Під час ранкової зустрічі діти розповідають про свій настрій. Прикріплюють прищіпку зі своїм іменем чи фотографією на відповідне коло. Вчителеві вже легше визначати який настрій у дитини. Адже він може змінюватися впродовж дня. Відповідно до цього дитина переставляє прищіпку на інше коло та пояснює про причини змін свого настрою. ("Веселий", "Сумний", "Спокійний".А наше завдання зробити так, щоб настрій кожного учня був чудовим.
Сторінки
- Новини
- Про мене
- Ed Era
- На допомогу вчителю
- ГПД
- Створення освітнього середовища
- Формувальне оцінювання (методичний кейс)
- НУШ у 1-х класах
- Ранкове коло з Лего
- Тематичні тижні НУШ Лего
- Ранкові зустрічі в НУШ
- Руханки в НУШ
- НУШ у 2-му класі
- НУШ у запитаннях і відповідях
- НУШ у 3-му класі
- НУШ 4 клас
- Підвищуємо кваліфікацію онлайн
Дякую, дуже гарно!
ВідповістиВидалити