Педагог під час організації занять з LEGO ― партнер дитини, який підтримує, надихає, за потреби допомагає їй віднайти відповідь на питання. Він мотивує дитину бути самостійною, спонукає до дій у різні способи, зокрема власним прикладом, адже дитина вчиться наслідувати дорослого. Упродовж усього заняття педагог знаходиться поруч з дитиною, ставить їй запитання, цікавиться успіхами, звертає увагу на розв’язання певних задач. Так відбувається взаємодія дорослого з дитиною, створюється довірлива атмосфера, яка сприяє розв’язанню проблемних завдань, формуванню вміння слухати і чути дорослих та однолітків, розвитку мовлення, уміння висловлювати свої думки та з повагою ставитися до думок оточуючих.
Методичний посібник "Гра по-новому, навчання по-іншому"
Завантажити можна ТУТ
Сторінки
- Новини
- Про мене
- Ed Era
- На допомогу вчителю
- ГПД
- Створення освітнього середовища
- Формувальне оцінювання (методичний кейс)
- НУШ у 1-х класах
- Ранкове коло з Лего
- Тематичні тижні НУШ Лего
- Ранкові зустрічі в НУШ
- Руханки в НУШ
- НУШ у 2-му класі
- НУШ у запитаннях і відповідях
- НУШ у 3-му класі
- НУШ 4 клас
- Підвищуємо кваліфікацію онлайн
неділя, 10 листопада 2019 р.
LEGO ― чарівні цеглинки успіху
На сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять з дітьми в початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. Кожен педагог знаходить у ній щось корисне для себе.
Заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.
Методичний посібник "Шість цеглинок в освітньому просторі школи"
10-й тиждень НУШ: матеріали та рекомендації
Модельна Навчальна програма (10 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Екран емоцій (куточок настрою)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Загадкові друдли
Звітує Нова українська школа
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Екран емоцій (куточок настрою)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Загадкові друдли
Звітує Нова українська школа
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Як створити лепбук. Майстер-клас
Характеризуємо головного героя
Граємо в математику. Сусіди числа
Ввічливі слова на пташках
Правила мого класуПравила дружби
Паровозик ввічливих слів
Яблука-мирилки
Коло вибору "Слова ввічливості"
Рефлексійна вправа "Попс-формула"
Долонька позитивного настрою
Ігри від Лего (10-й тиждень)
10-й тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Стіна слів до теми "Театр"
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Як створити лепбук. Майстер-клас
Характеризуємо головного героя
Граємо в математику. Сусіди числа
Ввічливі слова на пташках
Правила мого класуПравила дружби
Паровозик ввічливих слів
Яблука-мирилки
Коло вибору "Слова ввічливості"
Рефлексійна вправа "Попс-формула"
Долонька позитивного настрою
Ігри від Лего (10-й тиждень)
10-й тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Стіна слів до теми "Театр"
Підписатися на:
Дописи (Atom)