четвер, 27 квітня 2023 р.

Номінація "Два Олексія - два першокласника"

Сьогодні розпочинаємо навчання в ліцеї "Європейська освіта" з учнями 1-Г класу Бекешиним Олексієм та Логовським Олексієм, які навчаються за програмою "Інтелект України" (вчитель - Мельник Тетяна Олександрівна). 

Але дітей об'єднує не лише один заклад освіти, один клас та однакові імена. Хлопці активні, спортивні та мають насичене позашкільне життя. 

Про свої заняття у вільний час нам розповідали самі хлопці та їх батьки.




Бекешин Олексій про себе нам розповів: 
"У мене дуже багато улюблених захоплень.Я люблю кататися на велосипеді, складати лего, придумувати нові моделі. Але моє найулюбленіше захоплення на цей момент - це джиу-джитсу, східне бойове мистецтво. Ним я почав займатися з 6 років. Мене захоплює дух боротьби, перемоги та фізичні вправи. Цього року я зайняв третє місце в регіональних змаганнях".







Логовський Олексій розповідає:

"У мене дуже багато улюблених захоплень. Я люблю кататися на самокаті, люблю ігри з м'ячем, малювати. Але моє найулюбленіше захоплення на цю мить - це конструктор лего. З лего я познайомився, коли мені було приблизно 4 роки. Крім самого процесу конструювання, мене приваблює в лего те, що можна створювати щось нове, не по схемі, а самостійно, фантазуючи та вигадуючи нові моделі.






Немає коментарів:

Дописати коментар