Сторінки
- Новини
- Про мене
- Ed Era
- На допомогу вчителю
- ГПД
- Створення освітнього середовища
- Формувальне оцінювання (методичний кейс)
- НУШ у 1-х класах
- Ранкове коло з Лего
- Тематичні тижні НУШ Лего
- Ранкові зустрічі в НУШ
- Руханки в НУШ
- НУШ у 2-му класі
- НУШ у запитаннях і відповідях
- НУШ у 3-му класі
- НУШ 4 клас
- Підвищуємо кваліфікацію онлайн
субота, 27 грудня 2014 р.
субота, 20 грудня 2014 р.
Перемога в міській олімпіаді з математики
Сьогодні, 20 грудня, відбулася міська олімпіада з математики серед учнів 4-х класів.
Учениця 4-А класу - Садовніченко Вікторія виборола почесне ІІ місце.
Вітаємо ученицю та її вчителя - Сойченко Анну Миколаївну з перемогою та бажаємо нових звершень!
День святителя і чудотворця Миколая
19 грудня в Україні святкують День святителя і чудотворця Миколая. Найбільше його люблять діти, для яких Миколай був і є "почесним охоронцем".
Діти свято вірять в існування доброго захисника Миколая і намагаються не гнівити його. І тоді Святий принесе дарунки та солодощі.
У цей святковий день до учнів НВО №25 завітав Святий Миколай зі своїми помічниками - янголятом та чортенятком. Кому приніс подарунок - а кому й різочку.
Цьогорічне свято запам’ятається усім присутнім приємними несподіванками, гарним настроєм, подарунками та неповторними враженнями. Адже молодшим школярам учні 6-Б класу, разом зі своїм учителем англійської мови - Галушко Оленою Миколаївною, підготували казкове дійство за мотивами української народної казки "Ріпка" (англійською мовою).
субота, 13 грудня 2014 р.
Дай руку, Першокласнику!
Справжнім святом пізнання для малюків є заняття з англійської мови,
які проводить вчитель іноземної мови - Галушко Олена Миколаївна
неділя, 30 листопада 2014 р.
Нестандартний урок англійської мови в 4-В класі
28 листопада учитель англійської мови Єршова Наталія Євгеніївна провела урок-практикум за темою "Продуктовий магазин" за межами закладу. Група учнів 4-В класу відвідали магазин "Ятрань", де змогли попрактикуватися у застосуванні англійської мови під час покупки товарів.
Мета уроку: повторити раніше вивчену по темі лексику і закріпити нововведену,
розвивати навики всіх видів мовленнєвої діяльності учнів;
розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самовдосконалення і вміння
самореалізуватися; розвивати увагу, пам'ять, спостережливість,
мислення; виховувати гігієнічні навики, вміння поводити себе в магазині, прагнення
вести здоровий спосіб життя і правильно харчуватися.
Мета уроку: повторити раніше вивчену по темі лексику і закріпити нововведену,
розвивати навики всіх видів мовленнєвої діяльності учнів;
розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самовдосконалення і вміння
самореалізуватися; розвивати увагу, пам'ять, спостережливість,
мислення; виховувати гігієнічні навики, вміння поводити себе в магазині, прагнення
вести здоровий спосіб життя і правильно харчуватися.
понеділок, 24 листопада 2014 р.
МОН розвантажить програми початкової школи
У Міністерстві освіти наголошують, що навчальні програми для початкової школи надмірно ускладнені |
У Міністерстві освіти та науки відбулося засідання робочої групи щодо розвантаження надмірно ускладнених навчальних програм для початкової школи.
За словами заступника міністра освіти Павла Полянського, через надмірне та ні науково, ні дидактично не виправдане навантаження у школі діти втрачають мотивацію до навчання, а вчителі – до викладання.
Він зазначив, що навчальні програми нерідко передбачають такі вимоги до дітей, які значно перевищують параметри Держстандарту початкової освіти.
До цього додається велика кількість предметів, багато з яких - "одногодинні"; чи не щоуроку вчитель змушений навчати дітей новій темі. Адже головне завдання педагога у початковій школі – зацікавити і навчити школяра, а не "вичитати" запланований матеріал.
З огляду на те, що невдовзі стартуватиме конкурс рукописів підручників для 4-го класу, найбільш нагальним у часовому вимірі є наведення ладу з програмами саме для цього класу.
"Неприпустимо допустити ні появи на шкільних партах підручників, укладених до надмірно ускладнених програм, ні ситуації, коли програми і зміст підручників відрізнятимуться", - наголосив Павло Полянський.
Робоча група також обговорила перспективу можливості інтегрувати зміст ряду предметів, щоб скоротити кількість уроків у розкладі школяра.
Передбачається, що упродовж листопада буде здійснений весь комплекс робіт, пов'язаних із "розвантаженням" програм.
http://osvita.ua/school/43996/
За словами заступника міністра освіти Павла Полянського, через надмірне та ні науково, ні дидактично не виправдане навантаження у школі діти втрачають мотивацію до навчання, а вчителі – до викладання.
Він зазначив, що навчальні програми нерідко передбачають такі вимоги до дітей, які значно перевищують параметри Держстандарту початкової освіти.
До цього додається велика кількість предметів, багато з яких - "одногодинні"; чи не щоуроку вчитель змушений навчати дітей новій темі. Адже головне завдання педагога у початковій школі – зацікавити і навчити школяра, а не "вичитати" запланований матеріал.
З огляду на те, що невдовзі стартуватиме конкурс рукописів підручників для 4-го класу, найбільш нагальним у часовому вимірі є наведення ладу з програмами саме для цього класу.
"Неприпустимо допустити ні появи на шкільних партах підручників, укладених до надмірно ускладнених програм, ні ситуації, коли програми і зміст підручників відрізнятимуться", - наголосив Павло Полянський.
Робоча група також обговорила перспективу можливості інтегрувати зміст ряду предметів, щоб скоротити кількість уроків у розкладі школяра.
Передбачається, що упродовж листопада буде здійснений весь комплекс робіт, пов'язаних із "розвантаженням" програм.
http://osvita.ua/school/43996/
четвер, 20 листопада 2014 р.
Конкурс знавців української мови імені Петра Яцика
Найменші учасники конкурсу (2 класи)
2-Г клас (Вчитель - Журавльова Л.М.) Переможці класного етапу - 1 місце - Гришко Дмитро, 2 місце - Салтанова Вероніка, 3 місце - Комар Варвара
2-Б клас (Вчитель - Варданян А.Х.) Переможці - 1 місце - Гордієнко Юрій, Кохан Ольга, Малєєва Тетяна, Таран Анна
2-А клас (Вчитель - Прокопенко Г.М.) Переможці - 1 місце - Андрійчук Женя, Скічко Михайло, 2 місце - Толстенко Микита, Гусак Денис, Черевко Костя, Ковальова Даша
2-В клас (Вчитель - Ратушняк Т.В.) Переможці - 1 місце - Берладіна Марія, Білогуб Дар'я, Гущин Дмитро, Хайнацька Карина
вівторок, 11 листопада 2014 р.
Квітуй у пісні й добрих справах, чарівна молодість моя
10 листопада в закладі відзначили
Всесвітній День Молоді. До свята підготували виставку малюнків «Діти малюють
мир» та концертну програму «Квітуй
у пісні й добрих справах, чарівна
молодість моя». Зі сцени пролунали ліричні пісні у виконані тріо бандуристів та колективів
вокальних гуртків. Прозвучав також сольний авторський інструментальний твір у
виконанні учня 8-В класу Баракаєва Ігоря.
Учасники колективу хореографічного ансамблю «Світанок» порадували глядачів запальними танцями.
понеділок, 10 листопада 2014 р.
Захист людини у надзвичайних ситуаціях
Життя - це найбільша цінність людини! Але у сучасних умовах людство переживає період небаченого зростання негативних чинників, які загрожують існуванню цивілізації.
В НВО №25 пройшли практичні заняття з ЦО.
Дана робота ознайомлює дітей з типами надзвичайних ситуацій та подає чіткі правила поведінки під час надзвичайних ситуацій в школі. Виховує навички організованості, впевненості у своїх силах та прагнення допомогти тим, хто цього потребує під час аварій чи катастроф.
В НВО №25 пройшли практичні заняття з ЦО.
Дана робота ознайомлює дітей з типами надзвичайних ситуацій та подає чіткі правила поведінки під час надзвичайних ситуацій в школі. Виховує навички організованості, впевненості у своїх силах та прагнення допомогти тим, хто цього потребує під час аварій чи катастроф.
вівторок, 28 жовтня 2014 р.
Презентовано проект Концепції розвитку освіти до 2025 року
Міністерством освіти і науки презентовано проект Концепції розвитку освіти на період 2015-2025 років. Документ буде схвалений після процедури громадського обговорення.
Використання алгоритмів під час проведення самопідготовки
Згідно річного плану ЦМСПС 23 жовтня 2014 року в
НВО №25 о 10 годині відбувся семінар – практикум для голів шкільних
методичних об’єднань вихователів груп продовженого дня з проблеми «Використання
алгоритмів під час проведення самопідготовки в групі продовженого дня».
четвер, 16 жовтня 2014 р.
Навчання за програмою Кембриджського університету «Cambridge English School»
З 1 вересня 2014 року в НВО №25 успішно функціонує Програма «Cambridge English School» Кембриджського університету, за методикою, посібниками якого організований навчально-виховний процес. Це дасть можливість природньо спілкуватися іноземною мовою, читати, писати, слухати й говорити англійською з опорою на реальні ситуації щоденного життя.
Отриманий Сертифікат Cambridge English надає випускнику більше можливостей для навчання та роботи в Європейських країнах.
Запрошуємо всіх бажаючих до нас на навчання!
Ми в гостях у "Ранкової кави".
середа, 8 жовтня 2014 р.
"Дитячий внесок у творчість міста"
8 жовтня 2014 року учні 4-А (класний керівник - Сойченко А.М.), 4-Б (класний керівник - Чередник Т.Г.) та 4-В класів (класний керівник - Корж Т.М.) були присутніми на відкритті 24-го концертного сезону дитячої філармонії «Єдина країна – моя Україна» за участі кращих дитячих творчих колективів області та міста.
Наш заклад гідно представили учні закладу - вихованці Центру "Ліра".
середа, 1 жовтня 2014 р.
30 вересня - Всеукраїнський День бібліотек!
В цей день в бібліотеці НВО №25 відбулося «Свято книги».
120 учнів 2-х класів стали читачами нашої бібліотеки!
вівторок, 23 вересня 2014 р.
Педагогічний практикум для вчителів області
23 вересня 2014 р. на базі закладу був проведений педагогічний практикум
для слухачів курсів підвищення кваліфікації КОІППО імені Сухомлинського
Тема практикуму: Розвиток ключових компетентностей молодших школярів у процесі реалізації вимог Державного стандарту початкової загальної освіти
Відкрила практикум директор НВО №25 Матяшова Лілія Петрівна.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Левшун Ада Миколаївна
запропонувала всім присутнім презентацію діяльності школи за напрямком:
«Творче життя особистості - умова діяльності школи в режимі розвитку».
запропонувала всім присутнім презентацію діяльності школи за напрямком:
«Творче життя особистості - умова діяльності школи в режимі розвитку».
Директором були запропоновані відкриті уроки:
математика в 2-А класі з теми: "Приклади та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання чисел 2-5. Многокутник". Провела - вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії Прокопенко Г.М.;
математика в 1-В класі з теми: "Число і цифра 5". (Провела - учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, "вчитель-методист" Мельник Т.О.;
субота, 20 вересня 2014 р.
З Днем народження, рідне місто!
20 вересня місто відзначає своє 260-річчя
Ювілейна дата - данина пам'яті нашим предкам, які упродовж століть, від часів фортеці Святої Єлисавети, розбудували рідне місто, заповідали берегти і примножувати його славу та традиції.
Школярі НВО №25 теж долучилися до святкування Дня міста Кіровограда. 19 вересня на території школи пройшли святкові заходи нагоди 260-ї річниці рідного міста.
Учні 3-4 класів підготували святкову програму "З Днем народження, рідне місто!"Учні 5-6 класів провели брейн-ринги, присвячені святковій даті.
Учні 7-11 класів змогли випробувати свої сили у святкових спортивних змаганнях. Учням було цікаво позмагатися у швидкості, спритності, влучності та показати наскільки кожен клас згуртований та дружний. А результат проведених заходів - це хороший настрій та гарні враження дітей та педагогів.
Нехай, не зважаючи на тяжкі часи, які нині переживає наш народ, цей день принесе у кожну кіровоградську родину щастя і добро, любов та злагоду, віру у краще майбутнє. Нехай у душі кожного з нас процвітає любов до рідного міста в ім'я соборної незалежної демократичної держави — України!
вівторок, 16 вересня 2014 р.
Місячник молодого вчителя-стажиста
понеділок, 8 вересня 2014 р.
Новий поштовх для розвитку духовності нації
щоб учень якнайкраще знав близьке, дороге
йому: батьківщину і все, що її стосується,
так само, як уміє
читати, писати, лічити
К.Д.Ушинський
Виховання у молодого покоління
почуття гордості за свою країну, готовності бути гідним громадянином України, відданості
справі зміцнення державності, активної громадянської позиції нині визнано
проблемою загальнодержавного масштабу.
Патріотизм покликаний дати новий поштовх для розвитку духовності нації. Це є нагальною потребою і
держави, і суспільства, і особистості. Державі необхідно, щоб всі діти виросли
національно свідомими громадянами. Суспільство зацікавлене в тому, щоб розвиток
особистості здійснювався на моральній основі. А особистість, віддаючи свою
любов Батьківщині, прагне досягти взаємності. Реалізація заявлених викликів
забезпечить країні гідне місце у цивілізованому світі.
понеділок, 1 вересня 2014 р.
понеділок, 18 серпня 2014 р.
Тема першого уроку - «Україна – єдина країна»
Управлінням освіти надіслано рекомендації щодо теми першого уроку 1 вересня 2014 року |
Суспільно-політична ситуація та події останніх місяців у східних регіонах України обумовили тему Першого уроку 2014/2015 навчального року – «Україна – єдина країна», про цей йдеться у листі МОН від 01.08.2014 № 1/9-388.
Метою Першого уроку є формування в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави.
Основний зміст Першого уроку має бути спрямований на утвердження єдності України, нероздільності її території та народу, що її населяє.
Під час проведення Першого уроку вчитель має сприяти усвідомленню учнями спільності інтересів усіх громадян держави в розбудові України, необхідності інтелектуального, творчого та фізичного розвитку кожної особистості задля розквіту держави в цілому, формуванню міжнаціональної толерантності.
Детальніше про проведення першого уроку дивіться у листі МОН № 1/9-388 від 1 серпня 2014 року.
Метою Першого уроку є формування в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави.
Основний зміст Першого уроку має бути спрямований на утвердження єдності України, нероздільності її території та народу, що її населяє.
Під час проведення Першого уроку вчитель має сприяти усвідомленню учнями спільності інтересів усіх громадян держави в розбудові України, необхідності інтелектуального, творчого та фізичного розвитку кожної особистості задля розквіту держави в цілому, формуванню міжнаціональної толерантності.
Детальніше про проведення першого уроку дивіться у листі МОН № 1/9-388 від 1 серпня 2014 року.
вівторок, 10 червня 2014 р.
Весела і яскрава пора — канікули!
Коли закінчується навчальний рік, для школярів починається весела і яскрава пора — канікули! Але провести всі сонячні дні вдома перед телевізором і комп’ютером — це залишитися без казкових емоцій, нових друзів, різноманітних розваг.
Літо — найяскравіша, кольорова і багатозвучна пора року. Літо – це час, коли школярі мають можливість відпочити від шкільних клопотів. Головне: „…щоб сонечко світило та дітвора раділа“.
Так, 2 червня знову розпочав свою роботу табір відпочинку „Супутник“ з денним перебуванням при НВО №25 У таборі діти цікаво проводять свій час. Літні канікули – найцікавіша пора для дітей, час захоплюючих пригод і поїздок, нових знайомств та зустрічей. На скільки цей відпочинок стане для них активним, пізнавальним, пам’ятним багато в чому залежить від нас, дорослих – організаторів програм відпочинку, які чимало зусиль прикладають, щоб діти були щасливими: Краснюк О.Є. - директор табору відпочинку; Федорова М.І. - педагог-організатор; Яблонська А.В. - педагог-організатор; Гапона Г.О. - викладач вокалу; Печененко М.В., Новак С.В. - керівники хореографічного гуртка; Смірнова І.В., Пич Л.П - керівники гуртка з образотворчого мистецтва, Фабрицька О.О., Карасьова А.Є. - вчителі фізичної культури; вчителі та вихователі початкових класів.
Так, 2 червня знову розпочав свою роботу табір відпочинку „Супутник“ з денним перебуванням при НВО №25 У таборі діти цікаво проводять свій час. Літні канікули – найцікавіша пора для дітей, час захоплюючих пригод і поїздок, нових знайомств та зустрічей. На скільки цей відпочинок стане для них активним, пізнавальним, пам’ятним багато в чому залежить від нас, дорослих – організаторів програм відпочинку, які чимало зусиль прикладають, щоб діти були щасливими: Краснюк О.Є. - директор табору відпочинку; Федорова М.І. - педагог-організатор; Яблонська А.В. - педагог-організатор; Гапона Г.О. - викладач вокалу; Печененко М.В., Новак С.В. - керівники хореографічного гуртка; Смірнова І.В., Пич Л.П - керівники гуртка з образотворчого мистецтва, Фабрицька О.О., Карасьова А.Є. - вчителі фізичної культури; вчителі та вихователі початкових класів.
Побачивши посмішки дітей, їх гарний настрій, і сонечко прокинулось, виглянуло із-за хмар. Протягом першого тижня діяльності табору відпочинку учні подивилися святковий концерт за участі команд-загонів, взяли участь в спортивних змаганнях від Приват Банку, проявили свої таланти під час конкурсу малюнків за темою "Моя країна - Україна", взяли участь у захопливій грі "Квест", подорожували вулицями рідного міста, відвідували музеї Кіровограда, подорожували разом з планетами у планетарії.
Отже, старт літу був даний. Попереду у дітей ще багато дивовижних подорожей, веселих стартів, занять за інтересами, ігор.
Отже, старт літу був даний. Попереду у дітей ще багато дивовижних подорожей, веселих стартів, занять за інтересами, ігор.
Наш пришкільний табір має назву «Супутник». Цього літа в ньому відпочиває, подорожує, змагається 286 учнів, з них - 24 - учні пільгових категорій.
Для працівників табору головним завданням відпочинку дітей у «Супутнику» є організація відпочинку школярів, формування прагнення вести здоровий спосіб життя, усвідомлення його важливості, намагання жити у гармонії з природою і собою.
Серед видів діяльності – фізично-оздоровча (вироблення санітарно-гігієнічних умінь і навичок, попередження травматизму, порушень у здоров’ї, фізичне загартовування, формування здорового способу життя). Навчально-пізнавальна (творча діяльність, оволодіння знаннями про природу, суспільство, людину; розвиток здібностей, талантів, забезпечення умов для самореалізації).
Предметно-перетворювальна (оволодіння основними сферами життєдіяльності, турбота про побут, бережливе ставлення до праці, уміння долати труднощі, формування звички виконувати доручення, охорона природи, ознайомлення з професіями). Соціально-комунікативна (управління колективом, свята, традиції, рольові ігри, тренінги, конкурси і т.д.), оцінно-орієнтаційна (засвоєння нормативних знань, правил і питань, норм, цінностей, формування оціночних умінь, екскурсії, тренінги), профілактика, робота з батьками, співпраця з організаціями, установами.
Створенню у дітей хорошого емоційного настрою, почуття романтики сприяє оформлення оздоровчого табору і такі атрибути табірного життя як емблема, табірна пісня та девіз, закони життя табору; назви, девізи, речівки загонів.
Дітей було об’єднано у 15 загонів, якими керують досвідчені вихователі, для яких потреби та інтереси дитини понад усе.
Для працівників табору головним завданням відпочинку дітей у «Супутнику» є організація відпочинку школярів, формування прагнення вести здоровий спосіб життя, усвідомлення його важливості, намагання жити у гармонії з природою і собою.
Серед видів діяльності – фізично-оздоровча (вироблення санітарно-гігієнічних умінь і навичок, попередження травматизму, порушень у здоров’ї, фізичне загартовування, формування здорового способу життя). Навчально-пізнавальна (творча діяльність, оволодіння знаннями про природу, суспільство, людину; розвиток здібностей, талантів, забезпечення умов для самореалізації).
Предметно-перетворювальна (оволодіння основними сферами життєдіяльності, турбота про побут, бережливе ставлення до праці, уміння долати труднощі, формування звички виконувати доручення, охорона природи, ознайомлення з професіями). Соціально-комунікативна (управління колективом, свята, традиції, рольові ігри, тренінги, конкурси і т.д.), оцінно-орієнтаційна (засвоєння нормативних знань, правил і питань, норм, цінностей, формування оціночних умінь, екскурсії, тренінги), профілактика, робота з батьками, співпраця з організаціями, установами.
Створенню у дітей хорошого емоційного настрою, почуття романтики сприяє оформлення оздоровчого табору і такі атрибути табірного життя як емблема, табірна пісня та девіз, закони життя табору; назви, девізи, речівки загонів.
Дітей було об’єднано у 15 загонів, якими керують досвідчені вихователі, для яких потреби та інтереси дитини понад усе.
Виховний процес з дітьми в таборі поєднує відпочинок, працю, спорт, які об’єднують тематичні дні.
Кожен такий День проводився під певним гаслом:
Кожен такий День проводився під певним гаслом:
• День спорту – гасло «В здоровому тілі – здоровий дух»,
• День відкриття табору – гасло «Давай знайомитися знову»,
• День туриста – «Подорож цікава, коли разом»,
• День казки – «Немає дитинства без казки»,
• День мистецтв – «Проймемо душу прекрасним»,
• День безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я — найвища цінність – це здоров’я.
Майже кожного дня з вихованцями табору проводяться конкурси, до яких діти завзято готуються. Жодна перемога – чи то колективна, чи то особиста – не була залишена без уваги. Загони та діти-переможці нагороджувались грамотами, дипломами. Завдяки конкурсній роботі діти з охотою відвідують наш табір. Та й інструкторам-старшокласникам цікаво працювати з такою програмою. Діти відвідали музей авіації, краєзнавчий музей, художній, будинок дитячої творчості. Переглянули дитячі казки, фільми та мультфільми в шкільному кінотеатрі.
Все, що складає насолоду життя в пришкільному таборі „Супутник“ є результатом чіткої, обдуманої роботи колективу вчителів, які вважають, що пришкільний табір – це місце, у якому проходить робота з організації змістовного дозвілля та виховання свідомих громадян незалежної України.
Особливу увагу приділили патріотичному вихованню, національній самоідентифікації, самоусвідомленню, символам та традиціям України.
Хочеться подякувати всім працівникам табору за натхненну роботу.
За час табірної зміни діти потоваришували, краще пізнали один одного, навчилися працювати у колективі, дізналися багато цікавого, розкрили свої таланти та вподобання, усвідомили важливість здорового способу життя, піклування про здоров’я змалечку. Вони вже зараз цікавляться, чи буде і наступного року працювати табір, планують свій майбутній червневий відпочинок.
Незабаром табір «Супутник» зачиняє свої двері. На жаль, нікому ще не вдавалося «спіймати» небесне світило.
Воно справді невловиме й недовговічне. Воно дарує радість лиш на мить, а потім швидко тане на очах, залишаючи почуття смутку, легкої задуми з приводу швидкоплинності всього, що наважується радіти життю… 19 червня закінчується зміна…
До зустрічі, «Супутнику», наступного червня!
• День відкриття табору – гасло «Давай знайомитися знову»,
• День туриста – «Подорож цікава, коли разом»,
• День казки – «Немає дитинства без казки»,
• День мистецтв – «Проймемо душу прекрасним»,
• День безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я — найвища цінність – це здоров’я.
Майже кожного дня з вихованцями табору проводяться конкурси, до яких діти завзято готуються. Жодна перемога – чи то колективна, чи то особиста – не була залишена без уваги. Загони та діти-переможці нагороджувались грамотами, дипломами. Завдяки конкурсній роботі діти з охотою відвідують наш табір. Та й інструкторам-старшокласникам цікаво працювати з такою програмою. Діти відвідали музей авіації, краєзнавчий музей, художній, будинок дитячої творчості. Переглянули дитячі казки, фільми та мультфільми в шкільному кінотеатрі.
Все, що складає насолоду життя в пришкільному таборі „Супутник“ є результатом чіткої, обдуманої роботи колективу вчителів, які вважають, що пришкільний табір – це місце, у якому проходить робота з організації змістовного дозвілля та виховання свідомих громадян незалежної України.
Особливу увагу приділили патріотичному вихованню, національній самоідентифікації, самоусвідомленню, символам та традиціям України.
Хочеться подякувати всім працівникам табору за натхненну роботу.
За час табірної зміни діти потоваришували, краще пізнали один одного, навчилися працювати у колективі, дізналися багато цікавого, розкрили свої таланти та вподобання, усвідомили важливість здорового способу життя, піклування про здоров’я змалечку. Вони вже зараз цікавляться, чи буде і наступного року працювати табір, планують свій майбутній червневий відпочинок.
Незабаром табір «Супутник» зачиняє свої двері. На жаль, нікому ще не вдавалося «спіймати» небесне світило.
Воно справді невловиме й недовговічне. Воно дарує радість лиш на мить, а потім швидко тане на очах, залишаючи почуття смутку, легкої задуми з приводу швидкоплинності всього, що наважується радіти життю… 19 червня закінчується зміна…
До зустрічі, «Супутнику», наступного червня!
понеділок, 9 червня 2014 р.
Табір "Супутник" розпочав свою роботу
З метою реалізації Державної програми відпочинку та оздоровлення дітей у літній період при НВО №25 з 2 червня 2014 року працює пришкільний оздоровчий табір «Супутник» денного перебування.
Учителі початкових класів та учні середньої та старшої ланки щоденно розробляють та втілюють у життя цікаві проекти роботи табору.
Мета і завдання табору — спрямувати перебування дітей в таборі на їх комплексне оздоровлення через використання традиційних та інноваційних форм табірної роботи; формувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя, розуміння його переваг; забезпечити систематичні заняття дітей фізичною культурою.
середа, 21 травня 2014 р.
Аналізуємо підручники для 3-го класу
ДПА з математики
Клас
|
К-сть учнів
|
Рівні навчальних досягнень
|
%
успішності
|
%
якості
|
|||
високий
|
достатній
|
середній
|
початковий
|
||||
4-А
|
28
|
57,2 %
16 уч.
|
32,1 %
9 уч.
|
10,7 %
3 уч.
|
-
|
100%
|
89,3 %
|
4-Б
|
27
|
62,9%
17уч.
|
33,4%
9 уч.
|
3,7 %
1уч.
|
-
|
100%
|
96,3 %
|
4-В
|
25
|
64%
16 уч.
|
36%
9 уч.
|
-
|
-
|
100%
|
100 %
|
4-Г
|
25
|
72%
18 уч.
|
12 %
3 уч.
|
16 %
4 уч.
|
-
|
100%
|
84 %
|
Усього
|
105
|
63,8 %
67 уч.
|
28,6%
30 уч.
|
7,6%
8 уч.
|
-
|
100%
|
92,4%
|
Підписатися на:
Дописи (Atom)