Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Хто такий мандрівник?
- Чи можу я назвати себе мандрівником?
- Куди ми помандруємо? Подорож Україною.
- Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент.
- Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?
Завдання вісімнадцятого тижня:
1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу та їх дослідженнями.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Виробляти навички дбайливого ставлення до природи.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати вісімнадцятого тижня: На кінець тижня учні знатимуть:
● хто такий мандрівник; ● найважливіші географічні об’єкти та пам’ятки культури рідного краю; ● деякі властивості льоду.
та вмітимуть: ● пояснювати, які речі необхідно взяти із собою в мандрівку; ● описувати місцевість, у якій проживають; ● планувати власну мандрівку; ● висловлюватись про свої емоції, почуття, переживання; ● проводити найпростіші дослідження за інструкцією, робити узагальнюючі висновки за результатами дослідження; ● дотримуватися безпечних прийомів праці; ● описувати негативні наслідки засмічення природи.
Немає коментарів:
Дописати коментар