На фото - учні 1-А класу (вчитель - Журавльова Л.М.)
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як розпізнати літо?
● Чим діти займаються влітку?
● Де я хочу відпочити на літніх канікулах?
Завдання тридцять третього тижня:
1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі влітку.
2. Розвивати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Формувати звички здорового способу життя.
4. Розвивати вміння правильно обирати місце відпочинку під час літніх канікул.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками, іншими дітьми.
Очікувані результати тридцять третього тижня: На кінець тижня учні знатимуть:
● особливі прикмети літа;
та вмітимуть: ● пояснювати правила безпечної поведінки під час літніх канікул;
● розповідати, де можна відпочивати влітку; ● планувати справи на канікулах;
● надавати першу допомогу при тепловому ударі;
● розрізняти трав’янисті рослини, кущі, дерева;
● проводити прості спостереження за звірами;
● презентувати власну роботу і спільний проект;
● висловлювати свою позицію та уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар