1. Важливо розробити для себе структуру планування. Спочатку на підготовку та обдумування йтиме багато часу. Але чітка послідовність дій допоможе готуватися швидше.
2. Коли тема вже обрана, потрібно провести для себе мозкову атаку: що я знаю. Далі зрозуміти: що я можу розповісти дітям. Попереднє опитування дасть змогу відсіяти те, що учням вже відомо. Потрібно поставити мету інтегрованого дня і визначити, чого діти мають навчитися. Від цього можна відштовхуватись у підготовці завдань.
3. Важливо врахувати, що завдання на рух і завдання, що потребують посидючості, краще чергувати.
4. Не потрібно далеко відходити від навчальної програми. Теми можна пристосувати одна до одної. Наприклад, був запит від учнів на тему космосу. А за програмою з природознавства ми маємо розглядати весну. Як поєднати космос і весну? Ми почали говорити про планети, перейшли до Сонця і як Земля обертається навколо нього. Звідси з’явилися теми «пори року» і «час» — це поєднання математики і природознавства. Потім ми вийшли на вулицю і спостерігали, які зміни відбулись у живій і неживій природі. Запитань від дітей про космос було так багато, що ми розглядали цю тему протягом цілого тижня.
Немає коментарів:
Дописати коментар