Найвища активність розумової діяльності у дітей шкільного віку припадає на інтервал з 10:00 до 12:00. Цей час найефективніший: дитина засвоює матеріал з найменшими психофізичними затратами організму. Тому навчальні заняття, що вимагають значного розумового напруження, плануйте:
- для 1–4-х класів — на 2–3-х уроках;
- для 5—11(12)-х класів — на 2–4-х уроках.
Вивчати новий матеріал, виконувати завдання для підсумкового оцінювання найліпше на 2–4-х уроках посеред тижня
Візьміть до уваги коливання рівня розумової діяльності у різні дні тижня. Рівень розумової діяльності дітей неоднаковий у різні дні навчального тижня: у понеділок він низький, до середини тижня — зростає, а в п’ятницю знову знижується. Тому навчальне навантаження протягом тижня розподіляйте так, щоб найбільший його обсяг припадав на вівторок і середу. На ці дні у розкладі ставте навчальні предмети:
- які потребують великого розумового напруження;
- які не вимагають значного навантаження, але у більшій кількості, ніж в інші дні тижня.
Подбайте про навантаження учнів під час роботи з домашніми завданнями
Врахуйте, скільки часу потребуватимуть учні, щоб виконати домашні завдання. У розкладі навчальні предмети, які потребують інтенсивної самопідготовки учнів у позанавчальний час, не ставте в один день.
Відповідно до Додатка 7 до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти (наказ МОЗ від 25.09.2020 № 2205).
Подбайте про навантаження учнів під час роботи з домашніми завданнями
Врахуйте, скільки часу потребуватимуть учні, щоб виконати домашні завдання. У розкладі навчальні предмети, які потребують інтенсивної самопідготовки учнів у позанавчальний час, не ставте в один день.
Відповідно до Додатка 7 до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти (наказ МОЗ від 25.09.2020 № 2205).
Немає коментарів:
Дописати коментар