Нове освітнє середовище – це сучасний простір, сукупність умов, засобів і технологій для комфортного навчання учнів, учителів і самих батьків, як цього вимагає Нова українська школа. Тому адміністрація та педагогічний колектив НВО №25 докладає значних зусиль для створення комфортних умов навчання для наймолодших учнів не лише в класних кімнатах.
В нашому закладі з’явилася «динамічна підлога», яка дає змогу дітям не тільки навчатися, але й цікаво та корисно проводити час на перервах, на групі продовженого дня та інформаційна дошка, яка інформує всю шкільну родину про життя першокласників. "Щоб діти розвивались і прагнули до пізнання потрібно, щоб їх оточувало натхнення, що ми і намагаємось створювати для дітей" - стверджує директор НВО №25 Матяшова Лілія Петрівна. Детальніше
В нашому закладі з’явилася «динамічна підлога», яка дає змогу дітям не тільки навчатися, але й цікаво та корисно проводити час на перервах, на групі продовженого дня та інформаційна дошка, яка інформує всю шкільну родину про життя першокласників. "Щоб діти розвивались і прагнули до пізнання потрібно, щоб їх оточувало натхнення, що ми і намагаємось створювати для дітей" - стверджує директор НВО №25 Матяшова Лілія Петрівна. Детальніше
Навчальні заклади мають не лише забезпечити якісну освіту, але й зробити багатофункціональний та зручний простір для учнів. Шкільне середовище живить навчальний досвід учня. Усе – від естетики дизайну школи до емоційного фону – покликане створити такі умови, за яких учні зростатимуть, як особистості.
Облаштування "живих" коридорів, світлинами яких поділилися інші школи України
(фото з мережі Інтернет, досвід організації освітнього середовища
в Драчинецькому ЗЗСО І-ІІІ ступенів)
(фото з мережі Інтернет, досвід організації освітнього середовища
в Драчинецькому ЗЗСО І-ІІІ ступенів)
Здорово! Бажаю успіхів.
ВідповістиВидалитиВи молодці. І ми будемо створювати освітній простір.
ВідповістиВидалитиХто створював ці зображення(практично)? За чиї кошти?
ВідповістиВидалитиУ нас у закладі працює натхненний керівник гуртка декоративно-прикладного мистецтва, вчитель малювання та діти-гуртківці, які за 2 дні розмалювали стіни та підлогу. А фарби знадобилось небагато. Головне - бажання і любов до дітей.
Видалити