.В.

субота, 11 лютого 2017 р.

22 PUSH UP CHALLENGE від НВО 25

Виклик прийняли від начальника управління освіти Кіровоградської міської ради Лариси Костенко

вівторок, 7 лютого 2017 р.

Олімпійський день здоров"я

7 лютого 2017 року в НВО №25 був проведений 
Олімпійський день здоров"я для учнів 6-х класів


Проводили змагання представники відділу фізичної культури та спорту КМР спільно з відділом національного олімпійського омітету України Кіровоградської області. Олімпійський день здоров"я присвячений участі наших військових в бойових діях в зоні АТО.
                                          Переглянути фотоальбом

понеділок, 6 лютого 2017 р.

Якою буде Нова українська школа

Реформування середньої освіти та побудова Нової української школи – найамбітніше завдання, стверджує заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей. Він говорить: суспільство вже давно очікує змін, а ухвалена Концепція нової української школи отримала громадську підтримку.

неділя, 5 лютого 2017 р.

Оприлюднено текст Концепції "Нова українська школа"

Метою Концепції є забезпечення проведення докорінної та системної реформи загальної середньої освіти.
Автори Концепції зазначають, що реалізація документа створить умови для реформування середньої освіти з урахуванням досвіду провідних країн світу.
Зокрема, будуть розроблені нові стандарти змісту загальної середньої освіти, що ґрунтуватимуться на компетентнісному та особистісно-орієнтованому підході до навчання.
Також передбачено перехід до 12-річної середньої школи із трирічною профільною школою, що матиме академічне або професійне спрямування.
Планується реформувати систему управління середньою освітою, зокрема, школа має отримати право розробляти і впроваджувати власні освітні програми.
Концепція “Нова українська школа” передбачає також стимулювання особистого і професійного зростання педагога, надання йому академічної свободи, матеріального стимулювання, зокрема шляхом підвищення розрядів у Єдиній тарифній сітці.