З 2017-2018 навчального року в 100 школах країни здійснюється пілотування першого класу Нової української школи за новим держстандартом.
«Школа повинна не тільки давати знання, а й вміння ці знання застосовувати та формувати цінності, що допоможуть відрізнити правду від брехні та критично сприймати інформацію», – зазначила міністр.
16 червня 2017 року в НВО №25 пройшла зустріч адміністрації, вчителів початкової школи з представниками Міністерства України, які повідомили, що саме наш заклад увійшов до складу 100 шкіл України, на базі яких буде проведено пілотне експериментальне впровадження Нового Державного стандарту у 2017-2018 н.р.
В пілотуванні Нової української школи за новим держстандартом беруть участь учні 1-А класу (класний керівник - Журавльова Л.М) та учні 1-Г класу (класний керівник - Прокопенко Г.М.). Керівник проекту - директор НВО №25 - Матяшова Л.П., наставник - заступник директора з навчально-виховної роботи - Левшун А.М.
Звертаємо Вашу увагу, що для комунікації реформи “Нова українська школа”
створено спеціалізований сайт nus.org.ua.
Телевізійна програма "Радіомайдан" від 27.10.2017 року
Реформа освіти в ракурсі НУШ (з досвіду НВО №25, Левшун А.М., Журавльова Л.М.)
Телевізійна програма "Радіомайдан" від 09.02.2018 року
Пропагування досвіду впровадження НУШ в пілотних класах НВО №25 (Левшун А.М.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Про успіхи та труднощі пілотування (Левшун А.М, Журавльова Л.М, Прокопенко Г.М)
Коротко про Нову українську школу:
Новий Державний стандарт початкової освіти
Навчальні Програми для 1-4 класів
Новий простір в НУШ (рекомендації МОН України)
Метод рекомендації щодо організації навч-вих процесу в пілотних класах у 2017-2018 н.р.;
Усе, що цікавить вчителів про експериментальні пілотні класи (http://nus.org.ua);
Презентація комплекту з навчання грамоти "Я читаю і пишу"
Відеокоментар до навчально-матодичного комплекту "Математика". 1-й клас
Календарне планування уроків читання і письма
Календарне планування: початок НУШ
Матеріали для викладання англійської мови
Лекція "Нова українська школа"
Завантажити файли: Порадник для вчителя
Тематичні тижні НУШ (1-33)
Тематичні дні в НУШ
Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі
Зустріч з майбутніми першокласниками НУШ (батьківські збори)
Посібники з використання LEGO
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу в 1 класі НУШ
У 1-й клас - за новими правилами
Завдання для 1-го класу НУШ (всі тижні)
Модельна Навчальна програма (1 тиждень)
Добірка ігрових прийомів до теми тижня1
Методичний коментар до курсу "Навчання грамоти"
Правила класу. Рутини уроку. Загальні рутини.
Як перевірити чи готова дитина до школи
Добірка ігрових прийомів до теми тижня1
Методичний коментар до курсу "Навчання грамоти"
Правила класу. Рутини уроку. Загальні рутини.
Як перевірити чи готова дитина до школи
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Навчальна програма з математики для 1-го класу
Пояснювальна записка до програми з математики
Словник НУШ: оцінювання в початковій школіНавчальна програма з математики для 1-го класу
Пояснювальна записка до програми з математики
Портфоліо першокласника
Стенд "Наші іменинники"
План виховної роботи ГПД (1-й клас)
Шаблони-теми для 1-го класу
Методичні матеріали "Я досліджую світ" Ольги Волощенко
Оцінювання "нових українських першачків"
Перший тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Вивіска на клас
Як адаптувати 1-класників до НУШ (рекомендації)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Співучителювання. Що це і навіщо?
Інтерактивні вправи для роботи з батьками
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
10 ідей щодо створення Лепбука
Чергування в класі (картки)
Орієнтовні теми для "Щоденника вражень"
Тонкощі роботи в НУШ (питання-відповідь)
Куточок настрою "Совоньки"
Правила класу від "Майстерні казок"
Цікаві конспекти для першокласників НУШ
Правила нашого класу
Методика проведення ранкових зустрічей
Другий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Ранкові зустрічі 1 клас І семестр
Мотиваційні браслети
Плакат з рухомою стрілкою "Дні тижня"
Співучителювання. Що це і навіщо?
Інтерактивні вправи для роботи з батьками
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
10 ідей щодо створення Лепбука
Чергування в класі (картки)
Орієнтовні теми для "Щоденника вражень"
Тонкощі роботи в НУШ (питання-відповідь)
Куточок настрою "Совоньки"
Правила класу від "Майстерні казок"
Цікаві конспекти для першокласників НУШ
Правила нашого класу
Методика проведення ранкових зустрічей
Другий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Ранкові зустрічі 1 клас І семестр
Мотиваційні браслети
Плакат з рухомою стрілкою "Дні тижня"
3 тематичний тиждень - "Мої друзі"
Флеш-моб світлин освітнього середовища
Назви місяців для календаря природи
Мирилки для першокласників
Назви місяців для календаря природи
Мирилки для першокласників
Паркан думок
Третій тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка ігрових прийомів до теми тижня 3
5 основних кроків оцінювання першокласників
Третій тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка ігрових прийомів до теми тижня 3
5 основних кроків оцінювання першокласників
4 тематичний тиждень - "Моє довкілля"
Навчальні Програми для 1-4 класів
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Заповіді школярика
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
Навчальні осередки з ведмедиками
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Навчальні Програми для 1-4 класів
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Заповіді школярика
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
Навчальні осередки з ведмедиками
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Куточок настрою "Сонячна квітка"
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Гімнастика для очей
Кубик Блума
Розвиток мовлення "Встанови відповідність"
Календар природи. Осінь (жовтень)
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
Перші враження від навчання в НУШ
Щоденник вражень
Рефлексія (цікаво та нестандартно)
Правила класу (на листочках)
Шаблони-теми для 1-го класу НУШ
Методика проведення ранкової зустрічі
Як легко зробити зображення для друку
Четвертий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка ігор та вправ до теми тижня 4
Розклад уроків (на дошку)
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Гімнастика для очей
Кубик Блума
Розвиток мовлення "Встанови відповідність"
Календар природи. Осінь (жовтень)
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
Перші враження від навчання в НУШ
Щоденник вражень
Рефлексія (цікаво та нестандартно)
Правила класу (на листочках)
Шаблони-теми для 1-го класу НУШ
Методика проведення ранкової зустрічі
Як легко зробити зображення для друку
Четвертий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка ігор та вправ до теми тижня 4
Розклад уроків (на дошку)
5 тематичний тиждень - "Осінь"
Модельна Навчальна програма (5 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Флеш-моб світлин (1-А, вч Торжинська С.В.)
Виготовлення портретів Жінки-Осені (1-В, вч Ратушняк Т.В)
Новий простір у школах (вирішення питання)
Гра "Чарівні окуляри"
Презентації до уроків математики
Ранкова зустріч. Компонент "Щоденні новини"
Створення середовища в НУШ (з досвіду роботи)
Навч грамоти І.Большакова, М.Прістінська Частина1
Зошит І.Большакова. М.Прістінська"Я досліджую світ" Ч 1
Методичний супровід "Я досліджую світ"
Модельна Навчальна програма (5 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Флеш-моб світлин (1-А, вч Торжинська С.В.)
Виготовлення портретів Жінки-Осені (1-В, вч Ратушняк Т.В)
Новий простір у школах (вирішення питання)
Гра "Чарівні окуляри"
Презентації до уроків математики
Ранкова зустріч. Компонент "Щоденні новини"
Створення середовища в НУШ (з досвіду роботи)
Навч грамоти І.Большакова, М.Прістінська Частина1
Зошит І.Большакова. М.Прістінська"Я досліджую світ" Ч 1
Методичний супровід "Я досліджую світ"
Декорація під дошку
Правила уроку "Дай мені 5"
Ростомір
Виставка поробок "Осінні барви"
Матеріали для вчителя
Картки для читання
Дидактична гра "Весела прищіпка"
Як легко виготовити зображеннядля друку
Освітні осередки для Вашого класу
Помічники учителя (демонстраційні картки)
Вербальне оцінювання (картки)
Щоденні 3 та Щоденні 5
Квітник для представлення класу
Вибір "У нас можна"
Шкала настрою "Портфелики"
Оцінювання "нових українських першачків"
П'ятий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка ігор і завдань до теми тижня 5
Рахувати весело: НУШ+1
6 темат тиждень - "Я і моя Батьківщина"
Основні елементи рукописних літер (1 клас, І семестр)
Модельна Навчальна програма (6 тиждень)
Проведення наставницької зустрічі
Міжнародний семінар для пілотних шкіл
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
"Ми віримо у нашу перемогу" (1-Г, вих ГПД Торжинська С.В.)
Особливості організації освітнього середовища
Сигнальні картки "Вирішуємо конфлікти"
Відповіді на будь-які питання про навколишній світ
Особливості організації освітнього середовища
Сигнальні картки "Вирішуємо конфлікти"
Відповіді на будь-які питання про навколишній світ
Паровозик ввічливих слів
Куточок настрою "Смайли"
Коло вибору "Хто я"
Шаблон "Іменинники" для оформлення класної кімнати
Куточок настрою "Смайли"
Коло вибору "Хто я"
Шаблон "Іменинники" для оформлення класної кімнати
Правила школяра "У нас дозволено"
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
Совенята (на двері класної кімнати)
Шостий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Ранкові зустрічі 1 клас І семестр - 2018
Добірка матеріалів до теми тижня 6
Матеріал для урізноманітнення дозвілля школярів
Словник НУШ: зелена ручка
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
Совенята (на двері класної кімнати)
Шостий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Ранкові зустрічі 1 клас І семестр - 2018
Добірка матеріалів до теми тижня 6
Матеріал для урізноманітнення дозвілля школярів
Словник НУШ: зелена ручка
7 тематичний тиждень навчання- "Ми підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)"
Модельна Навчальна програма (7 тиждень)
Математика 1 клас. Навч зошит. Частина 2. С.Скворцова,
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.1
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
"Харчування та здоров'я. Тварини" (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Модельна Навчальна програма (7 тиждень)
Математика 1 клас. Навч зошит. Частина 2. С.Скворцова,
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.1
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
"Харчування та здоров'я. Тварини" (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Storytelling у початковій школі
Математичні квіточки-пазли
Прийом критичного мислення "Плакат думок"
Як зробити школу класною?
Знайомтесь: "Лепбук"
"Медове царство": пишемо цифри
4 підказки щодо підготовки до тематичного дня
Тематичний словник в картинках
Математичні квіточки-пазли
Прийом критичного мислення "Плакат думок"
Як зробити школу класною?
Знайомтесь: "Лепбук"
"Медове царство": пишемо цифри
4 підказки щодо підготовки до тематичного дня
Тематичний словник в картинках
Кошик ввічливості
Матеріали для вчителів 1-х класів
Чарівні слова на совах
Склад числа "Соняхи" для математичного куточку
Коло вибору з фіксиками
Тематичні осередки НУШ
Рутина "Початок навчального дня"
Матеріали для вчителів 1-х класів
Чарівні слова на совах
Склад числа "Соняхи" для математичного куточку
Коло вибору з фіксиками
Тематичні осередки НУШ
Рутина "Початок навчального дня"
Коло вибору "Розв'язання конфліктів" (олівці)
Правила нашого класу
Вивіска на клас
Працюємо в групах
Щоденні новини (картки)
Розробки ігор від Лего (7-й тиждень)
Коло вибору. Інструменти виходу з конфліктних ситуацій
Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Розвиваючі мультфільми про космос
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Нова українська школа у Кропивницькому
14-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Вчимося по-новому (тренінг для вчител, методистів, заст дир)
15 тематичний тиждень - "Подорожуємо в часі"
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-го класу
Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
Учимось визначати час за годинником
Правила нашого класу
Вивіска на клас
Працюємо в групах
Щоденні новини (картки)
Розробки ігор від Лего (7-й тиждень)
Сьомий тиждень: додаткові матеріали та рекомендації
Рефлексія "Навчальний дайвінг"
Добірка додаткових завдань до теми тижня 7
Правила уроку
Рефлексія "Навчальний дайвінг"
Добірка додаткових завдань до теми тижня 7
Правила уроку
8 тиждень - "Техніка, яка допомагає"
Модельна Навчальна програма (8 тиждень)
Навчальне відео "Світ техніки"
Відкриті уроки 1-А, 1г (НВО №25)
Модельна Навчальна програма (8 тиждень)
Навчальне відео "Світ техніки"
Відкриті уроки 1-А, 1г (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Коло вибору "Слова ввічливості"
Коло вибору "Кожна дитина має право"
Правила роботи групи зі смішариками
Назви освітніх осередків
Віночок ввічливих слів
Флеш-моб світлин освітнього середовища
Назви осередків від Майстерні казок
Коло вибору "Кожна дитина має право"
Правила роботи групи зі смішариками
Назви освітніх осередків
Віночок ввічливих слів
Флеш-моб світлин освітнього середовища
Назви осередків від Майстерні казок
Картки "Розглянь. Знайди букви. Запиши"
Правила роботи на килимку
Методика "Рефлексійне коло"
Загадки про побутову техніку
Віртуальна екскурсія в магазин побутової техніки
Восьмий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка метеріалів до теми тижня 8
Вчимо транспорт (мультфільми укр мовою)
Методика "Рефлексійне коло"
Загадки про побутову техніку
Віртуальна екскурсія в магазин побутової техніки
Восьмий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка метеріалів до теми тижня 8
Вчимо транспорт (мультфільми укр мовою)
9 тематичний тиждень - "Ігри"
Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Заповіді школярика
Повірити в дитину
Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)
Математичні загадки
Помічники класу (картки)
Гра "Визнач першу літеру слова"
Радість від навчання
Ігри та практичні прийоми для швидкого вивчення абетки
Гра "Математичні квіточки"
Повірити в дитину
Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)
Математичні загадки
Помічники класу (картки)
Гра "Визнач першу літеру слова"
Радість від навчання
Ігри та практичні прийоми для швидкого вивчення абетки
Гра "Математичні квіточки"
Додаткові матеріали до підручника "ЯДС" "Світ гри"
Флеш-моб світлин "Створюємо квітку дружби"
Доміно "Метелики"
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Рефлексійна вправа "Долонька"
Веселі перерви: ідеї рухливих ігор для першачків
Дев'ятий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Ігри від ЛЕГО (9 тиждень)
Народні ігри (розробки)
Добірка вправ та навчальних прийомів до теми тижня 9
Словник НУШ: оцінювання в початковій школі
Флеш-моб світлин "Створюємо квітку дружби"
Доміно "Метелики"
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Рефлексійна вправа "Долонька"
Веселі перерви: ідеї рухливих ігор для першачків
Дев'ятий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Ігри від ЛЕГО (9 тиждень)
Народні ігри (розробки)
Добірка вправ та навчальних прийомів до теми тижня 9
Словник НУШ: оцінювання в початковій школі
10 тематичний тиждень - "Театр"
Модельна Навчальна програма (10 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Екран емоцій (куточок настрою)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Мова образотворчого мистецтва в НВО №25 (гуртки)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Екран емоцій (куточок настрою)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Мова образотворчого мистецтва в НВО №25 (гуртки)
Облаштовуємо класну кімнату
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Як створити лепбук. Майстер-клас
Аналізуємо себе: 5 позитивних якостей
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Як створити лепбук. Майстер-клас
Аналізуємо себе: 5 позитивних якостей
Характеризуємо головного героя
Граємо в математику. Сусіди числа
Ввічливі слова на пташках
Правила мого класу
Правила дружби
Флеш-моб світлин з теми "Театр"
Паровозик ввічливих слів
Яблука-мирилки
Коло вибору "Слова ввічливості"
Граємо в математику. Сусіди числа
Ввічливі слова на пташках
Правила мого класу
Правила дружби
Флеш-моб світлин з теми "Театр"
Паровозик ввічливих слів
Яблука-мирилки
Коло вибору "Слова ввічливості"
Рефлексійна вправа "Попс-формула"
Долонька позитивного настрою
Ігри від Лего (10-й тиждень)
Стіна слів до теми "Театр"
Долонька позитивного настрою
Ігри від Лего (10-й тиждень)
Стіна слів до теми "Театр"
10-й тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Добірка цікавих додаткових завдань до тижня 10
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Матеріали для вчителя
11 тематичний тиждень - "Мода"
Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
На урок з кубиком і квіткою
Конспект уроку "Знайомство з модою"
Правила мого класу
Добірка цікавих додаткових завдань до тижня 10
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Матеріали для вчителя
11 тематичний тиждень - "Мода"
Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
На урок з кубиком і квіткою
Конспект уроку "Знайомство з модою"
Правила мого класу
Рутина "Початок навчального дня"
Рефлексійна вправа "Ромашка"
Азбука для батьків
Основні елементи рукописних літер (1 клас, І семестр)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (червоний день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (жовтий день)
Рефлексійна вправа "Ромашка"
Азбука для батьків
Основні елементи рукописних літер (1 клас, І семестр)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (червоний день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (жовтий день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (зелений день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (синій день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (фіолетовий день)
Ранкові зустрічі 1 клас І семестр - 2018
Ігри від Лего (11-й тиждень)
Ранкове коло з цеглинками Лего (11-й тиждень)
11-й тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (синій день)
Флеш-моб світлин з теми "Мода" (фіолетовий день)
Ранкові зустрічі 1 клас І семестр - 2018
Ігри від Лего (11-й тиждень)
Ранкове коло з цеглинками Лего (11-й тиждень)
11-й тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Реалізація дослідницьких завдань (з досвіду НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Всеукраїнський форум "Нова Українська школа" (відео)
Яким має бути вчитель Нової української школи
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
Новий освітні простір (рекомендації МОН)
Ігрова математика (картки)
Правила роботи групи зі смішариками
Вербальне оцінювання (картки)
Рефлексійна вправа "Яблунька"
Кольори веселки
Яким має бути вчитель Нової української школи
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
Новий освітні простір (рекомендації МОН)
Ігрова математика (картки)
Правила роботи групи зі смішариками
Вербальне оцінювання (картки)
Рефлексійна вправа "Яблунька"
Кольори веселки
Формувальне оцінювання з ЛЕГО
Вивіска на клас
Ранкове коло з цеглинками Лего (12-й тиждень)
Урок з ЛЕГО виходить за межі класної кімнати
Знайомство з іграми під час ранкових зустрічей
12-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Ігри з цеглинками "Лего" (12-й тиждень)
Рефлексія "Океан успіху"
Ідеї навчальних моделей занять до 12-го тижня НУШ
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Словник НУШ: ранкове коло
Вивіска на клас
Ранкове коло з цеглинками Лего (12-й тиждень)
Урок з ЛЕГО виходить за межі класної кімнати
Знайомство з іграми під час ранкових зустрічей
12-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Ігри з цеглинками "Лего" (12-й тиждень)
Рефлексія "Океан успіху"
Ідеї навчальних моделей занять до 12-го тижня НУШ
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Словник НУШ: ранкове коло
13 тематичний тиждень (11.12-15.12.17 р) - "Зима"
Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво
Модельна Навчальна програма (13 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми "Зима"
Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво
Модельна Навчальна програма (13 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми "Зима"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Чому сніг білий та як він з'являється?
Матеріали для виготовлення лепбуку
Чому сніг білий та як він з'являється?
Матеріали для виготовлення лепбуку
Ранкове коло з цеглинками Лего (13-й тиждень)
Пишемо лист Святому Миколаю (шаблони)
Наліпки на парти
Рефлексійна методика "Дерево"
Ігри з цеглинками "Лего" (13-й тиждень)
14 тематичний тиждень - "Таємниці космосу"
Пишемо лист Святому Миколаю (шаблони)
Наліпки на парти
Рефлексійна методика "Дерево"
Ігри з цеглинками "Лего" (13-й тиждень)
Теги слів від Майстерні казок Олександра Зімби
Добірка ігор та вправ до 13-го тижня НУШ
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Підбірка матеріалу до Дня Святого МиколаяДобірка ігор та вправ до 13-го тижня НУШ
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Нова українська школа у Кропивницькому
14-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Вчимося по-новому (тренінг для вчител, методистів, заст дир)
Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
Шкільні рутини
Ігри з цеглинками Лего (14-й тиждень)
Кольорові сни інопланетянина
Виготовляємо власний словничок
Учимо українські фразеологізми
Учимось помічати мамематику в житті
Ігри з цеглинками Лего (14-й тиждень)
Кольорові сни інопланетянина
Виготовляємо власний словничок
Учимо українські фразеологізми
Учимось помічати мамематику в житті
Якою має бути Нова українська школа?
Посібники з використання LEGO
На допомогу вчителю (число і цифра)
Коло вибору. Розв'язання конфліктів (олівці)
Тематичні осередки НУШ
Посібники з використання LEGO
На допомогу вчителю (число і цифра)
Коло вибору. Розв'язання конфліктів (олівці)
Тематичні осередки НУШ
Рефлексійна вправа "Обери скриньку"
Ранкові зустрічі (картки)
Ранкове коло з цеглинками Лего (14-й тиждень)
14-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Ранкові зустрічі (картки)
Ранкове коло з цеглинками Лего (14-й тиждень)
14-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Шифрувальник від Майстерні казок Олександра Зімби
Теги слів від Майстерні казок Олександра Зімби
Коло вибору "Сонячна система"
Розмальовки "Таємниці космосу"
Гра "Дубль" ("Таємниці космосу")
Гра "Розфарбуй планету"
Стіна слів "Таємниці космосу"
Добірка матеріалів та вправ до 14-го тижня НУШ
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Тематичні тижні для 1-го класу
Теги слів від Майстерні казок Олександра Зімби
Коло вибору "Сонячна система"
Розмальовки "Таємниці космосу"
Гра "Дубль" ("Таємниці космосу")
Гра "Розфарбуй планету"
Стіна слів "Таємниці космосу"
Добірка матеріалів та вправ до 14-го тижня НУШ
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Тематичні тижні для 1-го класу
15 тематичний тиждень - "Подорожуємо в часі"
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-го класу
Створення освітнього середовища в класах (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Червона Шапочка (читає - Юрій Горбунов)
Хочеш змін у майбутньому - стань зміною сьогодні
Мультимедійна теорія для сучасних школярів Казка з татом. Червона Шапочка (читає - Юрій Горбунов)
Хочеш змін у майбутньому - стань зміною сьогодні
Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
Учимось визначати час за годинником
Вивчаємо математику цікаво (картки)
Вивіска на клас від Олександра Зімби
Куточок настрою "Колобок"
Правила школяра "У нас дозволено"
Рефлексійна вправа "Скажи одним реченням"
15-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Ігри з Лего (15-й тиждень)
Правила класу від Всеосвіти
Стіна слів "Подорожуємо в часі"
Доба. Ілюстративні матеріали
Казка про частини доби
Цифри "Міньйони"
Добірка ігор та вправ до 15-го тижня НУШ
Матеріали для вчителя
Безпечні зимові канікули
Вивіска на клас від Олександра Зімби
Куточок настрою "Колобок"
Правила школяра "У нас дозволено"
Рефлексійна вправа "Скажи одним реченням"
15-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Ігри з Лего (15-й тиждень)
Правила класу від Всеосвіти
Стіна слів "Подорожуємо в часі"
Доба. Ілюстративні матеріали
Казка про частини доби
Цифри "Міньйони"
Добірка ігор та вправ до 15-го тижня НУШ
Матеріали для вчителя
Безпечні зимові канікули
16 темат тиждень (15.01-19.01.18 р) - "Зимові свята"
Модельна навчальна програма (16 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Обережно - зима! Це потрібно знати
5 навичок, які повинен мати вчитель майбутнього
В центрі уваги - дитина (НВО №25)
Канадські та фінські методики в Україні
Модельна навчальна програма (16 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Обережно - зима! Це потрібно знати
5 навичок, які повинен мати вчитель майбутнього
В центрі уваги - дитина (НВО №25)
Канадські та фінські методики в Україні
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
Казка з татом "Івасик Телесюк і Водяник"
Як вчителька початкових класів випередила новий стандарт
Покоління Z. Як з ним порозумітися?
Уряд затвердив Новий стандарт початкової освіти
Головоломка "Знайди слова-синоніми"
Таблиця множення (помічник)
Цікаві цифри для першокласників НУШ
Живі письменники - батькам
Рефлексія "Кольоровий водоспад"
Цифри (правильне написання, картки)
Казка з татом "Івасик Телесюк і Водяник"
Як вчителька початкових класів випередила новий стандарт
Покоління Z. Як з ним порозумітися?
Уряд затвердив Новий стандарт початкової освіти
Головоломка "Знайди слова-синоніми"
Таблиця множення (помічник)
Цікаві цифри для першокласників НУШ
Живі письменники - батькам
Рефлексія "Кольоровий водоспад"
Цифри (правильне написання, картки)
Правила безпеки в Новорічні свята
Зимові свята з Лего
10 важливих зимових правил
Щоденні 3. Математика письмово від О.Зімби
Зимові свята з Лего
10 важливих зимових правил
Щоденні 3. Математика письмово від О.Зімби
Ранкове коло з цеглинками Лего (16-й тиждень)
Стіна слів "Зимові свята"
Теги слів "Зимові свята"
Бліц-опитування "Зима очима дітей"
Флеш-картки з математики (в межах 10)
Безпечні зимові канікули
16-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Детектив від Олександра Зімби
Стіна слів "Зимові свята"
Теги слів "Зимові свята"
Бліц-опитування "Зима очима дітей"
Флеш-картки з математики (в межах 10)
Безпечні зимові канікули
16-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Детектив від Олександра Зімби
Як привести клас до тями після канікул
Добірка цікавих ідей до 16-го тижня НУШ
17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
Модельна навчальна програма (17 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Добірка цікавих ідей до 16-го тижня НУШ
17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
Модельна навчальна програма (17 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи
Вчитель має бути поруч з дитиною, а не стояти над нею
Новий освітній простір НУШ (рекомендації МОН України)
Замок будівельника: відсутня деталь
Числа 20-90 (картки)
Склад числа "Соняхи" для математичного куточка
Ранкові зустрічі 1 клас II семестр - 2019
Поради учням
Тест для батьків (нервово-психологічна напруга дитини)
Вчитель має бути поруч з дитиною, а не стояти над нею
Новий освітній простір НУШ (рекомендації МОН України)
Замок будівельника: відсутня деталь
Числа 20-90 (картки)
Склад числа "Соняхи" для математичного куточка
Ранкові зустрічі 1 клас II семестр - 2019
Поради учням
Тест для батьків (нервово-психологічна напруга дитини)
Цифри під дошку
Що робити вчителям, щоб бути в тренді
Склад числа "Сніговик"
Гра "Алфавіт в картинках"
Безоцінкове навчання: теорія і практика
Що робити вчителям, щоб бути в тренді
Склад числа "Сніговик"
Гра "Алфавіт в картинках"
Безоцінкове навчання: теорія і практика
Назви істот і неістот
Гра "Снігопад"
Ігри з Лего (17-й тиждень)
Ранкове коло з цеглинками Лего (17-й тиждень)
Гра "Снігопад"
Ігри з Лего (17-й тиждень)
Ранкове коло з цеглинками Лего (17-й тиждень)
17-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Стіна слів "Світ захоплень"
"Світ захоплень" від О.Зімби
Хмари тегів за темою тижня "Світ захоплень"
Добірка вправ та завдань до 17-го тижня НУШ
Особливості роботи в 1-му класі
Стіна слів "Світ захоплень"
"Світ захоплень" від О.Зімби
Хмари тегів за темою тижня "Світ захоплень"
Добірка вправ та завдань до 17-го тижня НУШ
Особливості роботи в 1-му класі
18 темат тиждень (29.01-02.02.18 р) - "Я - мандрівник"
Модельна навчальна програма (18 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Створення освітнього середовища для 1 класів (НВО №25)
Континуум інтегрованого навчання
Модельна навчальна програма (18 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Створення освітнього середовища для 1 класів (НВО №25)
Ідеї ілюстрування інформації про органи чуття
Учимось складати розповідні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Коло вибору. Розв'язання конфліктів (олівці)Учимось складати розповідні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Континуум інтегрованого навчання
Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
Вчимо транспорт (мультфільми укр мовою)
Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
Чому сучасні діти нудьгують у школі?
Як все починалося: 1-й тиждень пілотування в НВО №25
Зірваний графік і люди-підзарядки
Мотиваційні катинки для учнів
Математичні знаки (картки)
Чарівні слова "Сови"
Квітник для представлення класу
Чому сучасні діти нудьгують у школі?
Як все починалося: 1-й тиждень пілотування в НВО №25
Зірваний графік і люди-підзарядки
Мотиваційні катинки для учнів
Математичні знаки (картки)
Чарівні слова "Сови"
Квітник для представлення класу
Стіна слів "Я - мандрівник"
Дидактична гра "Олені Санти"
Назви тематичних тижнів (1-33)
Стіна слів до тижня 18
7 відеоуроків про порятунок
Ранкова зустріч "Я -мандрівник"
Валізи "Мій настрій"
Веселі та різноманітні ранкові вітання
Ранкове коло з ЛЕГО
Кубик Блума до тематичного тижня "Я -мандрівник"
Дидактична гра "Олені Санти"
Назви тематичних тижнів (1-33)
Стіна слів до тижня 18
7 відеоуроків про порятунок
Ранкова зустріч "Я -мандрівник"
Валізи "Мій настрій"
Веселі та різноманітні ранкові вітання
Ранкове коло з ЛЕГО
Кубик Блума до тематичного тижня "Я -мандрівник"
18-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Шифрувальник "Ми - мандрівники"
Детектив "Ми - мандрівники"
Добірка ігор та вправ до 18-го тижня НУШ
Книга-мандрівка. Україна
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Шифрувальник "Ми - мандрівники"
Детектив "Ми - мандрівники"
Добірка ігор та вправ до 18-го тижня НУШ
Книга-мандрівка. Україна
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Державні символи України (відео)
19 тиждень (05.02-09.02.18 р) - "Ми - дослідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
Учимось складати спонукальні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
Як все починалося: 2-й тиждень пілотування
НУШ-школа для найменших (канал "Кіровоград" з НВО №25)
Учні показують високі результати, якщо батьки багато читають
19 тиждень (05.02-09.02.18 р) - "Ми - дослідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
Учимось складати спонукальні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
Як все починалося: 2-й тиждень пілотування
НУШ-школа для найменших (канал "Кіровоград" з НВО №25)
Учні показують високі результати, якщо батьки багато читають
Кубики Rory’s Story
Дидактична гра "Весела геометрія"
Матеріали для вчителя (тематичні тижні)
Комплект осередків для НУШ
Розділові знаки від Всеосвіти
Матеріали для вчителя (тематичні тижні)
Комплект осередків для НУШ
Розділові знаки від Всеосвіти
Дидактична гра "Склади морозиво"
Дитина не хоче вчитися
Кубик Блума до тематичного тижня "Ми - дослідники"
Ігри з Лего (19-й тиждень)
Безпека життєдіяльності: 101, 102,103, 104
Мультфільм про дослідників та винахідників
19-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Ранкове коло з цеглинками "Лего"
Стіна слів "Ми - дослідники. Ми - винахідники"
Добірка цікавих ідей до 19-го тижня НУШ
Пізнати 4 стихії: експерименти для дітей
Стіна слів від "Sova"
Вподобайки для дітей
Дитина не хоче вчитися
Кубик Блума до тематичного тижня "Ми - дослідники"
Ігри з Лего (19-й тиждень)
Безпека життєдіяльності: 101, 102,103, 104
Мультфільм про дослідників та винахідників
19-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Ранкове коло з цеглинками "Лего"
Стіна слів "Ми - дослідники. Ми - винахідники"
Добірка цікавих ідей до 19-го тижня НУШ
Пізнати 4 стихії: експерименти для дітей
Стіна слів від "Sova"
Вподобайки для дітей
Мотиваційні картинки для учнів
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Вчимо транспорт (мультфільми укр мовою)
Мотиватори
10 відео, що пояснюють складні речі просто
Модельна навчальна програма (20 тиждень)Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Вчимо транспорт (мультфільми укр мовою)
Мотиватори
10 відео, що пояснюють складні речі просто
Як стати генієм зі спінером в руках
Як намалювати спортсменів різних видів спорту
Важко в навчанні - легко в житті
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Закладинки із Совунею
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
Як намалювати спортсменів різних видів спорту
Важко в навчанні - легко в житті
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Закладинки із Совунею
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
Правила класу на листочках
Кубик Блума до тематичного тижня "Спорт"
10 лайфхаків з організації класу в початкових класах
Кнопки настрою для ранкових зустрічей
Інтегрована гра "Розшукується буква"
Задачі для 1-го класу на знаходження суми
Теми тижнів (ІІ семестр)
Дидакттична гра "Склади грибочки в кошики"
Кубик Блума до тематичного тижня "Спорт"
10 лайфхаків з організації класу в початкових класах
Кнопки настрою для ранкових зустрічей
Інтегрована гра "Розшукується буква"
Задачі для 1-го класу на знаходження суми
Теми тижнів (ІІ семестр)
Дидакттична гра "Склади грибочки в кошики"
Тиждень 20 "Спорт" з Лего
20-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Назви місяців із Крошем для щоденних новин
Ранкове коло з цеглинками Лего (20-й тиждень)
Особливості роботи в 1-му класі
Формувальне оцінювання в НУШ: вчуся бути успішним
Стіна слів від О.Зімби "Спорт"
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Дитяча робо-руханка (фізхвилинка)
20-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Назви місяців із Крошем для щоденних новин
Ранкове коло з цеглинками Лего (20-й тиждень)
Особливості роботи в 1-му класі
Формувальне оцінювання в НУШ: вчуся бути успішним
Стіна слів від О.Зімби "Спорт"
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Дитяча робо-руханка (фізхвилинка)
21 тиждень (26.02-02.03.18 р) - "Мої улюблені книжки"
Модельна навчальна програма (21 тиждень)
Візит Лілії Гриневич в НВО №25
Тижневі рекомендації для вчителів НУШ
Казки Сухомлинського дітям
Модельна навчальна програма (21 тиждень)
Візит Лілії Гриневич в НВО №25
Тижневі рекомендації для вчителів НУШ
Казки Сухомлинського дітям
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
100 днів у школі (Свято в 1-Г, НВО №25, вч Прокопенко Г.М.)
Сайт "UA: Казки"
100 днів у школі (Свято в 1-Г, НВО №25, вч Прокопенко Г.М.)
Сайт "UA: Казки"
Як цікаво розказати про Тараса Шевченка в 1-му класі?
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Подорожуємо Читай-містом за допом QR-коду (НВО №25)
Як урізноманітнити навчання та осучаснити клас
Як навчає своїх учнів одна з "найрозумніших країн"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Подорожуємо Читай-містом за допом QR-коду (НВО №25)
Як урізноманітнити навчання та осучаснити клас
Як навчає своїх учнів одна з "найрозумніших країн"
Учимось складати спонукальні речення
Правила класу від "Майстерні казок"
Маски для театралізованих ігор. "Колобок"
Маски для театралізованих ігор. "Три поросятка"
Читальний клуб "Мавпа Буф"
Математичні змійки
Лего-матеріали до 21-го тематичного тижня
Правила класу від "Майстерні казок"
Маски для театралізованих ігор. "Колобок"
Маски для театралізованих ігор. "Три поросятка"
Читальний клуб "Мавпа Буф"
Математичні змійки
Лего-матеріали до 21-го тематичного тижня
Ранкове коло з цеглинками ЛЕГО (21-й тиждень)
21-й тиждень: додаткові матеріали
Хмари тегів за темою тижня "Книги"
21-й тиждень: додаткові матеріали
Хмари тегів за темою тижня "Книги"
Тематичні тижні для 1-го класу
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Цілодобове радіо з аудіоказками
М'яке опитування (навички формувального оцінювання)
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Цілодобове радіо з аудіоказками
М'яке опитування (навички формувального оцінювання)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г,вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г,вч Прокопенко Г.М.)
Сім неймовірних транспортних засобів
Загадки до тематичного тижня "Транспорт"
Казка з татом. Літачок
Вправи з Лего "Склади речення"
Загадки до тематичного тижня "Транспорт"
Казка з татом. Літачок
Вправи з Лего "Склади речення"
Учимось складати питальні речення
Рекомендації МОН щодо наступності дошкільної та поч освіти
Анаграми про транспорт
Долаємо хвилювання конструктивно
Тренуємо логіку: дороги й транспорт
Щоденні 3 та Щоденні 5
Визначення звуків у словах за допомогою Лего
Рекомендації МОН щодо наступності дошкільної та поч освіти
Анаграми про транспорт
Долаємо хвилювання конструктивно
Тренуємо логіку: дороги й транспорт
Щоденні 3 та Щоденні 5
Визначення звуків у словах за допомогою Лего
22-й тиждень: додаткові матеріали
Лего-ігри до тематичного тижня "Транспорт"
Ранкове коло з целинками "Лего"
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Добірка матеріалів від платформи "На урок"
Матеріали для вчителяЛего-ігри до тематичного тижня "Транспорт"
Ранкове коло з целинками "Лего"
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Добірка матеріалів від платформи "На урок"
Вчимо транспорт (мультфільми укр мовою)
23 тематичний тиждень (12.03.-17.03.18р) - "Професії"
Модельна навчальна програма (23 тиждень)
Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює
Міністр освіти у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
Модельна навчальна програма (23 тиждень)
Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює
Міністр освіти у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
Гра з Лего "Зважуємо числа"
Відгадайте, хто працює!
32 тижд (21.05-25.05.18р) - "Ми - українці. Ми - європейці"
Відгадайте, хто працює!
Освітнє середовище для дитини (НВО №25)
Збери українську абетку
Учимось добре піклуватися про себе
Спортивна математика (практичні завдання)
Кросворд "Сонячна система"
Збери українську абетку
Учимось добре піклуватися про себе
Спортивна математика (практичні завдання)
Кросворд "Сонячна система"
Використання LEGO-технологій в НВО №25
Мотиваційні картинки для учнів
Поради для налагодження комунікації з батьками
Математичні картки
Добірка відео до тематичного тижня "Професії"
Організація діяльності "Щоденні 5"
Мотиваційні картинки для учнів
Поради для налагодження комунікації з батьками
Математичні картки
Добірка відео до тематичного тижня "Професії"
Організація діяльності "Щоденні 5"
Лего-матеріали до тижня "Професії"
23-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
М'яке опитування (навички формувального оцінювання)
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Топ-7 способів підвищити мотивацію учнів
23-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
М'яке опитування (навички формувального оцінювання)
Добірка інтерактивних матеріалів від "Всеосвіти"
Топ-7 способів підвищити мотивацію учнів
Модельна навчальна програма (24 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Кросворд "Місяці року"
Педагоги НВО №25 - агенти змін, опора для реформи
Експерименти з дзеркалом (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом "Про дракона Омелька" (читає Іван Малкович)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Вивчаємо сильні сторони своєї особистості
Доміно часу: учимось граючись
Визначаємо, малюємо та порівнюємо час
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Кросворд "Місяці року"
Педагоги НВО №25 - агенти змін, опора для реформи
Експерименти з дзеркалом (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом "Про дракона Омелька" (читає Іван Малкович)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Вивчаємо сильні сторони своєї особистості
Доміно часу: учимось граючись
Визначаємо, малюємо та порівнюємо час
Математичні качечки
Топ-12 віршованих правил поведінки від "Всеосвіти"
Золота двадцятка: добірка матеріалів для веселого навчання
Поради: 5 способів безтурботних обчислень
30 речей, які хочуть почути діти від свого вчителя
Матеріали для лепбуку про час
Види годинників
Ранкове коло з цеглинками Лего
Дизайн уроків для 1-4 класів
Загадки до тематичного тижня "Як керувати часом"
Топ-12 віршованих правил поведінки від "Всеосвіти"
Золота двадцятка: добірка матеріалів для веселого навчання
Поради: 5 способів безтурботних обчислень
30 речей, які хочуть почути діти від свого вчителя
Матеріали для лепбуку про час
Види годинників
Ранкове коло з цеглинками Лего
Дизайн уроків для 1-4 класів
Загадки до тематичного тижня "Як керувати часом"
24-й тиждень: добірка чудових ідей до уроків від "Всеосвіти"
24-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Лего-матеріали до тематичного тижня 24
25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
Модельна навчальна програма (25 тиждень)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
24-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Лего-матеріали до тематичного тижня 24
25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
Модельна навчальна програма (25 тиждень)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
5 основних кроків оцінювання першокласників
11 фраз для дитини, яка йде в школу
Картки для ранкових зустрічей
25-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Лего-матеріали до тематичного тижня "Весна"
11 фраз для дитини, яка йде в школу
Картки для ранкових зустрічей
25-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Лего-матеріали до тематичного тижня "Весна"
Ранкове коло з Лего
Додаткові матеріали та рекомендації "На урок"
Добірка ілюстрацій та матеріалів від "Всеосвіти"
Стіна слів від О.Зімби (25-й тиждень)
Правила вживання апострофа
Додаткові матеріали та рекомендації "На урок"
Добірка ілюстрацій та матеріалів від "Всеосвіти"
Стіна слів від О.Зімби (25-й тиждень)
Правила вживання апострофа
Не можна стояти на місці (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Цікаві розмальовки до Великодня
Тренінги в НВО №25 тривають
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Метод коментар до впровадження типової освітньої програми
Коли школи отримають LEGO
Нова модель оцінювання для 1-х класів
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Дисграфія. як учитею допомогти учню
Повчальна казка про Великодню писанку
Творчі ідеї для покращення поведінки у класі
10 речей, які варто говорити своїм дітям
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Цікаві розмальовки до Великодня
Тренінги в НВО №25 тривають
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Метод коментар до впровадження типової освітньої програми
Коли школи отримають LEGO
Нова модель оцінювання для 1-х класів
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Дисграфія. як учитею допомогти учню
Повчальна казка про Великодню писанку
Творчі ідеї для покращення поведінки у класі
10 речей, які варто говорити своїм дітям
Мотиваційні картинки для учнів
Матеріали з Лего до 26-го тематичного тижня
26-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Додаткові матеріали та рекомендації "На урок"
Чудові ідеї до уроків від "Всеосвіти"
Ранкове коло з Лего (тиждень 26)
Великодні мультфільми
Матеріали для вчителя
Матеріали з Лего до 26-го тематичного тижня
26-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Додаткові матеріали та рекомендації "На урок"
Чудові ідеї до уроків від "Всеосвіти"
Ранкове коло з Лего (тиждень 26)
Великодні мультфільми
Матеріали для вчителя
Де пташки облаштовують гнізда?
27 тематичний тиждень (16.04-20.04.18р) - "Навіщо їсти?"
Модельна навчальна програма (27 тиждень)
27 тематичний тиждень (16.04-20.04.18р) - "Навіщо їсти?"
Модельна навчальна програма (27 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Казка з татом "Івасик Телесик і Кощій" (Юрій Горбунов)
Завершення очних сесій для вчителів (Кропивницький)
Сортуємо за категоріями: холодне і гаряче
Діти створюють власний мікрокосмос з LEGO
Як учителю впоратись зі стресом
Флеш-карти з математики
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Казка з татом "Івасик Телесик і Кощій" (Юрій Горбунов)
Завершення очних сесій для вчителів (Кропивницький)
Сортуємо за категоріями: холодне і гаряче
Діти створюють власний мікрокосмос з LEGO
Як учителю впоратись зі стресом
Флеш-карти з математики
Ранкові зустрічі 1 клас II семестр - 2018
Зустріч з батьками майбутніх першокласників
Як розвивати критичне мислення учнів
Стіна слів від О.Зімби
Що діти хочуть чути від своїх батьків?
Ігри з Лего (27-й тиждень)
27-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Правила уроку
Ранкові зустрічі (картки)
27-й тиждень НУШ від "На урок"
Зустріч з батьками майбутніх першокласників
Як розвивати критичне мислення учнів
Стіна слів від О.Зімби
Що діти хочуть чути від своїх батьків?
Ігри з Лего (27-й тиждень)
27-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
Правила уроку
Ранкові зустрічі (картки)
27-й тиждень НУШ від "На урок"
Коли Ви заходите до нашого класу
Ранкове коло з ЛЕГО (тиждень 27)
Словник НУШ: оцінювання в початковій школі
Оцінюю свої досягнення
Ранкове коло з ЛЕГО (тиждень 27)
Словник НУШ: оцінювання в початковій школі
Оцінюю свої досягнення
28 тематичний тиждень (23.04-27.04.18р) - "Світ рослин"
Модельна навчальна програма (28 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО 325 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Щоденні 5 або "Письмо для себе"
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Барвисте рахування
Ігри з LEGO на розвиток креативності
П'ять ігор-п'ятихвилинок для молодшої школи
Тренінгові вправи на уроках у 1-му класі
Як закінчити урок
Модельна навчальна програма (28 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО 325 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Щоденні 5 або "Письмо для себе"
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Барвисте рахування
Ігри з LEGO на розвиток креативності
П'ять ігор-п'ятихвилинок для молодшої школи
Тренінгові вправи на уроках у 1-му класі
Як закінчити урок
Осередки НУШ
Ігри з ЛЕГО (28-й тиждень)
Словникове колесо від Оксани Хомич
Вивчаємо голосні та приголосні цікаво
Ранкове коло з Лего (28-й тиждень)
Добірка матеріалів (28-й тиждень)
28-й тиждень НУШ від "На урок"
29 тематичний тиждень (02.05-05.05.18р)- "Світ тварин"
Модельна навчальна програма (29 тиждень)
Ігри з ЛЕГО (28-й тиждень)
Словникове колесо від Оксани Хомич
Вивчаємо голосні та приголосні цікаво
Ранкове коло з Лего (28-й тиждень)
Добірка матеріалів (28-й тиждень)
28-й тиждень НУШ від "На урок"
29 тематичний тиждень (02.05-05.05.18р)- "Світ тварин"
Модельна навчальна програма (29 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Лепбук: переваги використання
Анаграма "Дитинчата тварин"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Лепбук: переваги використання
Анаграма "Дитинчата тварин"
Казка з татом. Караоке (Василь Вірастюк)
Казка з татом "Як звірі хату будували" (Валерій Харчишин)
Малюємо долоньками
Казка з татом "Як звірі хату будували" (Валерій Харчишин)
Малюємо долоньками
Нова українська школа - новий зміст освіти
Маски тварин для дітей своїми руками
Добірка матеріалів (29-й тиждень)
29-й тиждень НУШ від "На урок"
Ранкове коло з Лего (29-й тиждень)
Ігри з Лего (29-й тиждень)
Мотиватори
Свійські тварини рідного краюМаски тварин для дітей своїми руками
Добірка матеріалів (29-й тиждень)
29-й тиждень НУШ від "На урок"
Ранкове коло з Лего (29-й тиждень)
Ігри з Лего (29-й тиждень)
Мотиватори
30 тематичний тиждень (07.05-11.05.18р) - "Веселка"
Модельна навчальна програма (30 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Казка з татом "Райдугони" (читає Євген Кошовий)
Як в НВО №25 пілотують НУШ
Бажання та потреби: тренуємо інтелект
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
Загадкові друдли (критичне мислення)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Казка з татом "Райдугони" (читає Євген Кошовий)
Як в НВО №25 пілотують НУШ
Бажання та потреби: тренуємо інтелект
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
Загадкові друдли (критичне мислення)
Дерево знань (оформлення освітнього середовища)
Екран емоцій (куточок настрою)
"Щоденні 5" - це кроки до успіху
Он-лайн вебінар "Кейс учителя першого класу"
Цілодобове радіо з аудіоказками
Топ-5 дивовижних експериментів для дітей
Добірка матеріалів (30-й тиждень)
30-й тиждень НУШ від "На урок"
Ранкове коло з ЛЕГО (30-й тиждень)
Екран емоцій (куточок настрою)
"Щоденні 5" - це кроки до успіху
Он-лайн вебінар "Кейс учителя першого класу"
Цілодобове радіо з аудіоказками
Топ-5 дивовижних експериментів для дітей
Добірка матеріалів (30-й тиждень)
30-й тиждень НУШ від "На урок"
Ранкове коло з ЛЕГО (30-й тиждень)
31 тематичний тиждень (14.05-18.05.18р.) "Моя родина"
Модельна навчальна програма (31 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Якою має бути Нова українська школа?
Казка з татом "Мишка-наречена" (читає Руслан Сенечкін)
Казка з татом "Братик та сестричка" (читає Анатолій Анатоліч)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Якою має бути Нова українська школа?
Казка з татом "Мишка-наречена" (читає Руслан Сенечкін)
Казка з татом "Братик та сестричка" (читає Анатолій Анатоліч)
Діти-експериментатори (газета "Гречка")
Клас у стилі НУШ
Мультимедійні уроки для 1-го класу
Чому слід навчати дітей до школи?
Он-лайн вебінар "Рік у Новій українській школі"
Хмари тегів за темою "Подарунки"
Клас у стилі НУШ
Мультимедійні уроки для 1-го класу
Чому слід навчати дітей до школи?
Он-лайн вебінар "Рік у Новій українській школі"
Хмари тегів за темою "Подарунки"
Як визначити готовність дитини до школи?
М'яке опитування (навички формувального оцінювання)
Роби добрі справи
М'яке опитування (навички формувального оцінювання)
Роби добрі справи
32 тижд (21.05-25.05.18р) - "Ми - українці. Ми - європейці"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Крокуйте з нами! (НВО №25)
Ефект гніву: тренуємо емоційний інтелект
Вивчаємо різні сторони світу
Практична робота "Країни Європи" з LEGO
Дидактична гра "Асоціації"
Флеш-карти з математики
Фрази з подвійним змістом
Літня школа для першокласників
Ранкові зустрічі 1 клас II семестр - 2018
Он-лайн вебінар "Партнерство в НУШ"
Перша інтерактивна відеочитанка "Мавпа Буф"
Цікава математика "Створюємо паперові міста"
Крок за кроком до нової демократичної української школи
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Крокуйте з нами! (НВО №25)
Ефект гніву: тренуємо емоційний інтелект
Вивчаємо різні сторони світу
Практична робота "Країни Європи" з LEGO
Дидактична гра "Асоціації"
Флеш-карти з математики
Фрази з подвійним змістом
Літня школа для першокласників
Ранкові зустрічі 1 клас II семестр - 2018
Он-лайн вебінар "Партнерство в НУШ"
Перша інтерактивна відеочитанка "Мавпа Буф"
Цікава математика "Створюємо паперові міста"
Крок за кроком до нової демократичної української школи
Тематичні тижні для 1-го класу
Ігри з Лего (32-й тиждень)
Рекомендації для батьків
Особливості оцінювання в НУШ (вебінар)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
5 неординарних експериментів для найдопитливіших
Назви тематичних тижнів (1-33)
Ігри з Лего (32-й тиждень)
Рекомендації для батьків
Особливості оцінювання в НУШ (вебінар)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
5 неординарних експериментів для найдопитливіших
Назви тематичних тижнів (1-33)
Навчальні Програми для 1-4 класів
Нова модель оцінювання для 1-х класів
Посібники з використання LEGO
План-конспект перших батьківських зборів
На урок з кубиком і квіткою
Камінці, фарби, пензлики і фантазія
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Веселі руханки для дітей
Ігри, що допоможуть налаштувати клас на командну роботу
Добірка матеріалів (33-й тиждень)
Нова модель оцінювання для 1-х класів
Посібники з використання LEGO
План-конспект перших батьківських зборів
На урок з кубиком і квіткою
Камінці, фарби, пензлики і фантазія
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Веселі руханки для дітей
Ігри, що допоможуть налаштувати клас на командну роботу
Добірка матеріалів (33-й тиждень)
"Для здійснення реформи потрібно вийти з зони комфорту..."
ВідповістиВидалитиПроведення наставницької зустрічі: http://pochatkova25.blogspot.com/2017/10/blog-post_82.html
ВідповістиВидалитиВідомий австрійський педагог, піаніст і композитор Артур Шнабель писав: «Роль педагога полягає в тому, щоб відкривати двері, а не в тому, щоб проштовхувати в них учня»
ВідповістиВидалитиАдо Миколаївно! Дякую за матеріали, які ви надаєте . Були у вас на семінарі, вивчали роботу пілотних класів.Тепер часто переглядаю ваш блог. Щиро вдячна
ВідповістиВидалитиРада співпраці.
ВидалитиСкажіть, будь ласка, чи ділите ви класи на групи при вивченні української мови у 1-4 класах, якщо дітей більше 27. Як на це іде відділ освіти?
ВідповістиВидалитиКласи менше 28 осіб на групи для вивчення укр та анг мови не поділяються.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиСьогодні відвідала Вашу школу з колегами і хочу за нас всіх подякувати Вам за все, що побачили і про що дізнались. Творчих успіхів Вашим вчителям! Щиро вдячні.
ВідповістиВидалитиДякуємо за щирі слова. Приємно працювати з людьми, які розуміють і підтримують зміни.
ВидалитиКреативно!Цікаво!!!Надихаюче!!!Успіхів Вам та Вашому колективу!Дякую за все,що побачила та почула,за те,чим щиро поділилися з іншими.
ВідповістиВидалитиВересюк Ольга -Гайворонщина.
Адо Миколаївно, доброго Вам дня! Хочу звернутися до Вас із проханням вчителів Новоархангельського НВО №1, які набиратимуть перший клас, відвідати Вашу школу і побачити робочий процес в пілотних класах НУШ та поспілкуватися з клолегами, так як здобутий досвід, живе спілкування не заміниш тренінгами та семінарами. Бажаємо натхнення в роботі та родинного затишку.
ВідповістиВидалитиАдо Миколаївно, дякую Вам за систематизацію матеріалів!Дуже цікаво,пізнавально! Пройшла курси НУШ, але запитань залишилося багато!!!Аж ось потрапила на сторінки вашого блогу і, не повірите, але запитань меншає! Я Вам вдячна!Бажаю натхнення і успіхів!!!
ВідповістиВидалитиДякую Вам.
ВидалитиПрийміть щиру подяку за Вашу подільчивість! Найвищих моральних та матеріальних винагород Вам!
ВідповістиВидалитиДякую за такий великий вибір матеріалів по НУШ. Все таке потрібне.
ВідповістиВидалитиТакож дуже вдячна Вам. Багато використала для роботи.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДуже вдячна. Колосальна робота, яка слугує методичним кейсом для нас.
ВідповістиВидалитиДуже вдячна. Колосальна робота, яка слугує методичним кейсом для нас.
ВідповістиВидалитиШановна Адо Миколаївно! Щира подяка за таку неймовірно велику роботу. Хай Вам щастить у подальшому житті.
ВідповістиВидалитиДякую.
ВидалитиЩиро вдячна за поради,якими можно скористатися та цікавої пібіркою матеріалів.Творчості,успіхів,наснаги,терпіння та вчительського щастя!
ВідповістиВидалитиДякую за матеріали.
ВідповістиВидалитиВаша робота безцінна
Шановна Адо Миколаївно! Матеріал, який ви систематизуєте та накопичуєте щоразу - безцінний скарб для вчителів НУШ. Дякую Вам за вашу працю, старанність і допомогу. Хай Вам щастить!
ВідповістиВидалитиДякую, пані Валентино, за зворотній зв'язок! Приємно, що матеріали знаходять відгуки у Ваших серцях.
ВидалитиДякую дуже великий вибір роботи по НУШ, але буду Вдячна якщо покажите роботу колег робочий процес (уроки). Дуже цікаво подивитись. Щиро Вам вдячна.
ВідповістиВидалитиДоброго дня, пані Наталіє. На жаль, відео уроків ми не записували. Але в кожному тематичному тижні є презентаційні фото-матеріали, які надали вчителі-пілотники нашого закладу - Журавльова Людмила Михайлівна та Прокопенко Галина Миколаївна зі свого досвіду роботи. Ви можете переглянути.
ВидалитиМені дуже подобається,дякую.
ВідповістиВидалитиПознайомилася з вашими матеріалами в інтернеті. Для вчителя НУШ це величезна підтримка. Велика подяка за таку кропітку працю.
ВідповістиВидалитиДякую Вам, пані Наталіє
Видалити