Немає дітей, яких неможливо навчити – є неправильно підібрані цілі й методики
Сторінка містить відповіді на найпопулярніші запитання педагогів та батьків учнів Нової української школи щодо особливостей організації освітнього процесу, нормативно-правової бази НУШ, оформлення документації, оцінювання учнів.
- виховні години для 1-го класу;
- Чи обов'язково учителю писати план уроку?
- Працюємо в 1 класі за програмою Шияна. Щодо календарного планування та розподілу сторінок у журналі в методичних рекомендаціях МОН все зрозуміло, а щодо математики – ні. Чи відводяться окремі сторінки в журналі (і чи робиться окреме календарне планування на 1 годину математики, яка входить до “Я досліджую світ”)?
- Як записувати всі предмети за типовою освітньою програмою Савченко, або де з цим можна ознайомитися?
- Чи може бути додаткова година (24) у тижневому навантаженні учнів для того, аби була виховна година (година спілкування)? Які документи це регулюють?
- Чи обов’язкове проведення підготовчих занять з майбутніми першокласниками? Чим вони регламентуються?
- Чи потрібно писати змістові лінії за програмою Савченко в календарному плануванні? Скільки триває добукварний період за цією ж програмою?
- Як правильно оформити сторінки журналу в 1 класі із української мови, якщо є поділ на групи (програма Шияна). Навчання грамоти: українська мова І група, Навчання грамоти: українська мова ІІ група, Навчання грамоти: читання?
- Як правильно записувати в журналі інтегрований курс “Я досліджую світ” за програмою Шияна (7 годин), якщо клас не ділиться на групи? Чи потрібно з цих 7 годин відокремлювати 2 години української мови і записувати на сторінках “Українська мова в інтегрованому курсі”? Чи записуємо всі 7 годин на сторінки “Я досліджую світ” і нічого не ділимо, якщо немає поділу класу на групи?
- Чи в 2 класі додається одна година на інформатичну галузь, хто її читає, яким чином, як записувати ці уроки в журнал?
- Робота в 2-му пілотному класі (запитання - відповіді)
- Контрольно-оцінна діяльність в НУШ
Сторінка містить відповіді на найпопулярніші запитання педагогів та батьків учнів Нової української школи щодо особливостей організації освітнього процесу, нормативно-правової бази НУШ, оформлення документації, оцінювання учнів.
- виховні години для 1-го класу;
- Чи обов'язково учителю писати план уроку?
- Працюємо в 1 класі за програмою Шияна. Щодо календарного планування та розподілу сторінок у журналі в методичних рекомендаціях МОН все зрозуміло, а щодо математики – ні. Чи відводяться окремі сторінки в журналі (і чи робиться окреме календарне планування на 1 годину математики, яка входить до “Я досліджую світ”)?
- Як записувати всі предмети за типовою освітньою програмою Савченко, або де з цим можна ознайомитися?
- Чи може бути додаткова година (24) у тижневому навантаженні учнів для того, аби була виховна година (година спілкування)? Які документи це регулюють?
- Чи обов’язкове проведення підготовчих занять з майбутніми першокласниками? Чим вони регламентуються?
- Чи потрібно писати змістові лінії за програмою Савченко в календарному плануванні? Скільки триває добукварний період за цією ж програмою?
- Як правильно оформити сторінки журналу в 1 класі із української мови, якщо є поділ на групи (програма Шияна). Навчання грамоти: українська мова І група, Навчання грамоти: українська мова ІІ група, Навчання грамоти: читання?
- Як правильно записувати в журналі інтегрований курс “Я досліджую світ” за програмою Шияна (7 годин), якщо клас не ділиться на групи? Чи потрібно з цих 7 годин відокремлювати 2 години української мови і записувати на сторінках “Українська мова в інтегрованому курсі”? Чи записуємо всі 7 годин на сторінки “Я досліджую світ” і нічого не ділимо, якщо немає поділу класу на групи?
- Чи в 2 класі додається одна година на інформатичну галузь, хто її читає, яким чином, як записувати ці уроки в журнал?
- Робота в 2-му пілотному класі (запитання - відповіді)
- Контрольно-оцінна діяльність в НУШ
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити