понеділок, 22 травня 2023 р.

Номінація "Натхненна танцівниця"

Сьогодні в ліцеї "Європейська освіта" розпочинаємо навчання з дівчинкою, яка сама про себе чудово розповість.

Привіт, я - Бошняга Єлизавета, учениця 1-Г класу ліцею. І хочу розповісти вам трохи про своє життя.

Мені дуже подобається ходити до школи. Кожен ранок, коли прокидаюся, відчуваю хвилювання і радість, бо знаю, що чекають на цікаві уроки та нові знання. У школі я завжди стараюся бути уважною та старанно виконувати всі завдання. Мені подобається навчатися разом зі своїми однокласниками та спілкуватися з учителями.

Крім школи, я дуже радісно проводжу час у колі своїх друзів. Ми граємося разом, розповідаємо одне одному цікаві історії і ділимося смішними пригодами. Мої друзі - це надійна підтримка та незабутні враження.

Вдома я маю своїх чудових домашніх улюбленців - кицю на ім'я "Жужа" і собаку на ім'я "Джордан". Вони стали невіддільною частиною мого життя. З Жужею ми часто граємось з м'ячиком і мило проводимо час, погладжуючи її м'яку шерсть. А Джордан - вірний друг і охоронець, з яким я люблю гуляти  та гратися на подвір'ї.

Але моє найбільше захоплення - це танці. Танцювати для мене - це все. Це те, що робить моє серце битися швидше. Я займаюся різними стилями танців. Щодня я відпрацьовую свої рухи і виражаю свої почуття через танець.
Коли я стаю на сцену, весь світ зникає, і тільки музика та рухи залишаються. Я люблю виразно передавати емоції через красу танцю. Беру участь у різних конкурсах та змаганнях, де можу продемонструвати свої навички. Неодноразово мені пощастило зайняти призові місця, і це додає мені ще більше мотивації для розвитку у цій грандіозній справі.
Я вірю, що талант потребує практики, тому я старанно тренуюсь, поліпшую свої навички та вивчаю нові танцювальні рухи. Крім того, я зустрічаю багато цікавих людей з танцювального світу. Ось таке я маю цікаве життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар