неділю, 2 квітня 2023 р.

Номінація "Мій друг - черепаха"

 Сьогодні, 03.04 розпочинаємо навчання з учнями, які вдома мають цікавого друга - ЧЕРЕПАХУ.
Шулешко Кирило - 2-Г
Грановська Марія - 3-Б
Попов Павло - 1-А
Черепаха - смішна та незграбна, на перший погляд, тварина. За що її любити? Вона не біжить вам назустріч і не виляє хвостом, вона весь час замислена і спокійна. Але кожен із дітей вважає свою черепаху другом і з захопленням про неї розповідає.

Шулешко Кирило - 2-Г
Мою черепаху звати Мікеладжело, як одного з героїв мультфільму про черепашок-ніндзя. Ми його називаємо коротко Мікі. Він з'явився в нашій родині майже рік тому. Спочатку він був дуже маленький та жив в акваріумі разом з рибками, але потім Мікі підріс та почав на них полювати. Тому нам довелося пересадити його в окремий акваріум. 
Кожного ранку я годую Мікі кормом. За ним цікаво спостерігати, як він пірнає за їжею. Я дуже люблю з ним гратися. 
Хоч і говорять, що черепахи повільні, але мій Мікі вміє бігати дуже швидко.


Грановська Марія - 3-Б

Мою черепашку звати Жаба. Вона з'явилася на мій восьмий День Народження.Це був подарунок від бабусі, який чекав на мене коли я прийшла після занять у школі. Я була дуже щаслива! Ось так Жаба живе у мене вже рік. Вона обожнює залазити на свій камінчик в акваріумі і спати там. Також у неї є свій будиночок, де вона ховається. Жаба - хижак і окрім корму їсть рибу та м'ясо. Разом ми гарні друзі, дуже люблю свою черепашку!





Попов Павло - 1-А

Мою черепаху звати Пиріжок.
Так-так, мені подобається називати домашніх улюбленців незвичними іменами). Я не знаю чи це хлопчик, чи дівчинка. Але щось мені підказує, що все-таки хлопчик. Бо, хоч він і маленький, але дуже сильний.
Іноді його важко втримати в руках - так виривається!

Пиріжок проспав цілу зиму!
Лише коли весняні промінчики торкнулися його акваріуму, він прокинувся. Я сумував за ним. Тому тепер щодня беру його в руки, щоб погратися. Бо знаю, що наступної зими мій друг знову засне.






Немає коментарів:

Дописати коментар