Сторінки
- Новини
- Про мене
- Ed Era
- На допомогу вчителю
- ГПД
- Створення освітнього середовища
- Формувальне оцінювання (методичний кейс)
- НУШ у 1-х класах
- Ранкове коло з Лего
- Тематичні тижні НУШ Лего
- Ранкові зустрічі в НУШ
- Руханки в НУШ
- НУШ у 2-му класі
- НУШ у запитаннях і відповідях
- НУШ у 3-му класі
- НУШ 4 клас
- Підвищуємо кваліфікацію онлайн
неділя, 30 вересня 2018 р.
субота, 22 вересня 2018 р.
Інтернет-олімпіада як інструмент контролю і підвищення рівня знань учнів
Освітній проект «На Урок» запрошує учнів взяти участь у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок», яка проходить з 1 вересня по 31 жовтня 2018 року (реєстрація - з 1 по 30 вересня, виконання завдань - з 1 по 26 жовтня, оприлюднення результатів - 31 жовтня).
В онлайн-режимі діти можуть взяти участь в олімпіаді, виконуючи завдання різної складності, що дасть їм можливість перевірити свої знання та одержати об’єктивну, неупереджену оцінку. А вчителі отримають уявлення про рівень знань школярів, зможуть проаналізувати результати своїх учнів, порівнявши їх зі здобутками інших дітей на різних рівнях - від всеукраїнського до шкільного.
Завдання інтернет-олімпіади складено за шкільною програмою 1-11 класів із таких предметів:
- українська мова та література
- математика
- англійська мова
- біологія
- інформатика
- предмети початкової школи
- історія
- правознавство
- трудове навчання (для хлопців та дівчат)
- основи здоров’я
- зарубіжна література
- географія
- хімія
- фізика
Зареєструватися для участі у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок» можна на сайті Освітнього проекту «На Урок» за посиланням https://naurok.com.ua/olimpiad a.
пʼятниця, 21 вересня 2018 р.
Виховні години для 1-го класу
Питання: Чи має вчитель складати окремий план виховної години для 1 класу, який затверджує завуч? Якими документами це підтверджується?
Відповідь: План складається для групи подовженого дня. Відповідно до Порядку створення ГПД у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН від 25.06.2018 №677, вихователь працює з учнями відповідно до щоденного плану роботи вихователя, який, як правило, включає: прогулянку, самопідготовку, виховні бесіди, дидактичні та рольові ігри тощо. План роботи вихователь групи подовженого дня погоджує із заступником керівника закладу з виховної роботи. План затверджує керівник цього закладу. Посилання: nus.org.ua
Гра "Чарівні окуляри"
Учитель показує дітям окуляри й повідомляє: " Це - "чарівні окуляри".
Той, хто їх одягне, буде бачити в інших людях лише гарне, навіть ті гарні риси, які людина приховує. Той, хто одягне ці окуляри, сам стане кращим.
Учитель одягає окуляри, підходить по черзі до кожної дитини і каже про неї щось гарне.
Він пропонує дітям приміряти ці окуляри і помітити в товаришеві те,
чого діти не бачили раніше
Діти по черзі приміряють «чарівні окуляри» і називають гарні риси своїх однолітків.
На фото - 1-А клас, вчитель - Торжинська С.В.
4-й тиждень НУШ: додаткові матеріали
4 тиждень (25.09-29.09.17 р) - "Моє довкілля"
Навчальні Програми для 1-4 класів
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
Навчальні осередки з ведмедиками
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Навчальні Програми для 1-4 класів
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
Навчальні осередки з ведмедиками
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Куточок настрою "Сонячна квітка"
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Гімнастика для очей
Кубик Блума
Розвиток мовлення "Встанови відповідність"
Календар природи. Осінь (жовтень)
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
Перші враження від навчання в НУШ
Щоденник вражень
Рефлексія (цікаво та нестандартно)
Правила класу (на листочках)
Шаблони-теми для 1-го класу НУШ
Методика проведення ранкової зустрічі
Як легко зробити зображення для друку
Четвертий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Гімнастика для очей
Кубик Блума
Розвиток мовлення "Встанови відповідність"
Календар природи. Осінь (жовтень)
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
Перші враження від навчання в НУШ
Щоденник вражень
Рефлексія (цікаво та нестандартно)
Правила класу (на листочках)
Шаблони-теми для 1-го класу НУШ
Методика проведення ранкової зустрічі
Як легко зробити зображення для друку
Четвертий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
четвер, 20 вересня 2018 р.
понеділок, 17 вересня 2018 р.
Як легко зробити зображення для друку
У вчительських групах перед початком навчального року було багато пропозицій купити дизайн чогось: табличок множення, розкладу занять, підписів для осередків тощо. Але насправді існують безкоштовні інструменти, які легко освоїти та створювати власні дизайни чого б це не було.
Один з таких інструментів – онлайн-редактор Crello, який пропонує готові шаблони зображень. Все, що потрібно для роботи з ним, – комп’ютер, доступ до інтернету та бажання й ентузіазм. Якщо у вас є це все, тоді ви перейшли за правильним посиланням. У цій статті розповідається, як користуватись цим редактором. Детальніше
Водночас, пам'ятайте, що освітнє середовище – це те, що краще робити разом з дітьми. Тож, перш ніж вигадувати щось самим (і тим паче купувати), подумайте: чи не краще це перетворити на спільний творчий процес у класі?
неділя, 16 вересня 2018 р.
Оцінювання "нових українських першачків"
"Для першачків ми передбачаємо стимулювальне оцінювання – жодних абстрактних каральних оцінок. Що є надзвичайно важливо, батьки мають бути повністю поінформовані про навчальний прогрес дитини. Саме для цього передбачено свідоцтво досягнень. Воно заповнюється за 51 показником. Серед них є такі, наприклад, як «вміння брати на себе відповідальність» чи «вміння співпрацювати з іншими». Поряд з тим є звичні для нас «уміння писати диктанти», «уміння рахувати в межах ста». Таким чином батьки будуть поінформовані, про сильні сторони дитини, а де потрібно більше попрацювати", – зазначила пані Гриневич.
Для того, аби реалізувати такий підхід, МОН підготувало спеціальну форму – Свідоцтво досягнень, що складається з двох частин:
Перша – особисті досягнення – заповнюється двічі протягом року. У жовтні – проміжне оцінювання та у травні – підсумкове оцінювання;
Друга – предметні компетенції – заповнюється лише в травні, у рамках підсумкового оцінювання. Детальніше
Підписатися на:
Дописи (Atom)