середу, 24 травня 2023 р.

Номінація "Лего-мен"

Сьогодні розпочинаємо навчання  у ліцеї "Європейська освіта" з учнем 3-Г класу, що навчається за програмою "Інтелект України" Василенком Кірілом (вчитель - Даниленко Наталія Валеріївна).

Ось що він розповідає про себе. Я - Кіріл, учень 3 г класу. Школа - місце, де я завжди з нетерпінням чекаю на уроки, зустрічаюся зі своїми друзями та вчителями, вчуся новому, розвиваюся. 

Окрім навчання та заняття спортом, я ще маю одне захоплення, яке окриляє мене з усією його творчістю та викликами - це Lego. Я дуже вміло знаходжуся в цьому світі пластикових деталей. З розділенням коробки, я починаю створювати власні композиції, які вражають всіх своєю красою і деталізацією. Розв'язувати нові задачі та збирати складні моделі є для мене захопливим завданням, яке розвиває мою уяву та логічне мислення.

У школі я також маю можливість проявити свої таланти на заняттях з конструювання, де ми використовуємо Lego для створення різних об'єктів і механізмів. Щастя наповнює моє серце, оскільки я знаю, що мене чекають нові незабутні враження у школі, де я зможу навчитися багато цікавих речей, провести час з друзями та згадати про наші захоплення з Lego.
Ось трохи я з вами поділився своїм захопленням.








Немає коментарів:

Дописати коментар