Сучасний урок не повинен обмежуватись приміщенням закладу освіти. А з настанням весни є безліч можливостей розширювати пізнавальні горизонти дітей.
У зв'язку з малорухливим способом життя в сучасних умовах, у Міністерстві охорони здоров'я рекомендують за можливості організовувати заняття з окремих предметів на відкритому повітрі – звісно, у теплу пору року.
Та й самі педагоги шукають прості способи та методи роботи з учнями, щоб максимально залучити їх до пізнання навколишнього середовища та самостійного пошуку відповідей на важливі запитання.
Панежа Надія Олександрівна, вчитель 3-Б класу, зазначає, що навчання на природі розвиває в учнів спостережливість, формує природничий світогляд та допомагає виховати любов до всього живого. Адже така діяльність є веселою, невимушеною й, зрештою, дієвішою за будь-які виховні бесіди.
Сторінки
- Новини
- Про мене
- Ed Era
- На допомогу вчителю
- ГПД
- Створення освітнього середовища
- Формувальне оцінювання (методичний кейс)
- НУШ у 1-х класах
- Ранкове коло з Лего
- Тематичні тижні НУШ Лего
- Ранкові зустрічі в НУШ
- Руханки в НУШ
- НУШ у 2-му класі
- НУШ у запитаннях і відповідях
- НУШ у 3-му класі
- НУШ 4 клас
- Підвищуємо кваліфікацію онлайн
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар